مقایسه قیمت میکسر استیل

در مبحث مقایسه قیمت میکسر استیل و سایر تجهیزات از این دست، نکاتی وجود دارد که این نکات می تواند برای اکثر کسانی که به دنبال خرید میکسر هستند بسیار مناسب باشد.

در وهله اول صحبت از قیمت میکسر استیل و مقایسه آن می تواند مرتبط با راهکار و عوامل موثر روی قیمت آن باشد. یعنی بر اساس پارامترهای موجود، بتوانید میکسر مورد نظر خود را از میان میکسرهای موجود در بازار انتخاب کنید.

در وهله دوم مبحث مقایسه قیمت میکسرهای استیل نیز می تواند مرتبط با انتخاب فروشگاه یا مرکز فروش باشد. در واقع این مورد با منصافانه در نظر گرفتن مجموعه های ارائه دهنده خدمات، تنها در نوع خدمات می تواند تغییر قیمت هایی مشاهده کنید. اما به طور کلی این مورد را هم می توان در دسته عوامل موثر روی قیمت در نظر گرفت.

ما در این بخش به بررسی قیمت میکسرهای استیل و اساس مقایسه آن ها خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

مقایسه قیمت میکسر استیل و پارامتر های وابسته به آن

عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند روی قیمت انواع میکسر و انواع مخزن های استیل موجود در بازار تاثیراتی داشته باشد. یکی از عمده ترین این عوامل مرتبط با نوسانات وابسته به ارزهای خارجی است.

اگر کلیت ارتباط قیمت میکسرها بسته به نوسانات ارز را در نظر نگیریم، پارامترهای مهم تر دیگری وجود دارد که به شرح زیر است.

1.    جنس میکسر

نوع جنس در واقع اشاره به متریال اولیه دارد. به این معنا که ساختار و آلیاژ مواد اولیه ای که به منظور تولید بدنه میکسر در نظر گرفته می شود می تواند نقش موثری روی قیمت آن داشته باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل شویا صنعت

عموما عمده ترین آلیاژه های رایج برای تولید و ساخت بدنه میکسر یا مخزن استیل، دارای سه نوع آهن، استیل 304 و استیل 316 است. به ترتیب این نام ها، از نظر مقایسه قیمت میکسر استیل و مخزن استیل، می تواند هر کدام گران تر باشد. یعنی استیل 316 را می توان به نوعی دو برابر قیمت آهن تخمین زد.

2.    ظرفیت مخزن

ظرفیت به نوعی بیانگر حجم قابل استفاده میکسر یا به طور کلی بیانگر شکل کلی میکسر است.. در رابطه با این پارامتر کاملا واضح است که هرچه ظرفیت بیشتر باشد، میزان متریال استفاده شده در بدنه نیز بیشتر خواهد بود. از همین رو قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

پیشنهاد ما این است که برای دستیابی به یک قیمت مناسب، ابتدا نوع فرآیند و میزان حجم تولید خود با استفاده از میکس را در روندی تخمینی و مقایسه ای بررسی کنید.

3.    نوع طراحی میکسر

عمودی یا افقی بودن میکسر می تواند یک اثر نسبتا جزئی روی مقایسه قیمت میکسر استیل ایجاد کند. باید توجه داشته باشید که افقی یا عمودی بودن، صرفا به معنای نوع شکل مخزن نیست و نمی توان آن را یک امر سلیقه ای در نظر گرفت.

در واقع مخازن در انواع افقی و عمودی در میکسرهای استیل، به کیفیت و کارکرد میکسر در مقابل عواملی چون فشار مایعات بر بدنه میکسر اشاره دارد. طبعا میکسرهای عمودی در ناحیه عدسی کف، فشاری متفاوت از میکسرهای افقی در ناحیه بدنه تحمل خواهند کرد. با این حساب میکسر عمودی می تواند گران تر باشد.

4.    موتور و گیربکس

قلب تپنده میکسر که به عنوان جریان دهنده حرکت و نیرو در میکسر شناخته می شود، بسته به برند می تواند روی قیمت مخلوط کن ها موثر باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استنلس استیل و انواع آن

به طور کلی سه نوع موتور ایرانی، چینی و اروپایی در بازار حاضر قابل دسترس است که این برندها به ترتیب دارای افزایش قیمت هستند.

5.    تجهیزات و نام میکسر

نردبان، سیستم کنترلی و سایر موارد از این دست بسته به نوع میکسر می تواند بخشی مهم و موثر روی قیمت میکسر باشد.

نام میکسر نیز به عنوان بیان کننده کاربرد میکسر به طور واضح روی قیمت آن موثر است. به طور مثال میکسرهایی که برای تولید مواد شوینده طراحی شده اند، قطعا در مقایسه با ریبون بلندرها دارای تفاوت قیمت هستند.

قیمت میکسر بر اساس خدمات ارائه شده توسط مرکز فروش

در مبحث مقایسه قیمت میکسر استیل و مخزن استیل، نکته ای وجود دارد که این نکته می تواند میزان اطلاعات خریدار را به چالش بکشد. اما چه طور؟

برخی از شرکت ها و کارگاه های تولیدی به نوعی هستند که خودشان مستقیما و با در نظر گرفتن شرایط خریدار و مشتری اقدام به فروش می کنند. این نوع از سیستم فروش هم می تواند فروشنده یا تولیدکننده را راضی نگه دارد و هم می تواند با تعامل خریدار، به یک خرید عالی منجر شود.

اما عمدتا برخی از شرکت ها خود را به عنوان مرکز فروش میکسر و مخزن استیل معرفی می کنند، در واقع نوعی واسطه و دلال هستند که به سبب ارائه خدمات مازاد بر فروش، قیمتی بالاتر از قیمت نرمال در بازار دریافت می کنند.

با این حساب بحث مقایسه قیمت، در حالتی که با فروشنده واسطه طرف باشید، می تواند میزان تسلط خریدار را نسبت به اطلاعات مرتبط با محصول به چالش بکشد. البته که این تسلط در هر دو نوع از خرید می تواند موثر باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ساخت مخازن استیل میکسر دار

لازم به ذکر است که ما در شویا صنعت به عنوان تولید کننده، تعمیر کننده و فروشنده، همواره کیفیت محصول را به قیمت های مازاد به سبب خدماتمان، ارج نهاده ایم. برای این منظور و برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس قرار کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)