یکی از کسب و کارهای پرسود امروزه، تولید اقلام مصرفی و بهداشتی است؛ به همین دلیل فروش انواع میکسر مواد شوینده رونق گرفته و افراد با به دنبال خرید میکسر شوینده و راه اندازی یک خط تولید درآمدزا هستند. برای تولید مواد شوینده از ماشین آلات، میکسرها و مخازن مختلفی استفاده می شود که با توجه به نوع ماده تولیدی کارگاه باید انتخاب شوند. در شویا صنعت امکان خرید انواع میکسرها برای تولید مواد شوینده فراهم است. در این بخش با این میکسرها بیشتر آشنا می شویم.

مرکز فروش انواع میکسر مواد شوینده، شویا صنعت

میکسرهایی که برای تولید مواد شوینده به کار می روند را می توان از نظر جنس بدنه یا تعداد لایه های جداره طبقه بندی کرد. هر کدام از این میکسرها با توجه به ویژگی ها و مشخصه های خاص خودشان می توانند در تولید مواد شوینده خاصی کاربرد بیشتری داشته باشند.

میکسر پلی اتیلن مواد شوینده

میکسرهای پلی اتیلن را شاید نتوان در خط تولید شوینده های بهداشتی استفاده کرد؛ با این حال برای تولید شوینده های صنعتی نظیر انواع پاک کننده های سطوح و شامپوهای کارواش می توان از میکسرهای پلی اتیلنی بهره برد.

این میکسرها ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار تغییر رنگ یا بو شوند. به همین دلیل نمی توان آنها را برای تولید شوینده های بهداشتی استفاده کرد. بهتر است میکسرهای پلی اتیلنی ته قیفی را برای خط تولید شوینده های صنعتی خریداری کنید تا امکان تمیز کردن میکسر و خروج کامل مواد از آن ساده تر باشد.

میکسر استیل مواد شوینده

میکسرهای استیل از پرطرفدارترین تجهیزات در مرکز فروش انواع میکسر مواد شوینده هستند. این میکسرها با توجه به بدنه مقاوم و بهداشتی خود، بهترین انتخاب برای تولید انواع شوینده ها محسوب می شوند. البته قیمت این میکسرها نسبت به انواع پلی اتیلنی بیشتر است. با این حال ماندگاری میکسرهای استیل بیشتر بوده و شما را از هزینه های جانبی در آینده نجات می دهد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
فروش اقساطی دستگاه تولید سفره یکبار مصرف |انتخاب هوشمندانه برای کسب و کار

از طرف دیگر برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده بهداشتی که در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها به فروش می رسند، راهی جز خرید میکسر استیل ندارید؛ چار که فقط این نوع میکسرها مورد تایید سازمان بهداشت هستند.

فروش انواع میکسر مواد شوینده تک جداره و دو جداره

به جز جنس میکسرها که آنها را از یکدیگر جدا می کند، تعداد جداره ها نیز ممکن است در مخازن میکسر دار استیل متفاوت باشد. میکسرهای تک جداره می توانند دما را به مواد داخل مخزن منتقل کنند و در برخی شرایط باعث تخریب مواد شیمیایی شوند؛ به همین دلیل انواع میکسرهای دو جداره طراحی شدند تا برای تولید شوینده های خاص، مشکلی وجود نداشته باشد.

خرید انواع میکسر شوینده از شویا صنعت

اگر قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده را دارید، پیشنهاد می کنیم راهنمای کاملی که در این زمینه برای شما آماده کردیم را مطالعه کنید. علاوه بر این برخی از پرسش های پرتکرار را در انتهای این بخش آورده ایم که با کلیک روی آنها می توانید به صفحه جواب منتقل شوید.

شویا صنعت به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع میکسر مواد شوینده با متخصصان و کارشناسان مجرب در کنار شماست و شما را برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده راهنمایی می کند. برای بهره مندی از مشاوره رایگان با متخصصان ما کافی است با شماره تماس های 09121828410 و 09124045180 تماس حاصل نمایید.

سوالات پرتکرار:

میکسر مواد شوینده چیست؟

میکسر مواد شوینده یک دستگاه است که مواد شوینده را با هم مخلوط می‌کند تا یک محصول نهایی با خصوصیات مورد نظر تولید کند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل پر سود با سرمایه ای اندک و تضمین خرید | با سرمایه اندک صاحب کارگاه صنعتی شوید

چه انواع میکسر مواد شوینده وجود دارد؟

انواع مختلفی از میکسر مواد شوینده وجود دارد که بر اساس نحوه عملکرد، ظرفیت، قابلیت تنظیم و قیمت تفاوت دارند. برخی از انواع رایج آنها عبارتند از: میکسر لوله‌ای، میکسر همزنی، میکسر پروانه‌ای، میکسر پلاستر و میکسر توربینی.

چگونه می‌توان یک میکسر مناسب برای نوع ماده شوینده خود انتخاب کرد؟

برای انتخاب یک میکسر مناسب باید به چند عامل توجه کرد. اول اینکه نوع و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ماده شوینده را بشناسید. دوم اینکه حجم و نسبت مواد را در نظر بگیرید. سوم اینکه سرعت و زمان مخلوط کردن را تعیین کنید. چهارم اینکه بودجه و فضای خود را در نظر داشته باشید.

چگونه می‌توان از عملکرد بهینه یک میکسر اطمینان حاصل کرد؟

برای اطمینان از عملکرد بهینه یک میکسر باید به چند نکته رعایت کنید. اول اینکه قبل از استفاده از میکسر، دستورالعمل‌های تولید کننده را به دقت بخوانید و آن را به درستی نصب و راه‌اندازی کنید. دوم اینکه همیشه قبل و بعد از هر استفاده، میکسر را تمیز کنید و از سالم بودن قطعات آن اطمینان حاصل کنید. سوم اینکه همیشه به نظارت و کنترل فرآیند مخلوط کردن اهمیت دهید و در صورت لزوم تغییرات لازم را در تنظیمات میکسر اعمال کنید.

چگونه می‌توان یک محصول با کیفیت از میکسر مواد شوینده تولید کرد؟

برای تولید یک محصول با کیفیت از میکسر مواد شوینده باید به چند مرحله توجه کرد. اول اینکه مواد اولیه با کیفیت و مناسب را تهیه کنید. دوم اینکه نسبت و حجم مواد را با دقت محاسبه و رعایت کنید. سوم اینکه سرعت و زمان مخلوط کردن را به گونه‌ای تنظیم کنید که همگنی و پایداری محصول را تضمین کند. چهارم اینکه پس از تولید محصول، آن را در ظروف مناسب قرار دهید و از شرایط نگهداری مناسب برای آن اطمینان حاصل کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
کسب و کارهای کوچک پرسود با سرمایه اولیه کم | رویکردهای نوین در کسب و کارها

 

چرا نباید برای تولید مواد شوینده بهداشتی از میکسر پلی اتیلن استفاده کرد؟

آیا با میکسر پلی اتیلنی می توان محصولات کارواش و شوینده های صنعتی تولید کرد؟

حداقل ابعاد فضای کارگاه برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده چقدر است؟

درآمد تولید مواد شوینده چقدر است؟

تفاوت خط تولید مواد شوینده بهداشتی و مواد شوینده صنعتی چیست؟

5/5 - (10 امتیاز)