دستگاه تولید دستمال کاغذی تیغ و تا دستگاهی است که برای تولید دستمال کاغذی به آن نیاز داریم و به عنوان یکی از ابزارها و تجهیزات کاربردی در کارگاه های تولیدی دستمال کاغذی محسوب می شود. از آنجایی که مصرف مواد بهداشتی از انواع شوینده های بهداشتی گرفته تا لوازمی همچون دستمال کاغذی در میان مردم بالاست، می توان با خرید یک دستگاه تیغ و تا، لاین تولید دستمال کاغذی راه اندازی کرد و به درآمد خوبی رسید. اگر قصد راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی دارید، در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

دستگاه تولید دستمال کاغذی تیغ و تا چیست و چگونه کار می کند؟!

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، دستگاه تیغ و تا دستمال کاغذی یا تیشو را تا زده و برش می دهد. زمانی که یک طاقه تیشو را در داخل این دستگاه قرار می دهند، دستگاه شروع به تا زدن و برش می کند. البته برای برش زدن باید اپراتور دستگاه برنامه ریزی کند که بعد از چند بار تا زدن برش ایجاد شود.

به عنوان مثال زمانی که عدد را روی 300 تنظیم کنیم، دستگاه تا شمارش 300 برگ تیشو را تا زده و سپس روی آن یک علامت قرار می دهد که در زمان بسته بندی به راحتی می توان این علامت مشخص را دید و تعداد درستی از برگه های دستمال کاغذی را در هر جعبه یا پلاستیک قرار داد.

عملکرد دستگاه تیغ و تا ساده به نظر می رسد اما اگر به نکاتی در رابطه با این دستگاه توجه نشود، امکان دارد که تا زدن ها و اندازه ها مرتب نباشد:

  1. کیفیت دستگاهی که خریداری می کنید روی محصول نهایی شما تاثیر می گذارد.
  2. تیغه های دستگاه مهم ترین عاملی هستند که یکدست و دقیق بودن برش ها را تعیین می کنند و هدررفت منابع را کاهش می دهند.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
کاربرد دستگاه میکسر پودری چیست؟

ویژگی های دستگاه تولید دستمال کاغذی تیغ و تا

حال که با عملکرد کلی دستگاه تیغ و تا آشنا شدیم بد نیست ویژگی ها کلی آن را نیز بشناسیم. همان طور که گفته شد این دستگاه رکن اساسی خط تولید دستمال کاغذی است و بدون آن حرف زدن از لاین دستکال کاغذی بی معنی خواهد بود.

یکی از ویژگی های دستگاه های کاغذ و تا این است که عرض کمی دارند، اما طول آنها معمولا زیاد است. بنابراین برای راه اندازی کارگاه تولیدی خود حتما در نظر داشته باشید که فضای کافی برای قرار دادن این دستگاه را خواهید داشت.

امباس دستگاه تیغ و تا ویژگی دیگری است که ممکن است در میان دستگاه های مختلف، متفاوت باشد. برخی از امباس ها ساده هستند و برخی دیگر طرح دار و برجسته طراحی شده اند تا بتوان روی دستمال کاغذی طرح هایی را حک کرد که هم زیباتر به نظر برسند و هم برند شرکت تولیدی را روی خود داشته باشند. با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، می توانید امباس ساده یا طرح دار را انتخاب کنید. بالطبع قیمت دستگاه تیغ و تا با امباس برجسته بیشتر خواهد بود.

ویژگی دیگری که در زمان خرید این دستگاه ها باید به آن توجه کنید، خروجی دستگاه است. با توجه به این که میزان مصرف برق دستگاه و کیفیت آن چگونه باشد می تواند در یک شیفت کاری (8 ساعت) تیشوی مناسب برای چند هزار جعبه دستمال را تولید کند.

خرید و راه اندازی دستگاه تیغ و تا، خدمت جدید شویا صنعت

اگر در فکر راه اندازی لاین تولید دستمال کاغذی هستید، برای شما خبر خوبی داریم. گروه شویا صنعت در جدیدترین اقدام خود، امکان خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی تیغ و تا را برای شما عزیزان فراهم کرده است. انواع دستگاه تیغ و تا را با حضور کارشناسان ما در کارگاه خود راه اندازی کنید و اگر نیاز به مشورت داشتید، از کارشناسان شویا صنعت کمک بگیرید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل پر سود با سرمایه ای اندک و تضمین خرید | با سرمایه اندک صاحب کارگاه صنعتی شوید

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید دستگاه تیغ و تا: 09121828410 و 09124045180

2/5 - (1 امتیاز)