برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به صورت انبوه، یکی از دستگاه های کاربردی، دستگاه فول کات است. با خرید دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات می توان در طول یک شیفت کاری بیش از چندین هزار جعبه دستمال کاغذی تولید کرد. اما برای خرید این دستگاه از مراکز فروش دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات باید فاکتورهایی را بررسی کنید تا از خرید خود رضایت داشته باشید. در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا پارامترهای مهم در یک دستگاه فول کات را توضیح دهیم.

انتخاب بهترین مرکز فروش دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات

آگهی های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارد که برای فروش دستگاه فول کات طراحی شده اند. معمولا در این آگهی ها مشخصات دستگاه را یادداشت می کنند و در صورت لزوم امکان بازدید خریدار را نیز فراهم می کنند. با این حال به عنوان خریدار این دستگاه باید حواستان به نکاتی باشد که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

1.    ظرفیت یا توان تولیدی دستگاه در هر شیفت کاری

اولین پارامتر مهم برای خرید یک دستگاه فول کات دستمال کاغذی بررسی توان یا قابلیت تولید دستگاه در هر شیفت کاری است. دستگاه های مختلف با توجه به این که چند لاین داشته و قدرت موتور آنها چقدر باشد، توان تولیدی متفاوتی دارند.

دستگاهی که انتخاب می کنید بهتر است قدرت موتور بالایی داشته و از موتورهای خارجی روی دستگاه استفاده شده باشد. تعداد لاین دستگاه فول کات را می توانید با توجه به استراتژی های تولید و بودجه خرید خود تنظیم کنید. معمولا دستگاه فول کات 4 لاین و 6 لاین در بازار محبوبیت بیشتری دارد و برای تولید انبوه پیشنهاد می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید سفره یکبار مصرف

2.    ابعاد دستگاه

حتما پیش از سفارش از مراکز فروش دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات ابعاد دستگاه را بپرسید. دستگاه های فول کات معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند و باید برای آنها فضای کافی را در کارگاه خود طراحی کرده باشید. این دستگاه ها معمولا عریض هستند و شاید نزدیک به 4 یا 5 متر طول داشته باشند در حالی عرض آنها کمتر بوده و نزدیک به 1 متر یا کمی بیشتر است.

3.    امکانات دستگاه

امکانات دستگاه فول کات دستمال کاغذی نکته دیگری است که باید برای خرید بررسی کرد. اینکه دستگاه امکانات اتوماتیک و هوشمند بیشتری داشته باشد می تواند به تسهیل روند تولید شما کمک کند.

رول باز کن عقب، سیستم فرمان کامپیوتری هوشمند، سیستم رنگ علامت زنی اتوماتیک با مخزن رنگ، رول بالابر اتوماتیک و پنوماتیک و ده ها امکانات مختلف دیگر در دستگاه های فول کات وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود پیش از سفارش از مراکز فروش دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات آنها را بررسی کنید.

4.    نوع امباس دستگاه

امباس، طرح برجسته ای است که می توانید روی تیشو یا بافت دستمال کاغذی حک کنید تا ظاهر جذاب تری به محصول خود ببخشید. امباس ها در دستگاه های فول کات معمولا با سفارش مشتری قابل طراحی هستند و برای افرادی که به صورت حرفه ای در این صنعت سرمایه گذاری می کنند، مفید خواهند بود.

5.    برق مصرفی دستگاه

در نهایت پیش از خرید انواع دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی باید نسبت به برق مصرفی و انرژی مورد نیاز آنها آگاه باشید. برای این که بتوانید هزینه های جاری خود را کاهش دهید استفاده از دستگاه ها و تجهیزاتی که برق را به صورت بهینه مصرف می کنند، سودمند خواهد بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل شوینده و شامپو

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی با شویا صنعت

اگر قصد راه اندازی یک خط تولید دستمال کاغذی جعبه ای یا رولی را دارید، ما در شویا صنعت خدمت جدیدی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. برای راه اندازی خط تولید خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را با توجه به اهداف و بودجه‌تان راهنمایی کنند. ما در شویا صنعت پاسخگوی هر گونه سوال در رابطه با فروش دستگاه تولید دستمال جعبه ای فول کات و انواع دستگاه های دیگر هستیم. راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی خود را به ما بسپارید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید