سفره یکبار مصرف کاغذی چیست و چه مزایایی دارد؟

امروزه مردم برای راحتی حال خود، رعایت بهداشت و … به دنبال محصولاتی هستند که بتواند توامان تمام آنچه که مد نظر دارند را دارا می باشد. یکی از این محصولات سفره یکبار مصرف کاغذی می باشد. این سفره ها کاربرد بسیاری و مزایای بسیاری را به همراه دارند که در این مقاله تا حد ممکن سعی می کنیم شما را با این محصول فوق آلعاده آشنا سازیم اگر به دنبال دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف با قیمت مناسب هستید حتما با ما تماس بگیرید.

سفره یکبار مصرف چیست؟

بهترین روش برای شناخت سفره یکبار مصرف این است که بدانیم کاربرد سفره یکبار مصرف چیست؟ اینکه فکر کنید سفره یکبار مصرف فقط یک نقش را ایفا می کند، یک فکر اشتباه می باشد. سفره های مختلف در انواع، طرح ها و جنس های مختلف تولید شده و کاربردهای بسیاری را هم به همراه خواهند داشت.

این مدل سفره ها بسته به متریالی که دارند این امکان را دارند تا برای یکبار یا برای مدتی استفاده قرار بگیرد.

کاربرد سفره یکبار مصرف

از کاربردهای سفره یکبار مصرف می توان به استفاده در مجالس بزرگ همچون عروسی ها، دورهمی های به جای سفره های دیگر استفاده نمود.

اما خوب کاربردهای بسیاری به همراه دارند که این مورد یکی از انواعی از کاربردها می باشد.

انواع سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف دارای طرح، رنگ و کیفیتی مطلوبی می باشد و به منظور استفاده در: مهمانی ها، مراسم عزا، دورهمی، پیکنیک و مراسم شادی قابل استفاده می باشد.

همچنین به علت زیبایی و دوامی که دارد می توان برای روکش کابینت کاور نمودن برخی از اشیا و رومیزی می توان استفاده نمود. از انواع سفره یکبار مصرف می توان به این موارد اشاره نمود:

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تولید مواد شوینده گیاهی

سفره یکبار مصرف شیشه ای

یفره یکبار مصرف شیشه ای دارای ساختاری براق و شفاف می باشند و به نسبت دیگر سفره ها دارای قیمتی بیشتری می باشند. این نوع سفره امکان دارد برای مراسمات لوکس کارایی سفره را داشته و حتی به عنوان روکش بر روی میز قابل استفاده می باشد.

سفره یکبار مصرف کاغذی

به منظور تولید سفره کاغذی یکبار مصرف از ترکیب مواد خاص و دستمال کاغذی استفاده می گردد. این سفره مناسب برای مهمانی ها و همچنین به عنوان یک کاور قابل استفاده می باشد. البته در ادامه شما را با مزایا و کاربردهای این سفره یکبار مصرف آشنا می سازیم.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

از دیگر انواع سفره یکبار مصرف می توان به سفره یکبار مصرف پلاستیکی اشاره داشت. این نوع سفره بیشترین مصرف را در بین دیگر سفره ها دارد و در هر مجلس و دورهمی قابل استفاده می باشد.

شما می توانید از این سفره به منظور سفره غذاخوری، زیر دستی، در گارگاه ها و کارخانجات و … استفاده و از مزایایی که دارد بهره برد.

مزایای سفره یکبار مصرف کاغذی

این سفره ها بهداشتی تر می باشند.

از نظر بهدلشتی این سفره ها یک گزینه عالی برای روکش میزها، کابینت و … می باشند. این سفره های کاغذی به دلیل صاف بودن و همچنین نبود منافذی، باکتری یا میکروب به سفره نخواهد چسبید و امکان انتشار آنها وجود نخواهد داشت.

تمیز کردن این سفره ها آسان است.

سفره های کاغذی یکبار مصرف به آسانی با دستمال قابل تمیز شدن می باشد و در پایان استفاده هم می توان همراه با بقایای غذای مصرف شده می توان آن را دور انداخت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تفاوت خط تولید مواد شوینده بهداشتی و مواد شوینده صنعتی

سفره یکبار مصرف کاغذی بدون میکروب می باشند.

با نظر به اینکه سفره های کاغذی احتیاجی به شستن نخواهند داشت، خطر باکتری و میکروب روی سفره را می توانند به حد قابل قبولی کاهش دهند. در صورتی که به درستی خشک و نگهداری نگردند، به سرعت باعث ایجاد کپک می شوند.

 دوست محیط زیست هستند.

از دیگر مزایایی که می توان به سفره های یکبارمصرف کاغذی نسبت داد این است که با محیط زیست سازگار بوده و قابل تجزیه می باشد. از این رو برای محیط زیست به عنوان یک تهدید شناخته نمی شود.

در طرح و رنگ های مختلف موجود است.

به علت اینکه سلیقه ها و نظرها متفاوت است تولید کنندگان سفره های یکبار مصرف کاغذی اقدام به تولید این سفره ها در رنگ ها و طرح های مختلف نموده اند.به عبارتی این نوع سفره در انواع: رنگ ها، شکل ها، اشکال مختلف، نقش ها و قالب ها موجود می باشند.

استفاده از سفره های یکبار مصرف آسان می باشد.

سفره های کاغذی یکبار مصرف به آسانی بر روی میز قرار می گیرند و در صورت احتیاج دوباره از هم جدا می گردند. حتی در صورتی که احتیاجی به استفاده وجود نداشت می توان آن را تمیز نمود و دوباره از آن استفاده کرد.

ارزان قیمت می باشند.

به نسبت سایر سفره ها این سفره های یکبار مصرف از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. به این جهت می توان در طرح ها و رنگ های متفاوت آن را تهیه و بارها استفاده نمود.

  دارای ابعاد مناسب و متغیر می باشد.

یکی دیگر از مزایای سفره های یکبار مصرف کاغذی می توان به ابعاد متغیر و مناسب اشاره داشت. تولید کنندگان برای راحتی حال مشتریان خود این سفره ها را در ابعاد و طرح های مختلف تولید می نمایند و برای هر مجلس، دورهمی، مسافرت، روکش میز و … قابل استفاده می باشند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 | خرید دستگاه های تولیدی نایلون و سفره

مواد اولیه سفره یکبار مصرف چیست؟

به علت تنوعی که در سفره های یکبارمصرف وجود دارد، مواد اولیه آن ها هم با یکدیگر متفاوت می باشد. البته این را هم اضافه کنیم دستگاه های تولید کننده سفره های یکبار مصرف هم با یکدیگر متفاوت می باشند و در صورت تمایل می توانید در رابطه با خرید یا مشاوره در این زمینه با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و سوالات پیش آمده خود را برطرف نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید انواع دستگاه تولیدی سفره یکبارمصرف نمایید.

بسته به نوع سفره مواد اولیه آن هم متفاوت می باشد. جنس برخی از سفره های یکبار مصرف از پلاستیکی بوده، برخی از جنس کاغذ و … می باشد.

در خط تولید سفره یکبار مصرف چه دستگاه هایی مورد احتیاج است؟

خط تولید سفره یکبار مصرف از چند دستگاه کاربردی بایستی مهیا گردد تا کار انجام تولید سفره یکبار مصرف به نحو احنست و با کیفیت مناسب تولید گردد. این دستگاهها شامل: دستگاه تولید نایلون، دستگاه جرقه گیر، چاپ نایلون، پرفراژ نایلون و دستگاه رول سفره یکبار مصرف و دستگاه بسته‌بندی می باشد. البته ملزومات دیگری نیز وجود دارد که می توان به: کمپرسور باد، آسیاب و … اشاره داشت. هزینه راه اندازی تولید سفره یکبار مصرف بستگی به قیمت های دستگاه های مورد نیاز دارد.

هر کدام از این دستگاه های نام برده شده وظیفه مختص به خود را دارا می باشند و در صورت نبود خط تولید سفره یکبار مصرف به مشکل برخواند خورد.

در آخر

سفره های یکبار مصرف کاغذی به عنوان یک انتخاب ایده آل برای پذیرایی هایی می باشد که می توانند بدون زمان و تلاش بسیار به منظور ایجاد محیطی جذاب کمک کننده باشند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
برای خرید میکسر مواد شوینده به چه فروشنده ای اعتماد کنیم؟

مراقبت از سفره های کاغذی بسیار آسان می باشد و به منظور راحتی می توان آنها را دور انداخت. البته این را هم اضافه نماییم که این سفره های کاغذی دارای قیمت مقرون به صرفه می باشند و یک انتخاب و جایگزین مناسب برای رومیزی های پارچه ای می باشند.

قبل از اینکه بخواهیم اقدام به خرید سفره یکبار مصرف نماییم توجه به نکاتی می تواند ما را در امر خرید راهنمای کند.

بهتر است قبل از خرید سفره یکبار مصرف به اندازه و نوع نیازی که می خواهید با کمک این سفره برطرف نمایید دقت کنید.

توجه به نحوه بسته بندی می تواند کیفیت آن را نمایان سازد و نشان دهد چه کیفیتی دارد.

این سفره ها به علت قیمت مناسبی که در کنار طرح ها و ابعاد مختلف دارند باعث شده تا مورد پسند همگان قرار بگیرد و هر سلیقه ای را در بر می گیرد.

این سفره ها کیفیت بالایی داشته و به علت ابعاد استاندارد و مناسبی که دارد می توان در اندازه های استانداردی که تعیین شده برش داده و از آن استفاده نمود.

4.7/5 - (13 امتیاز)