قیمت دستگاه میکسر به چه عواملی بستگی دارد؟

می توان دستگاه میکسر را جزو رایج ترین و پراهمیت ترین دستگاه ها در طی تولید انواع مواد همچون: مواد غذایی، شیمیایی، شوینده و … دانست. البته بسته به تنوع محصولات این دستگاه می تواند متفاوت باشد و صد البته می تواند روی قیمت دستگاه میکسر هم تاثیر بگذارد. اگر به دنبال این هستید که برای کارگاه یا کارخانه خود چه کوچک چه بزرگ یک یا چند دستگاه میکسر خریداری کنید باید بدانید که می خواهید چه نوع دستگاهی را خریداری کنید و همچنین قیمت دستگاه میکسر به چه صورت برآورد می شود.

ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با عواملی که می تواند روی قیمت این دستگاه تأثیر بگذارد، آشنا سازیم. پس با ما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه میکسر چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه خرید و قیمت گذاری میکسر اشاره نماییم، بهتر است یک شناخت از این دستگاه پیدا کنیم. در رابطه با تعریفی که می توان برای دستگاه میکسر بیان نمود، باید بگوییم که هر دستگاهی که قابلیت مخلوط نمودن و میکس کردن چند مواد با یکدیگر را داشته باشند و بتوانند آنها را به یک ماده تبدیل نمایند، دستگاه میکسر گفته می شود. دستگاه میکسر نقش مخلوط نمودن و میکس کردن مواد را ایفا می کند و در ظرفیت ها، ابعاد و لیتراژ های مختلف تولید می گردد.

این دستگاه صنعتی بوده و بسیار می تواند به تولید کنندگان کمک شایانی نماید و باعث بالا رفتن بهره وری و کیفیت تولید شوند. دستگاه میکسر برقی بوده و با کمک برق قابل استفاده می باشد. پس با کمک برق نیرو از موتور به تیغه ها منتقل و باعث میکس مواد درون ظرف می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
راهکارهای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در خط تولید سفره یکبار مصرف

میکسرها همانطور که گفتیم نقش بسزایی را می توانند در تولیدات مختلف ایفا نمایند و به جهت استفاده در تولیدات مختلف لازم است که از بین انواع مختلفی دستگاه میکسر، میکسر مناسب را تولید کننده انتخاب و خریداری نماید. البته این انواع مختلف می تواند روی قیمت میکسر هم تاثیر بگذارد و به همین جهت یک نوع میکسر با یک نوع دیگر از نظر قیمتی متفاوت است، چرا که کارایی، تجهیزات، جنس مخزن و … با همدیگر فرق خواهد داشت.

به عنوان نمونه ویژگی، کاربرد و مزایای میکسر پلی اتیلن با میکسر نوع استیل متفاوت می باشد و باید دقت نمود که چه کاربردی باید دستگاه مورد نظر ما داشته باشد. یا برای مواد شوینده، میکسر مواد شوینده انتخاب مناسب و ایده آل خواهد بود.

قیمت دستگاه میکسر به چه عواملی بستگی دارد؟

دستگاه میکسر می تواند نقش مهمی را در تولیدات مختلف مواد اعم از جامد و مایع ایفا کند. به همین جهت می توان در مصارف گوناگون صنعتی و تولیدی از این دستگاه استفاده و نهایت بهره وری را داشت. شاید برای شما سوال باشد که چه عواملی می توانند روی قیمت میکسر تاثیر داشته باشند. ما در ادامه شما را با عواملی که می توانند روی قیمت میکسر تاثیر بسزایی داشته باشند اشاره خواهیم نمود. این عوامل تاثیر گذار عبارتنداز:

حجم مخزن: که می تواند جزو تاثیرگذارترین پارامترها در قیمت تمام شده دستگاه میکسر باشد. هر چه حجم مخزن بیشتر باشد به نوبه هم قیمت دستگاه افزایش خواهد یافت.

تعداد لایه و مواد استفاده شده در ساخت مخزن: مورد بعدی که می تواند روی قیمت دستگاه تأثیر داشته باشد، نوع جنس مخزن می باشد. این مورد هم بسیار مهم می باشد و بسته به نوع جنس مخزن قیمت گذاری انجام می شود. نوع استیل آن به عنوان نمونه می تواند گران تر از نوع مخزن پلی اتیلن دستگاه میکسر باشد.

  • نوع موتور و گیربکس
  • شفت و تیغه ها
  • نوع قاب و شاسی نگهدارنده
قدمی دیگر تا کارآفرینی
طراحی و ساخت پره میکسر پلی اتیلن

این موارد، عواملی بودند که می توانستند روی قیمت میکسر تاثیر بسزایی داشته باشند. البته نوسانات ارزی هم می تواند روی قیمت گذاری این دستگاه ها تاثیراتی داشته باشد. به همین جهت است که امروزه از گفتن قیمت تمام شده پرهیز می گردد و شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش از قیمت به روز شده دستگاه ها اطلاع پیدا نمایید.

آیا می توان میکسر را برای مواد مایع هم استفاده نمود؟

بهتر است بدانید که میکسرها این توانایی را دارند تا هر نوع ماده اعم از جامد یا مایع را ترکیب نمایند.

از دستگاه میکسر برای چه صنایعی می توان استفاده کرد؟

میکسرها را می توان برای صنایع مختلف استفاده نمود. از جمله صنایعی که دستگاه میکسر در آنجا کاربردی و مفید می باشد عبارتنداز صنایع:

  • خودرو
  • تصفیه آب
  • خمیر و کاغذ
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • شیمیایی، دارویی
  • آرایشی و بهداشتی

این صنایع از میکسرها به منظور ساخت محصولات خود از قبیل: پلی اورتان، خمیر دندان، سیلیکون، فرآورده های نفتی، مواد شوینده، ویتامین ها، شامپو، شربت، لوسیون، کرم، دارو، پماد، شیره گیاهی، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، سیمان، بیودیزل و … استفاده می نمایند.

در آخر قیمت دستگاه میکسر

دستگاه میکسر در انواع مختلف تولید شده و برای مخلوط نمودن مواد جامد و مایع کاربردی و مناسب می باشد. در رابطه با قیمت دستگاه میکسر هم باید بگوییم که بسته به نوع میکسر قیمت متفاوت خواهد بود و ابتدا باید مدل و نوع دستگاه میکسر تعیین گردد‌. شما می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران ما از قیمت نهایی میکسر مطلع و در صورت تمایل اقدام به خرید میکسر پلی اتیلن، میکسر ته قیفی مخازن پلی اتیلن، میکسر عمودی مخازن پلی اتیلن و … نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری
5/5 - (10 امتیاز)