کاربرد میکسر پلی اتیلن چیست؟

از ابزار و وسایل متنوع، همواره در صنعت استفاده می گردد. این ابزار و وسایل باعث می شوند تا روند کیفیت کار در خط تولید افزایش پیدا کرده و هزینه ها برای تولید کنندگان کاهش پیدا نماید. یکی از این ابزار یا وسایل صنعتی، میکسر پلی اتیلن می باشد. این میکسر برای کسب و کارهای کوچک به عنوان یکی از ابزار پرکاربرد شناخته می شود. ما در این مقاله سعی داریم در رابطه با کاربرد میکسر پلی اتیلن صحبت کرده و ببینیم چه مزایا و ویژگی های را با خود به همراه دارد و چگونه می تواند به تولید کنندگان کسب و کارهای کوچک کمک نماید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در صورت تمایل می توانید میکسر پلی اتیلن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و البته با کارایی مناسب و بالا از این سایت خریداری کرده و یک خرید امن و مطمئن را داشته باشید.

میکسر پلی اتیلن

همانطور که می دانید بسته به نوع تولیدات (ساده و پیچیده) در هر کسب و کاری احتیاج به وسایل و ابزار ساده و پیچیده می باشد. به عبارتی در هر کسب و کاری از وسایل کارآمد که مناسب آن محصول مورد نظر است، استفاده می گردد.

میکسرها هم جزو این گروه بوده و بسیار کارآمد و مفید در صنعت می باشند. میکسر دستگاهی به منظور مخلوط کردن مواد ساخته شده است و باعث می شود تا چند مواد به طور یکنواخت و کامل با یکدیگر ترکیب و مخلوط گردند.

میکسرها به طور کلی به دو نوع میکسرهای استیل و میکسرهای پلی اتیلن تقسیم می گردند که هر کدام در نوع خود بهترین و با کیفیت ترین ابزار خواهند بود. البته که ما در این مقاله سعی داریم در رابطه با کاربرد میکسر پلی اتیلن صحبت نماییم. همچنان با ما همراه باشید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت میکسر پلی اتیلنی

در رابطه با دستگاه میکسر پلی اتیلن هم بگوییم که این میکسر به منظور ترکیب نمودن مواد اولیه قابل استفاده می باشد. بدنه دستگاه میکسر پلی اتیلن از جنس پلی اتیلن بوده و به همین جهت با همین نام هم شناخته می شود.

از جزییات کلی این میکسر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تابلو برق
  • مخزن مخروطی پلیمری
  • پروانه ها
  • شاسی نگهدارنده
  • موتور گیبرکسی
  • شفت
  • و البته دیگر تجهیزات جانبی و سفارشی

بهتر است بدانید که قطعات قابل استفاده در دستگاه میکسر، بر اساس موارد خاصی انتخاب می گردد. به طور نمونه: مخزن پلیمری باید بر اساس نسبت سیالات و مواد انتخاب گردد.

به طور دقیق تر بگوییم که، در صورتی که مخزن به منظور استفاده برای مواد اولیه مانند اسیدها باشد، باید تک لایه در نظر گرفته شود.

انواع میکسر پلی اتیلن

یکی از مواردی که باعث می شود تا کاربرد میکسر پلی اتیلن بیشتر باشد، متنوع بودن میکسر پلی اتیلن است. میکسر پلی اتیلن دارای سه نوع: تک لایه، دو لایه و چهار لایه می باشد.

این میکسر ها تولید شده و در بازار هم اکنون موجود هستند. شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش در این سایت اقدام به خرید میکسر پلی اتیلن مورد نظر خود کنید.

از اجزای مهمی که در میکسر پلی اتیلن وجود دارد و بسیار هم مهم می باشد، موتور گیربکس میکسر پلی اتیلن می باشد. این موتور باید از جنس ضد جرقه و همچنین از جنس ضد آتش سوزی باشند.

البته این را هم اضافه نماییم که حجم مخازن میکسرهای پلی اتیلن بسته به میزان احتیاج مصرف کننده صنعتی و همچنین با نظر به فرآیندی که قرار می باشد صورت گیرد، به این شرح می باشد:

  • مخازن 250 لیتری
  • مخازن 500 لیتری
  • مخازن 1000 لیتری
  • مخازن 2000 لیتری
  • مخازن 3000 لیتری
  • مخازن 5000 لیتری
  • مخازن 10 هزار لیتر
قدمی دیگر تا کارآفرینی
آیا با میکسر پلی اتیلن می شود مایع ظرفشویی خانگی تولید کرد؟

نکته

حجم ۲۵۰ لیتری در کاربردهای عمومی بیشتر استفاده را دارد.

کابرد میکسر پلی اتیلن

در مورد کاربرد میکسر پلی اتیلن باید بگوییم که این میکسر برای کارگاه هایی که مواد شوینده، مواد آتش زا، اسید و مواد شیمیایی تولید می کنند مناسب می باشد.

همچنین این مورد را هم اضافه نماییم که از میکسرهای پلی اتیلنی به منظور استفاده در صنایع غذایی و دارویی هم قابل استفاده و دارای کاربرد ویژه ای می باشند.

از دیگر کاربرد میکسر پلی اتیلن می توان به استفاده آن در فرمانتور الکل هم اشاره نمود.

میکسر پلی اتیلن بهتر است، یا میکسر استیل؟

در رابطه با اینکه کدام یک از میکسرها می توانند انتخاب مناسبی باشند، باید گفت، میکسر استیل همانطور که از نامش پیدا است از نوعی فلز به نام استیل ساخته شده که دچار زنگ زدگی نمی شود و مقاومت و طول عمر بالا دارد. البته میکسر پلی اتیلن هم ضد زنگ می باشد اما به دلیل اینکه مواد اولیه ساخت میکسر پلی اتیلن نوعی پلیمر با نام پلی اتیلن می باشد، نسبت به نوع استیل آن ارزان تر می باشد.

البته از نظر وزنی هم میکسر پلی اتیلن سبکتر از میکسر استیل است. البته این را هم خاطر نشان کنیم که میکسر پلی اتیلن در کنار قیمت مقرون به صرفه و هزینه بسیار پایینی که برای مصرف کننده به همراه دارد، تمام کاربری های میکسر استیل را در خود دارا می باشد و تنها تفاوت این دو میکسر در نوع جنس مخزن آنها می باشد.

آیا میکسرهای پلی اتیلن دارای معایب هم می باشند؟

شاید فکر کنید با وجود این کاربردها مگر می شود که میکسر پلی اتیلن دارای عیوب هم باشد. باید بگوییم بله این میکسر هم همچون دیگر دستگاه های صنعتی بدون عیب نیست. از جمله معایبی که می توان به میکسرهای پلی اتیلن نسبت داد به این شرح می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
لول سنج و شلنگ تراز مخزن پلی اتیلن

در مصارف غذایی و دارویی ممکن است باعث تغییر خاصیت و بو محصول گردد.

از دیگر معایب در زمان استفاده از دستگاه میکسر پلی اتیلن می توان به مقاومت پایین و کم آن در برابر دماهای بسیار بالا اشاره نمود که البته این معایب ممکن است بسته به شیوه استفاده تولید کننده ممکن است کم یا زیاد باشد.

قیمت دستگاه میکسر پلی اتیلن

در صورتی که به فکر یک کسب و کار تازه هستید و باید از دستگاه میکسر در حوزه مخلوط کردن مواد استفاده نمایید. پیشنهاد ما دستگاه میکسر پلی اتیلن می باشد. چرا که در کنار پر کاربرد بودن میکسر پلی اتیلن این دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار بوده و با مزایایی که دارد می توان به جای دیگر میکسرهای فلزی از آن استفاده نمود.

به علت نوسانات بازار شما می توانید با مشاوران ما در این زمینه صحبت و آخرین قیمت های جدید انواع میکسرها اعم از میکسر مخازن پلی اتیلن، میکسر ته قیفی مخازن پلی اتیلن، میکسر عمودی مخازن پلی اتیلن و به خصوص قیمت میکسر پارویی آشنا گردید. مشاوران ما بهترین خدمات و مشاوره را به شما عزیزان ارائه می نمایند و در صورت تمایل می توانید یک خرید ایده آل و با کیفیت را با  شویا صنعت داشته باشید.

در آخر

هر دو میکسر پلی اتیلن و میکسر استیل کاربردهای یکسانی با هم داشته و فقط در وزن و قیمت دستگاه ها تفاوت وجود دارد. در این مقاله تا حد ممکن شما را با میکسر پلی اتیلن و البته کاربرد میکسر پلی اتیلن آشنا ساختیم. در صورت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه میکسر پلی اتیلن، قیمت و خرید دستگاه میکسر پلی اتیلن می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کامل و جامعی را دریافت نمایید و با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب اقدام به خرید این دستگاه پرکاربرد نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید میکسر پلی اتیلن
5/5 - (11 امتیاز)