دستگاه دستمال کاغذی دلسی از بهترین دستگاه هایی است که می توان برای راه اندازی لاین تولید دستمال استفاده کرد. این دستگاه را می توان در مراکز خرید و فروش دستگاه دلسی در دو مدل معمولی و پیشرفته پیدا کرد. مدل معمولی دستگاه را دو رول هم می نامند و مدل پیشرفته آن به دستگاه دلسی دستمال کاغذی پوینت تو پوینت معروف است. در ادامه همراه تیم شویا صنعت باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با دستگاه دستمال کاغذی دلسی

یکی از انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی، دستگاه دلسی است که برای تولید دستمال های رولی توالتی استفاده می شود. در این دستگاه وظایف متعددی تعبیه شده تا بتوان تعداد دستگاه های مورد نیاز در خط تولید دستمال کاغذی را کاهش داد.

یعنی دستگاه پرفراژ، رول و برش در یک دستگاه کنار هم اغدام شده اند تا هزینه های جاری کارگاه کاهش پیدا کند. با خرید دستگاه دستمال دلسی دیگر لازم نیست دستگاه های پرفراژ، دستگاه رول یا دستگاه برش را به صورت جداگانه تهیه کنید.

انواع دستگاه دستمال کاغذی دلسی

دستگاه دلسی دو نوع دارد:

  • دستگاه دو رول یا معمولی
  • دستگاه پوینت تو پوینت یا پیشرفته

این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک و ماشینی فعالیت کرده و روند تولید را دنبال می کند. پرفراژها ابتدا با توجه به برنامه ای که اپراتور به دستگاه داده، روی دستمال ها ایجاد می شود. سپس دستمال ها به دور رول می چرخند و برش می خورند. اندازه رو دستمال نیز توسط اپراتور تعیین می شود و می توان رول ها را در ابعاد مختلف با وزن های متفاوت تولید کرد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید سفره یکبار مصرف

زمانی که دستمال به رول پیچیده شد و به حد برش رسید، دستگاه آن را برش داده و رول ها برای بسته بندی به لاین دیگری می روند. البته توجه داشته باشید که کارکرد دستگاه پوینت تو پوینت دلسی پیشرفته تر است و می توان از آن در ظرفیت های بالاتر استفاده کرد. در حقیقت امباس دستگاه پوینت تو پوینت، تفاوت آن با دستگاه دو رول است که باعث می شود خروجی نهایی حجیم تر و سبک تر باشد. این دستگاه دقت بالاتری در رول کردن دستمال ها هم دارد.

خرید دستگاه دستمال کاغذی دلسی

اگر در فکر راه اندازی کارگاه کوچکی برای تولید دستمال کاغذی هستید، دستگاه دو رول قیمت مناسب تری داشته و برای شروع بهتر است. راندمان این دستگاه 60 درصد از راندمان دستگاه پوینت تو پوینت است، با این حال قیمت آن تقریبا نصف می شود. این دستگاه در هر شیفت کاری خود می تواند نزدیک به 3000 بسته دستمال کاغذی تولید کرده و آنها را به دور لوله های مقوایی رول کند. اگر می خواهید کارگاه حرفه ای تولید دستمال کاغذی داشته باشید، دستگاه پوینت تو پوینت را به شما پیشنهاد می دهیم.

شویا صنعت در خدمت جدید خود امکان راه اندازی کارگاه های تولید دستمال کاغذی را فراهم کرده و شما سرمایه گذاران محترم را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد. برای شروع یک کسب و کار پرسود و کوچک می توانید با شماره تماس های شویا صنعت تماس گرفته و از مشاوره رایگان تیم ما بهره مند شوید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

4.5/5 - (8 امتیاز)