قیمت میکسر استیل دوجداره و عوامل موثر روی آن

قیمت میکسر استیل دوجداره نیز همانند میکسر سه جداره، دارای شاخصه های مشترکی است. در واقع به سبب اینکه این دو میکسر دارای کاربردی نسبتا مشابه هستند، در صنایع گوناگون به طور ویژه ای استفاده می شود.

اصلی ترین دلیلی که سبب می شود میکسرهای مختلف دارای کاربری های متفاوت و بر پایه اصولی دقیق باشند، می تواند جداره آن ها باشد. به خوبی می دانید که جداره عاملی موثر روی قیمت میکسرهای استیل است. با این حساب بالا بودن تعداد جداره موجب افزایش قیمت و کم بودن تعداد آن به معنای ارزان تر بودن است.

اما نباید موضوع بالا را این گونه تلقی کرد که خرید میکسر کم جداره به مثابه قیمت کم، می تواند کارایی و کاربری مورد نظر شما را بر آورده کند. از همین رو ما در این بخش به قصد ابهام زدایی به بررسی عوامل موثر روی قیمت به طور دقیق خواهیم پرداخت.

قیمت میکسر استیل دوجداره بر پایه بررسی های مرتبط با این نوع از میکسر

در صنعت مواد غذایی برای فرآوری یک محصول، شرایطی اعم از دما و حرارت پذیری یا عایق بودن نسبت به این دو عامل بسیار اهمیت دارد. این شرایط بسته به نوع فرآیند، هم در حین انجام و هم بعد از انجام فرآیند، باید در نظر گرفته شود. در واقع لازم است در تمام پروسه ترکیب و تخلیه ماده، بهترین نقش از میکسر مورد نظر گرفته شود.

میکسرهای دو جداره به سبب اینکه دارای ضخامتی بیشتر نسبت به میکسر تک جداره هستند، می تواند عایق خوبی برای عوامل موثر روی فرآیند باشند. از طرفی از آن جایی که در نوع دیگری از این میکسرها با نام سه جداره، میزان عایق بودن بسیار بالا است، قیمت میکسر استیل دوجداره به نوعی در حد وسط قرار دارد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل شویا صنعت

با این حساب با توجه به پارامتر مذکور، می توان قیمت میکسرهای تک، دو و سه جداره را به ترکیب رو افزایش بررسی کرد.

در ادامه به تشریح واضح تری از پارامتر جداره در کنار سایر پارامترهای موثر خواهیم پرداخت.

پارامترهای مهم و موثر روی قیمت میکسرهای دو جداره

در میکسر دو جداره همانند میکسر سه جداره، یکی از مهم ترین عوامل، جداره های میکسر است که به طور واضح تاثیر بسزایی در قیمت خواهد داشت.

نکته دقیق تر پارامتر مذکور مرتبط با این امر است که وقتی صحبت از تعداد جداره های بیشتر می شود، با استفاده بیشتری از متریال اولیه طرف هستیم. این متریال همان استنلس استیل است که در شماره های مختلف، در بازار تولید میکسر رایج است.

علاوه بر ورقه استیل که به میکسرهایی با جداره بیش از یک عدد اضافه می شود، پشم سنگ یکی دیگر از متریال هایی است که در میکسرهای دو و سه جداره قابل استفاده است.

علت اصلی استفاده از متریالی متفاوت تر از خود استیل، مرتبط با نیازی است که کاربری این میکسرها را توجیه می کند. در واقع بر اساس کارایی که از میکسر انتظار می رود که در واقع جلوگیری از اتلاف دما و حرارت است، لازم است که میکسر به شکل کامل ایزوله شود.

به زبان ساده افزایش قیمت میکسر استیل دوجداره نسبت به میکسر تک جداره، در گرو کیفیت موثری است که این میکسر برای ماده مورد نظر شما ایجاد می کند.

سوای از موضوع بالا که نگاهی تخصصی دارد، پارامتر دیگری پس از جداره وجود دارد که در ادامه به بررسی آن نیز خواهیم پرداخت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل شوینده و شامپو

حجم و ظرفیت میکسر دو جداره

بدون شک افزایش قیمت به سبب بیشتر بودن ظرفیت مخزن میکسر، امری کاملا طبیعی به نظر می رسد. اما باید در نظر داشته باشید که ماجرا تنها به این موضوع منتهی نمی شود.

همانطور که در رابطه با میکسرهای سه جداره، عمومیت تولید آن ها برای ظرفیت های بالا رایج است، عمومیت استفاده از میکسر دو جداره نیز ظرفیتی متوسط را می طلبد. با این حساب شاید این گونه برداشت شود که کم ظرفیت ترین میکسرها، میکسرهای تک جداره هستند.

البته تا جایی می تواند موضوع بالا به نوعی کاملا صدق کند،  اما در حقیقت امکان طراحی های سفارشی، قطعیت موضوع بالا را تا حدی انکار خواهد کرد. به این معنا که حتمی بودن ظرفیت بالای میکسر با توجه به تعداد جداره، یک قانون به حساب نمی آید. اما می تواند روی قیمت میکسر تاثیراتی داشته باشد.

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید یک میکسر با پتانسیل متوسط رو به بالا هستید که در حفظ دما و حرارت داخلی، به نسبت دارای کیفیت قابل قبولی باشد، میکسرهای دو جداره انتخاب خوبی هستند. از همین رو برای این انتخاب این میکسر نکته ای وجود دارد که به قیمت میکسر استیل دوجداره بر اساس عوامل موثر روی قیمت اشاره می کند.

مهم ترین عوامل همانطور که اشاره شد مرتبط با تعداد جداره، ظرفیت مخزن میکسر و در کل متریال اولیه استفاده شده برای ساخت میکسر است. عوامل موثر دیگر می تواند شامل نوسانات مرتبط با ارز خارجی و خدمات اضافی برخی از مراکز فروش باشد.

به منظور اطلاعات دقیق تر و آن چه که مد نظر شخص شما است، کافی است با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما برای ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها در کنار شما هستیم.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید میکسر استیل
5/5 - (7 امتیاز)