یکی از دستگاه ها و تجهیزات کاربردی برای تولید انواع دستمال کاغذی، دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات است که می تواند در مدل های متنوع با چند لاین طراحی شود. از آنجایی که مصرف دستمال کاغذی در سال های اخیر بالا بوده و این محصول از اقلام مصرفی خانوارهای ایرانی محسوب می شود، می توان با راه اندازی یک لاین تولید دستمال کاغذی به سودآوری خوبی رسید. اما برای این که محصول شما کیفیت بالایی داشته باشد و بتوانید دایره مشتریان خود را ایجاد کنید، ابتدا به تجهیزات و دستگاه های با کیفیت نیاز دارید که کیفیت خروجی شما را بالا ببرند. در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا با یکی از دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی آشنا شویم.

کاغذی دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات چیست؟!

دستگاه فول کات یکی از دستگاه هایی است که در خط تولیدهای انبوه کاربرد دارد. در واقع با توجه به ویژگی هایی که در این دستگاه دیده می شود، می توان در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا، تعداد زیادی دستمال کاغذی تولید کرد. البته این که دستگاه فول کات اتوماتیک باشد یا نه و این که چند لاینه باشد، در میزان تولید و خروجی نهایی تاثیر می گذارد.

یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین دستگاه های فول کات، دستگاه اتوماتیک 4 لاین است که می تواند روند تولید را با سرعت بسیار بیشتری دنبال کند. با خرید یک دستگاه فول کات 4 لاین در یک شیفت کاری که حدودا 8 ساعت است، می توان تا 18 هزار جعبه دستمال کاغذی تولید کرد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
آشنایی با طرز کار خط تولید مواد شوینده

نکات مهم خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات

برای خرید یک دستگاه فول کات دو نکته حایز اهمیت خواهد بود:

  • تعداد لاین دستگاه
  • موتور دستگاه

موتور به عنوان قلب تپنده دستگاه فول کات می تواند در میزان تولید و مصرف بهینه انرژی ها نقش بسزایی داشته باشد. یک موتور قدرتمند شما را در طول تولید انبوه دستمال کاغذی همراهی کرده و بدون هیچ دردسری امکان تولید حرفه ای را فراهم می کند. پیشنهاد ما استفاده از دستگاه هایی است که موتور ساخت کشورهای خارجی داشته باشند. دستگاه های کره ای معمولا در این زمینه زبانزد هستند.

به جز موتور باید به تعداد لاین دستگاه نیز توجه داشت. همان طور که اشاره کردیم این دستگاه برای تولید انبوه دستمال کاغذی کاربرد دارد و هر چه تعداد لاین بیشتری داشته باشد، می توان میزان تولید را بیشتر کرد. البته قیمت دستگاه نیز بالطبع بالاتر خواهد رفت. شما می توانید با توجه به بودجه و استراتژی های تولیدی خود با یکی از انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات 4 لاین یا 6 لاین شروع به کار کنید.

این دستگاه ها معمولا دارای رول بالابر اتوماتیک و پنوماتیک، رول باز کن با سیستم پنوماتیک و هوشمند، کنترل فشار انباس هوشمند و پنوماتیک، سیستم هشدار در حال اتمام رول ها در جلو و عقب دستگاه به صورت جداگانه و مشخص و با پیغام متنی و چندین ویژگی منحصر به فرد دیگر هستند.

علاوه بر این دستگاه های فول کات به خصوص در نمونه های اتوماتیک، برش بسیار دقیقی دارند و محصول نهایی شما کاملا تمیز و ظریف آماده عرضه خواهد بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر مایع ظرفشویی

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی با شویا صنعت

تیم شویا صنعت در جدیدترین خدمت خود امکان راه اندازی انواع خطوط تولید دستمال های کاغذی رولی و معمولی را فراهم کرده و برای راه اندازی این خط تولید در کنار شما همراهان عزیز خواهد بود. اگر قصد خرید یکی از دستگاه های تولید دستمال کاغذی را دارید کافی است از مشاوره رایگان تیم شویا صنعت بهره برده و با توجه به بودجه خود بهترین دستگاه را خریداری نمایید. برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات و سایر دستگاه های مربوط به خط تولید دستمال کاغذی، کنار شما هستیم.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید