امروزه در صنعت تولید ابزار آلات صنعتی، تنوع بسیاری در زمینه تولید میکسرها و مخازن وجود دارد. یکی از میکسرها، میکسر استیل شویا صنعت است که ما در مجموعه خود تولید می کنیم.

بدون شک هر خریداری بسته به هزینه ای که صرف می کند، انتظاراتی در قبال آن هزینه از سوی فروشنده نیز مطرح خواهد کرد. مهم ترین انتظار خریداران، دوام به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های ابزار آلات صنعتی است. جالب است بدانید که این امر به دو موضوع با عنوان کیفیت تولید و نحوه مصرف وابسته است.

در رابطه با موضوع کیفیت تولید، همه چیز مطلقا وابسته به مجموعه ای است که اقدام به تولید میکسر می کند و در رابطه با نحوه مصرف، همه چیز وابسته به خریدار و مصرف کننده است.

از آنجایی که مبحث مورد ارائه مرتبط با میکسرهای استیل شویا صنعت است، ما در این بخش قصد داریم به چند ویژگی خرد در این زمینه و عوامل موثر روی این میکسرها از نظر دوام بپردازیم.

میکسر استیل شویا صنعت و عوامل موثر بر دوام آن

در وهله اول ماجرای بررسی ویژگی های یک میکسر مناسب، ما با کیفیت تولید در مبحث دوام طرف هستیم. در واقع این موضوع به این امر اشاره می کند که از چه متریال و چه شیوه ای برای تولید و ساخت میکسر مورد نظر استفاده شده است.

برای مثال، رایج ترین میکسرهایی که امروزه در بازارهای مختلف وجود دارند و در صنایع گوناگونی نیز استفاده می شوند، میکسرهای استیل هستند. این میکسرها که با نام کامل میکسر استنلس استیل 304 شناخته می شوند، بر اساس عدد مندرج در نامشان، قابل بررسی خواهند بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل

شاید جالب باشد بدانید که عدد 304 در واقع بیانگر نوع کیفیت و دوام میکسر استیل شویا صنعت است. این میکسر با نام 8-18 نیز شناخته می شود. اما شاید بپرسید که منظور از این عدد دقیقا چیست؟!

اعدادی از قبیل 303، 304، 305 و غیره از جمله اعدادی هستند که به طور دقیق به آلیاژ بدنه میکسر اشاره دارند. به طور واضح در مثال قبل در میکسر 304، عدد 8-18 به میزان کربن و کروم استفاده شده در میکسر اشاره می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک میکسر مناسب که دوام آن تضمین می کنید، آلیاژی است که برای ساخت بدنه آن میکسر در نظر گرفته می شود. این آلیاژ می تواند تعیین کنند میزان آسیب پذیری میکسر، جوش پذیری میکسر و مقاومت آن در برابر انواع خورندگی یا خوردگی ها باشد.

به عنوان نکته هر چه مقدار کربن در ساختار یک میکسر پایین تر باشد، احتمال ته نشین شدن کروم در آلیاژ آن نوع از فلز، کم تر خواهد بود. نتیجه چنین امری، کاهش جوش پذیری و دوام بیشتر میکسر است.

به طور مشخص هرچه میزان جوش پذیری کمتر باشد، در کنار افزایش مقاومت در برابر خوردگی، با دوام بیشتری در میکسرها در مقابل سایر عوامل طرف هستیم.

خاصیت نگیر بودن در میکسرهای استیل شویا صنعت

میکسر استیل شویا صنعت از جمله میکسرهایی است که از یک ویژگی با نام نگیر بودن تبعیت می کند. این اصطلاح به طور واضح به عبارت «استیل نگیر» نیز مرتبط است که در آلیاژهای 304 و 304L کاملا مشهود دیده می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید دستگاه تولید ابر و اسفنج

در تشریح اصطلاح استیل نگیر، استیلی است که خواص مغناطیسی ندارد. عدم وجود چنین خواصی مرتبط با ساختار آستنیتی انواع استیل 304 است.

در واقع آستنیت یک ویژگی بسیار مهمی است که می تواند در فازهای درونی ساختار آهن، بدون هیچ آلیاژی اضافه در محدوده 910 تا 1400 سانتی گراد، خاصیت نگیر بودن استیل را به رخ بکشد.

لازم به ذکر است که ما نیز از جمله تولید کنندگان این نوع از میکسرها با خاصیت نگیر هستیم.

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید یک میکسر با دوام هستید، اما اطلاعات دقیق در این باب ندارید، لازم است در ابتدای امر با ویژگی های خرد و مرتبط با ویژگی اصلی چون « دوام » آشنا شوید. میکسر استیل شویا صنعت یکی از انواع میکسرهایی است که از خود دوام بسیار بالایی نشان می دهد.

مهم ترین علتی که بر اساس آن می توان اطلاق ویژگی دوام را برای یک میکسر در نظر گرفت، شرایط تولید و کیفیت ساخت آن محصول است. این شرایط کیفی در وهله اول به جنس و آلیاژ متریال اولیه وابسته است. از جمله آلیاژ های رایج می توان به 303، 304 و غیره اشاره کرد.

در بین آلیاژهای رایج دو آلیاژ 304 و 304L از جمله متریال هایی هستند که علاوه بر کیفیت ساخت، می توان کیفیت های مهم در عدم آسیب پذیری در حین مصرف، عدم خوردگی در مدت زمان کوتاه و عدم جوش پذیری سریع را در آن ها مشاهده کرد. جالب است بدانید که خاصیت نگیر بودن از جمله مهم ترین مواردی است که بر دوام یک میکسر صحه می نهد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
3 نکته طلایی برای نگهداری از میکسر استیل

با این حساب اگر به دنبال خرید میکسرهای استیل شویا صنعت هستید، کافی است قبل از تماس برای خرید از ما، مطالب ارائه شده در رابطه با دوام میکسرها را به صورت تحقیقی بررسی کنید. بدون شک نتیجه این تحقیق اعتماد به برند ما خواهد بود.

5/5 - (11 امتیاز)