فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف چیست؟

یکی از مهمترین ابزار و دستگاه مورد احتیاج در تولید سفره یکبار مصرف دستگاه رول سفره یکبار مصرف می باشد. این دستگاه در دو مدل تک رول و دو رول ساخته شده و هر کدام مزایای مختص به خود را دارا می باشند. ما اینبار آمده ایم تا شما عزیزان را با فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف آشنا سازیم و ببینیم کدام یک می تواند بهترین کارایی را در خط تولید سفره یکبار مصرف داشته باشد.

اگر شما مایل هستید وارد این عرصه شوید و یا می خواهید دستگاه رول تک خود را با یک دو رول جایگزین نمایید، بهتر است این مقاله را ابتدا مطالعه فرمایید و پس از آن اقدام به انتخاب دستگاه رول مد نظر خود نمایید.

ما در این مقاله تمام آنچه که شما باید در رابطه با دستگاه رول دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف بدانید را بیان خواهیم نمود. همچنین می تواند به قسمت فروش رفته و با مسئولان فروش ما در رابطه با خرید دستگاه رول تک رول یا دو رول صحبت نمایید و دستگاه با کیفیت و مقرون به صرفه را برای خط تولید خود خریداری نمایید.

دستگاه رول کن سفره

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف صحبت نماییم بهتر است یک آشنایی با دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف داشته باشیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در خط تولید سفره یکبار مصرف بسیار مهم و کاربردی می باشد. از این دستگاه می توان در رول نمودن انواع سفره پلاستیکی، سفره مجلسی، سفره کاغذی و … استفاده نمود. این دستگاه در انواع مختلف ساخته شده و به علت قابلیت هایی که دارد، دارای ظرفیت تولیدی متفاوتی می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان | معرفی 3 شغل‌ جذاب و پرطرفدار

این دستگاه در خط تولید سفره یکبار مصرف نقش مهمی دارد و با کمک آن می توان سفره های یکبار مصرف که به صورت نایلون از دستگاهی که تولید سفره می کند و خارج می گردد را رول نمود.

این را هم اضافه نماییم که رول نمودن در دستگاه  رول سفره یکبار مصرف با توجه به وزنی که اپراتور برای هر رول تعیین نموده اتفاق خواهد افتاد.

پس از اینکه سفره از دستگاه تولید خارج گردید، از طریق دریچه ورودی به داخل دستگاه رول وارد می گردد و بر روی قسمت ریل قرار می گیرد. پس از آن رول های مقوایی بر روی میله مخصوص که به نام رول است قرار گرفته و سفره یکبار مصرف تولید شده به دور آن پیچیده یا همان رول می گردد. این کار تا هنگامی که رول به وزن تعیین شده برسد صورت می پذیرد و پس از رسیدن به وزن تعیین شده متوقف می گردد. پس از آن رول از دستگاه رول خارج شده و آماده برای بسته بندی خواهد شد.

فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره

دستگاه  رول کن سفره یکبار مصرف همانطور که گفتیم در دو نوع تک رول و دو رول ساخته می شود و هر کدام ویژگی و مزایای مختص به خود را دارا می باشند.

برای آنکه شما بتوانید به راحتی فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف را شناسایی و بدانید کدام یک برای خط تولید سفره یکبار مصرف شما مناسب است، درباره هر کدام از دستگاه های رول به صورت جداگانه صحبت خواهیم کرد تا هم با این دستگاه ها به طور کامل آشنا گردید و هم فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف را بدانید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
5 شغل با کلاس برای خانم ها | راز کارآفرین شدن خانم ها

دستگاه تک رول سفره یکبار مصرف

در ابتدا بهتر است شما را با دستگاه تک رول سفره یکبار مصرف آشنا سازیم. این دستگاه یکی از انواع دستگاه رول به منظور رول نمودن انواع سفره های یکبار مصرف می باشد. این دستگاه دارای یک لاین بوده و همچنین این را هم اضافه کنیم که احتیاج به یک اپراتور دارد.

برای فضای بین ۱۰ تا ۱۵ متر مناسب می باشد. این دستگاه بی صدا و بدون بو می باشد و در رابطه با کارایی آن هم می توانیم بگوییم در یک ساعت می تواند ۱۲۰ عدد رول ۴۰۰ گرمی را رول و آماده بسته بندی نماید.

برای استفاده احتیاج به برق تک فاز داشته و به همین منظور می توان برای کسب و کار خانگی هم از آن استفاده نمود و احتیاجی به برق صنعتی نداشته باشیم.

دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف

یکی دیگر از انواع دستگاه رول سفره یکبار مصرف دستگاه دو رول می باشد. این دستگاه رول دارای دو لاین می باشد و می توان در یک ساعت ۳۰۰ رول ۴۰۰ گرمی را رول کرده و آماده بسته بندی نماید. برای دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف احتیاج به یک اپراتور می باشد.

همچنین برای فضای ۱۵ تا ۲۰ متر هم مناسب می باشد. این دستگاه رول سفره یکبار مصرف برای تولیدات انبوه مناسب و کارایی بیشتری نسبت به دستگاه تک رول سفره یکبار مصرف دارد.

قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف

یکی از فرق های که بین دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف وجود دارد از نظر قیمت خرید دستگاه می باشد. دستگاه دو رول قیمت بالاتری نسبت به تک رول داشته و به همین جهت افرادی که به تازگی وارد عرصه تولید سفره یکبار مصرف شده اند می توانند برای کاهش هزینه های خود دستگاه تک رول سفره یکبار مصرف را خریداری نمایند. برای استعلام قیمت به روز دستگاه تک رول و دو رول سفره یکبار می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و با آخرین قیمت به روز شده این دستگاه ها آشنا گردید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل های بدون مدرک تحصیلی | چگونه با سرمایه کم ، محصولات با کیفیت تولید کنیم؟

در آخر

شما در این مقاله دانستید که دستگاه رول سفره یکبار مصرف چیست؟ چگونه کار می کند، به دو نوع تک رول و دو رول ساخته شده و همچنین فرق دستگاه دو رول و تک رول سفره یکبار مصرف را هم دانستید. اکنون شما می دانید دستگاه تک رول برای کارگاه های کوچک و تازه مناسب است و می تواند در یک ساعت ۱۲۰ عدد رول ۴۰۰ گرمی را برای بسته بندی آماده سازد.

همچنین می دانید دستگاه دو رول سفره یکبارمصرف برای کارگاه های بزرگتر مناسب بوده و می توان در یک ساعت ۳۰۰ رول ۴۰۰ گرمی را آماده بسته بندی نمود.

در صورت انتخاب خود می توانید دستگاه تک رول یا دو رول سفره یکبار مصرف را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا از این سایت خریداری نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)