دستگاه حفاری شناسائی خاک و ژئوتکنیک از دستگاه های لازم برای نمونه برداری از خاک مناطق مختلف است. این دستگاه ساختار پیچیده مخصوص به خودش را دارد تا بتواند خاک را تا عمق مناسبی حفر کرده و از لایه مورد نظر، نمونه برداری کند. حفاری و نمونه برداری را می توان به طور کلی به دو دسته حفاری دستی و ماشینی تقسیم بندی کرد که هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط زمین و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش تمرکز ما روی حفاری ماشینی و آشنایی با انواع ماشین آلات ژئوتکنیک و روش های مختلف حفاری است. همراه شویا صنعت باشید.

دستگاه حفاری ژئوتکنیک شویا صنعت – مراحل ساخت

در کارگاه صنعتی شویا صنعت

دستگاه حفاری ژئوتکنیک شویا صنعت 

رضایت مشتری

روش های حفاری با دستگاه حفاری شناسائی خاک و ژئوتکنیک

ماشین آلات حفاری برای نمونه برداری از عمق بیشتر از 30 متری زمین، تنها انتخاب ایمن هستند. به همین جهت معمولا از دستگاه های حفاری برای اعماق بالا استفاده می کنند. این دستگاه ها حفره ای به قطر 10 تا 20 سانتی متر ایجاد کرده و تا عمق مورد نظر حفاری را ادامه می دهند. برای انجام حفاری ممکن است ماشین آلات ژئوتکنیک، روش های مختلفی را پیش بگیرند که در زیر به اختصار آنها را معرفی می کنیم.

  • حفاری ژئوتکنیک ضربه ای – این روش معمولا برای ضربه زدن و خرد کردن سنگ و خاک کاربردی بوده و می تواند قطعات و نمونه های دست نخورده ایجاد کند.
  • حفاری ژئوتکنیک مته ای – یک روش ساده و ارزان از حفاری ژئوتکنیک با ماشین است که حفاری را با مته های حلزونی پیوسته تو پر یا تو خالی انجام می دهند.
  • حفاری ژئوتکنیک دورانی – برای حفاری تا اعماق زیاد در زمین های خاکی و سنگی، از این روش استفاده می کنند که پیچیدگی های خاص خودش را داشته و بیشتر برای پروژه های کلان استفاده می شود.
  • حفاری ژئوتکنیک شستشویی – در حفاری با دستگاه حفاری شناسائی خاک و ژئوتکنیک شستشویی، مته در دل خاک قرار گرفته و حفره هایی را ایجاد می کند. این روش در زمین های نیمه سخت یا دارای سنگ های هوازده کاربردی است و یکی از رایج ترین روش های حفاری ژئوتکنیک محسوب می شود.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه چسب زن دستمال کاغذی | بهینه‌سازی خط تولید دستمال کاغذی

قیمت فروش دستگاه حفاری شناسائی خاک و ژئوتکنیک

یکی از مهم ترین پارامترها برای خرید تجهیزات و ماشین آلات مختلف، قیمت آنهاست. با توجه به نوسانات موجود در بازار، نمی توان از قیمتی واحد سخن گفت. با این حال قیمت تجهیزات حفاری ژئوتکنیک خاک با توجه به امکانات، کشور سازنده دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه و سن دستگاه متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های حفاری ژئوتکنیک، می توانید با کارشناسان شویا صنعت در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات حفاری ژئوتکنیک خاک با شویا صنعت

تیم شویا صنعت در کنار فروش انواع کالاهای صنعتی نظیر ماشین آلات خط تولید سفره های یک بار مصرف و دستگاه های تولید دستمال کاغذی، خدمات حفاری خاک مناطق مختلف را نیز با دستگاه های به روز و قدرتمند انجام می دهد. علاوه بر این امکان خرید انواع دستگاه حفاری شناسائی خاک و ژئوتکنیک را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. برای اطلاع از نوع دستگاه ها و شرایط فروش، می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

5/5 - (3 امتیاز)