برای تولید کردن انواع مختلف مواد شوینده لازم است در فرآیند تولید از میکسرهای حرفه ای استفاده شود. به همین دلیل دغدغه ای به نام بهترین دستگاه میکسر مواد شوینده پیش خواهد آمد. باید بدانید که انواع مختلفی از میکسرهای ویژه و کارآمد در صنعت وجود دارد، اما به طور کلی می توان آن ها به دو دسته زیر تقسیم کرد:

  1. میکسر پلی اتیلن
  2. میکسر استنلس استیل

در رابطه با این که چه میکسری در صنعت مواد شوینده استفاده می شود، به طور عمده میکسر استیل مد نظر است. اما  وقتی صحبت از بهترین در میکسرها می شود، ما با ویژگی ها و خصوصیاتی متفاوت طرف هستیم. در این بخش ما سعی داریم به بررسی و شناخت پارامترهای موثر و کارآمدتر در یک میکسر خوب برای صنعت تولید مواد شوینده بپردازیم. اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که در صنعت مذکور فعالیت دارید، تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

خرید دستگاه میکسر مواد شوینده

میکسرهای مواد شوینده از جنس استلنس استیل هستند که در واقع این جنس بهترین نوع مناسب برای صنعت تولید مواد شوینده محسوب می شود. مایعاتی چون مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپوها و غیره، تماما از محصولاتی هستند که با استفاده از میکسرها در طی فرآیندهای آزمایشگاهی تولید می شوند.

به سبب اینکه فرآیند تولید محصولات شوینده نیازمند بکارگیری شرایط بهداشتی است، از همین رو همچنان به جز استیل نمی توان از جنس های دیگری استفاده کرد. حتی در برخی از منابع بر اساس تجربه های حاصله در آزمایشگاه های تولیدی مواد شوینده، همواره اصرار بر استفاده حتمی از استیل 304 است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
انواع میکسر مواد شوینده کدام اند؟

اما مطلقا نمی شود که تمام ماجرای بهترین بودن یک دستگاه میکسر برای مواد شوینده را به جنس آن خلاصه کرد. نحوه صحیح جوشکاری و اتصالات انجام شده در بدنه و ساختار دستگاه میکسر مواد شوینده نیز یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب و تولید این دستگاه ها است. اگر جوشکاری به گونه ای باشد که استحکام مکانیکی میکسر را تامین کند به شکلی که هیچ درزی در ساختار میکسر وجود نداشته باشد، می توان آن میکسر را از نظر تولید، بهترین تلقی کرد. وجود حفره یا درزها در ریزترین و کوچک ترین حالت ممکن، می تواند سبب به جا ماندن مواد شیمیایی در میکسر شود.

باید در نظر داشته باشید تمام آن چه گفت شد، می تواند یک میکسر خوب برای مواد شوینده را رقم بزند، اما در رابطه با بهترین بودن، با پارامتری دقیق تر طرف هستیم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

کدام پارامتر میکسر مواد شوینده را بهترین می کند؟

برای پیدا کردن بهترین نوع از هر محصولی، بهترین راه این است که بر اساس نقاط ضعف یا نقاط قوت آن محصول دست به جستجو بزنیم. به طور مثال در دستگاه میکسر مواد شوینده به طور عمومی بدنه آن از یک آلیاژ ثابت است. پس نیازی نیست به دنبال بررسی آلیاژهای دیگر باشیم، زیرا این مورد آزمون خود را پس داده است.

در رابطه بدنه، همانطور که قبل تر گفته شد، بهترین میکسر را می توان در نوع جوشکاری آن مشاهده کرد. اما حقیقت ماجرا این است که وقتی صحبت از نقاط قوت و ضعف می شود، با پارامترهایی طرف هستیم که نیازمند ارتقا هستند. به طور مثال، پره های موجود در میکسرهای مخصوص مواد شوینده، جز مهم ترین بخش های یک میکسر محسوب می شوند.  به طور معمول آن چه که این پره ها را ضعیف کرده است، ارتقا ندادن فرآیند ساخت آن ها شناخته می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تولید دستگاه میکسر مایعات استیل

بر اساس روشی که در تولید سنتی پره ها در دستگاه میکسر مواد شوینده استفاده می شود، مصرف کننده مشکلاتی را همواره تجربه می کند. جمع شدن مواد اولیه در طول فرآیند مخلوط سازی در قسمت های زیرین پره ها، یکی از مشکلاتی است که اگر حل شود، می توان آن میکسر را بهترین تلقی کرد.

حل نشدن کامل مواد اولیه، اختلال در کامل شدن روند فرمولاسیون و در نهایت کاهش کیفیت مایع شوینده، از مشکلات اساسی جمع شدن مواد اولیه است. با این حساب وقتی صحبت از بهترین دستگاه میکسر مواد شوینده می شود، علاوه بر مواردی که باید به طور ثابت رعایت شود، باید مواردی را در نظر گرفت که نیازمند ارتقا هستند.

در آخر میکسر خوب، به چه میکسری گفته می شود؟

میکسری که بتواند به بهترین نحو ممکن مواد شوینده را حل کند، بهترین میکسر محسوب می شود. چنین میکسری در نگاه اول باید دارای یک بدنه مقاوم باشد. منظور از بدنه مقاوم، استفاده از یک روش جوشکاری درست و دقیق است. به طوری که هیچ خوردگی در بدنه دیده نشود. اما همه چیز تنها به بدنه و جنس در یک دستگاه میکسر مواد شوینده خلاصه نمی شود.

مهم ترین عاملی که سبب می شود یک میکسر به بهترین نحو، مواد اولیه را مخلوط یا ترکیب کند، داشتن یک پره مناسب است. پره مناسب، به پره ای گفته می شود که در هنگام انجام فرآیند ترکیب، مواد به آن نچسبد یا در قسمت زیرین آن باقی نماند. در واقع میکسری را می توان به عنوان بهترین میکسر برای مواد شوینده معرفی کرد که هنگام تخلیه مواد پس از مخلوط کردن، هیچ چیز در بدنه آن باقی نماند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر مواد شوینده کرج

بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه میکسر مواد شوینده در نوع بهترین هستید، باید چنین تضمینی را از تولید کننده دریافت کنید که مواد اولیه شما هدر نرود.

سوالات پرتکرار:

دستگاه میکسر مواد شوینده چه کاربردی دارد؟

این دستگاه برای تولید انواع محصولات شوینده مانند پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، شامپو، صابون و غیره استفاده می‌شود.

چه نوع سیستم کنترلی برای این دستگاه استفاده شده است؟

برای این دستگاه از سیستم کنترل PLC استفاده شده است که به کمک آن می‌توان تمام فرآیندهای تولید را به صورت خودکار و دقیق کنترل و نظارت کرد.

چه ویژگی‌هایی این دستگاه را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟

این دستگاه با استفاده از طراحی منحصر به فرد و جدید، قابلیت تغییر ظرفیت تولید را براساس نیاز مشتری دارد. همچنین، با به کارگیری قطعات با کیفیت و استاندارد، عملکرد پایدار و بازده بالایی را ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توان از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شد؟

شرکت شویا صنعت خدمات پس از فروش گسترده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از جمله، آموزش نصب و راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعات یدکی، مشاوره فنی و غیره. برای درخواست خدمات پس از فروش، می‌توانید با شماره تلفن 021-12345678 تماس بگیرید یا به وبسایت www.shooyasanat.ir مراجعه کنید.

چگونه می‌توان از قیمت و شرایط فروش این دستگاه اطلاع یافت؟

برای اطلاع از قیمت میکسر پلی اتیلن و شرایط فروش این دستگاه، می‌توانید با مشاوران فروش شرکت شویا صنعت تماس بگیرید یا فرم درخواست پیشنهاد قیمت را از وبسایت www.shooyasanat.ir دانلود و تکمیل کنید. شرکت شویا صنعت با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، پیشنهادات مناسبی را ارائه می‌دهد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید ارزان و پردرآمد | معرفی ، مزایا و چالش ها
5/5 - (12 امتیاز)