به منظور خرید و فروش میکسر استیل دست دو و سایر تجهیزاتی که کاربرد ویژه ای دارند، راه های بسیاری وجود دارد. در واقع برای افرادی که در حوزه صنایع مرتبط با این دستگاه ها فعالیت می کنند، لازم است از روش های خرید و فروش اقلام دست دوم نیز اطلاع داشته باشند.

ساخت، تولید و سایر پارامترهای جزئی و کلی در هر یک از ابزار آلات صنعتی بسیار در نوع خرید و فروش آن موثر است. حال تصور کنید که  قصد داشته باشید دستگاهی به شکل دست دوم خرید و فروش کنید. سوالی که پیش می آید این است، آیا خرید و فروش به شکل دست دوم، سودی برای خریدار و فروشنده خواهد داشت؟ آیا خرید جنس دست دوم موجب ضرر احتمالی برای خریدار نمی شود؟

در این بخش ما قصد داریم به شیوه ها و امکانات خرید و فروش میکسرهای دست دوم بپردازیم. اگر در صنعت وابسته به این محصولات فعالیت دارید، این بخش را از دست ندهید.

خرید و فروش میکسر استیل دست دو به صورت جزئی یا کلی؟!

در بیشتر موارد افراد به منظور کاهش هزینه های اولیه خود برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی در زمینه های مختلف از دستگاه های دست دوم استفاده می کنند. جالب است بدانید که این شگرد می تواند برای کسانی که ابتدای راه هستند بسیار کم هزینه و پر سود باشد.

بدون شک وقتی صحبت از خرید و فروش میکسرهای دست دوم و سایر تجهیزات می شود، افراد یک میکسر تمام و کمال را در ذهنشان تداعی می کنند. البته که چنین امری اشتباه هم نیست. در واقع به منظور خرید یا فروش میکسر دست دوم، شما با دستگاهی طرف هستید که قبلا برای مدتی کار کرده است. به طور مثال به مدت یک سال یا دو سال در یک کارگاه تولید مواد شوینده از آن استفاده شده است. صاحب این میکسر به منظور ارتقای کارگاه، تصمیم به فروش آن می گیرد و شما می توانید به عنوان یک خریدار باهوش، آن را به دست بیاورید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ساخت میکسر استیل

نوع خریدی که در بالا توضیح داده شد، می تواند خرید کامل یا کمپلت تلقی شود. اما شیوه ای دیگر از خرید و فروش میکسر استیل دست دو یا سایر تجیهزات وجود دارد که اجزای آن فروخته می شود.

به طور مثال یک میکسر به مدت چندین سال در یک کارگاه کار کرده است. به نوعی که بدنه یا مخزن آن، دیگر قابل استفاده نیست. در چنین شرایطی احتمال اینکه موتور میکسر سالم باشد وجود دارد. اگر اقدام به خرید موتور آن کنید، خرید شما، جزئی محسوب می شود؛ یک خرید دست دوم از اجزای یک میکسر دست دوم.

جالب است بدانید هم خرید کامل و هم خرید جزئی می تواند یکی از روش های موثر در کم هزینه کردن مخارج اولیه برای خریدار باشد. در ادامه با روش های خرید و فروش میکسرهای دست دوم بیشتر آشنا می شویم.

قیمت میکسر استیل دست دو

روش های خرید و فروش میکسر استیل دست دو

به طور کلی دو روش برای خرید و فروش میکسر دست دوم وجود دارد:

  1. خرید حضوری
  2. خرید اینترنتی

هر دو روش، از جمله روش هایی است که امروزه به طور معمول مورد توجه اکثر افراد است. در این دو روش به طور کلی نکته ای که باید بدانید: آموختن روش اعتماد و ارتباط با خریداران یا فروشندگان است.

مهم ترین اصلی که باید در خرید و فروش میکسر استیل دست دو در نظر گرفته شود، تخصص و اعتبار آن مرکز فروش یا خرید است. در واقع خرید جنس دست دوم بیشتر از خرید جنس نو، نیازمند بررسی و دقت است. زیرا همیشه احتمال خرابی در جنس های دست دوم وجود دارد. به خصوص این خرابی را می توان در خرید های کامل مشاهده کرد. زیرا این نوع از خریدها کمتر با بررسی های جزئی صورت می گیرد. به این صورت که فروشنده یک قیمت پایین و سر راست می دهد و خریدار نیز به همین منظور فورا راضی می شود. در رابطه با خرید جزئی نیز همین ماجرا صدق می کند. با این حساب چه باید کرد؟ در ادامه خواهیم گفت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تولید دستگاه میکسر مایعات استیل

خرید میکسر استیل دست دوم

برای خرید و فروش میکسر استیل دست دو به دنبال مرکز یا سایت متخصص باشید

فرقی نمی کند که قصد خرید یا فروش میکسر استیل دست دو به صورت اینترنتی داشته باشد یا حضوری، در هر دو صورت لازم است از متخصص بودن فروشنده یا خریدار مطمئن شوید.

در روش اینترنتی، بهترین روش برای تشخیص تخصص، بررسی محتوای موجود درون سایت است. به این صورت که اگر سایتی متعلق به مرکزی معتبر باشد، قطعا اطلاعاتی درست و کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد. پاسخگویی این سایت ها بر اساس شماره تماسی که برای مخاطب در اختیار قرار می دهند نیز یکی از ملاک های اساسی محسوب می شود.

در رابطه با خرید حضوری نیز شما باید بهترین پرس و جو را انجام دهید. نظرات دیگران درباره آن مرکز خرید و فروش میکسرهای استیل دست دو یا سایر تجهیزات را بررسی کنید. چنین کاری در شیوه اینترنتی با بررسی نظرات و دیدگاه های مخاطبین نیز میسر می شود.

در نتیجه..

اگر به دنبال خرید یا فروش میکسر استیل دست دو و سایر متعلقات دست دوم آن هستید، قبل از هر اقدامی، به اطلاعات جامع و دقیق خود در باب اجناس دست دوم بیافزایید. اطلاع از شیوه های فروش کلی یا جزئی یکی از موارد مهم در این رابطه است. بعد از آن که اطلاعات کافی در باب میکسرهای دست دوم را کسب کردید، لازم است بر اساس شیوه خرید یا فروش، مرکز یا سایت مورد نظر را بررسی کنید.

برای خرید حضوری در اکثر موارد، مورد بررسی در ظاهر واضح است اما اطلاع از نظر سایر خریداران یا فروشندگان نیز می تواند مفید باشد. در رابطه با خرید و فروش اینترنتی، اگر قصد خرید دارید که به طور حتم برای بررسی های اولیه، بازدید حضوری را انجام دهید. برای فروش عموما خریدار برای بازدید مراجعه می کند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه میکسر استیل و انواع آن

لازم به ذکر است ما در شویا صنعت به عنوان یکی از متخصصین حوزه تولید و ساخت میکسر در کنار شما هستیم تا بهترین و قابل اعتماد ترین میکسرهای دست دوم را از شما خریداری کرده و یا در اخیتارتان قرار دهیم. کافی است با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش میکسر دست دوم

 

سوالات پرتکرار:

چه زمانی باید از میکسر صنعتی استفاده کنیم؟

میکسر صنعتی یک دستگاه است که برای مخلوط کردن، همزدن و همگن سازی مواد مختلف در صنایع شیمیایی، دارویی، غذایی و غیره استفاده می‌شود. از میکسر صنعتی زمانی استفاده می‌شود که نیاز به تولید مقادیر زیاد و یکنواخت از محصولات با کیفیت بالا وجود داشته باشد.

چه تفاوت‌های اصلی بین دستگاه میکسر پودر بلندر و ساخت میکسر پلی اتیلن وجود دارد؟

دستگاه میکسر پودر بلندر یک نوع خاص از میکسر صنعتی است که برای تولید پودرهای خشک و نیمه خشک با قابلیت جریان خوب و توزین دقیق طراحی شده است. این دستگاه از چرخش سرعت بالای توربین‌های هوای فشار قوی برای اختلاط پودرها استفاده می‌کند. ساخت میکسر پلی اتیلن یک فرآیند تولید صنعتی است که در آن پلیمر پلی اتیلن را با استفاده از حرارت، فشار و کاتالیزور به شکل گرانول‌های رنگین تبدیل می‌کند. این گرانول‌ها سپس به دستگاه‌های تزریق، دمش گاز یا فشار قالب برای تولید قطعات پلاستیک رسانده می‌شوند.

5/5 - (10 امتیاز)