آیا هر کسی می تواند تولید کننده سفره یکبار مصرف باشد؟ با چه شرایطی؟

برای تولید سفره یکبار مصرف احتیاج به چند دستگاه مختلف، نیروی کار خبره و زبده، مکانی برای استقرار دستگاه ها و کار و … می باشد. سوالی که ما می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم این است که  آیا هر کسی می تواند تولید کننده سفره یکبار مصرف باشد؟ با چه شرایطی می توان اقدام به تاسیس یک کارگاه تولیدی نمود؟ با ما همراه باشید تا با نحوه تولید سفره یکبار مصرف آشنا شده و ملزومات و احتیاجات این حرفه را بی آموزیم.

در خط تولید سفره یکبار مصرف از دستگاه های مختلفی استفاده می گردد. با کمک این دستگاه ها می توان اقدام به تولید انواع سفره های یکبارمصرف، سفره های کاغذی و سفره های نایلونی و سفره یکبار مصرف پلاستیکی نمود.

به دلیل ازدیاد استفاده از این سفره ها و پر طرفدار بودن باعث شده تا این کسب و کار به عنوان یک کسب و کار پر سود شناسایی گردد.

تولید کنندگان این حرفه از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، دستگاه های نوین و کارآمد استفاده نموده و با آشنایی با علم و نیاز مردم بهترین کسب و کار را برای خود راه اندازی نموده اند.

شناسایی خط تولید سفره یکبار مصرف

همانطور که در بالا ذکر نمودیم تولید سفره های یکبار مصرف با کمک دستگاه های مختلف و کارآمد انجام می پذیرد. این دستگاه ها در انواع مختلف بوده و هر کدام وظیفه ایی را به عهده دارند و باعث می شند تا احتیاج به نیروی کار به کمترین میزان خود برسد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
بهترین نوع سرمایه گذاری در حال حاضر چگونه است ؟

البته عملکرد این دستگاه تولیدسفره یکبار مصرف  هم به علت دقت بالایی که در فرآیند تولیدات سفره های یکبار مصرف دارد بسیار بیشتر از انسان است و به همین جهت نیاز نیروی انسانی به دلیل وجود این دستگاه ها کاهش پیدا می کند. اکنون شما را با دستگاه هایی که در خط تولیدات سفره یکبارمصرف احتیاج است، آشنا می سازیم.

دستگاه تولید کننده نایلون

به عنوان اولین دستگاه که در خط تولیدات سفره یکبار مصرف به آن احتیاج خواهد بود دستگاه تولید نایلون می باشد. ابتدا در این دستگاه نایلون تولید شده و به صورت رول در خواهند آمد. این دستگاه این توانایی را دارد تا نایلون ها را با اندازه های مختلف و تایید شده ایی که توسط تولید کننده سفره بکبار مصرف به دستگاه داده می شود، نایلون را با ابعاد مختلف آماده سازد. ابعاد استانداردی که برای یک سفره نایلونی تعیین می گردد به طور معمول بین ۸۰، ۱۰۰ یا نهایت تا ۱۲۰ سانتی متر می باشد.

به همین جهت لازم می باشد که بایستی به ابعاد محصولات تولیدی این دستگاه ها دقت نمود و بر اساس اندازه های استانداردی که تعیین می گردد، سفره های یکبار مصرف تولید کرد.

دستگاه جرقه گیر

احتیاج به یک دستگاه جرقه گیر می تواند برای افرادی که می خواهند به محصولات خود زیبایی ظاهری ببخشند اهمئیت بسیاری خواهد داشت.

از وظیفه دستگاه جرقه گیر در خط تولید سفره یکبار مصرف می توان به باردار نمودد سطح نایلون های تولیدی به وسیله دستگاه تولید نایلون می باشد، اشاره داشت. این کار منجر به دوام بالای رنگ سفره ها می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل

دستگاه چاپ نایلون: تولید کننده سفره یکبار مصرف

از دیگر دستگاه هایی که بایستی یک تولید کننده سفره یکبار مصرف آن را مهیا و در کارخانه خود قرار دهد دستگاه چاپ نایلون می باشد. این دستگاه چاپ را می توان در انواع مختلف برای خط تولید سفره یکبار مصرف خود مهیا ساخت.

با کمک این دستگاه تولید کننده سفره یکبار مصرف می تواند بسته به شناخت بازار و علایق مشتریهای خود طرح های متنوع، گوناگون بر اساسا نیاز بازار با بهترین کیفیت تولید نمایند.

در ادامه شما را با چند نوع از دستگاه چاپ نایلون آشنا می سازیم.

  • دستگاه تک رنگ
  • دستگاه دو رنگ
  • دستگاه چهار رنگ
  • دستگاه شش رنگ

هر کدام از این دستگاه های نام برده شده مزایا و کاربردهای مختص به خود را داشته و از نظر قیمتی هم با یکدیگر فرق خواهند داشت. اینگونه بگوییم که هر چه تعداد رنگ در دستگاه بالاتر باشد معمولاً قیمت آن دستگاه نسبت به دستگاهی که تک رنگ است بیشتر خواهد بود.

البته این را متذکر شویم که کیفیت و کارایی نسبت به نوع دستگاه و قیمتی که تعیین می گردد هم بستگی خواهد داشت. مثلا دستگاه تک رنگ با اینکه نسبت به دستگاه شش رنگ قیمت مناسبی دارد اما نمی تواند کارایی دستگاه شش رنگ را داشته باشد و تولید کننده سفره یکبار مصرف نمی توانند توقع کارایی این دستگاه را از دستکاه تک رنگ داشته باشد.

این را هم دقت دلشته باشید که در انتخاب این نوع دستگاه ها عرض نایلون و همچنین سفره ایی که قرار است تولید گردد، بسیار اهمیت خواهد داشت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه پرفراژ نایلون | یک ابزار صنعتی کارآمد و مقرون به صرفه

پس تولید کننده سفره یکبار مصرف بایستی بسته به ابعاد و عرضی که می خواهد سفره تولید نماید دستگاه مورد نظر چاپ نایلون را تهیه نماید.

دستگاه پرفراژ

از دیگر انواع دستگاه که بایستی یک تولید کننده در هط تولید سفره یکبارمصرف خود دلشته باشد دستگاه پرفراژ نایلون می باشد. این دستگاه در خط تولید سفره یکبار مصرف بسیار مهم می باشد و بایستی تولید کننده همراه با سایر دستگاه ها این دستگاه را حتما تهیه و در هط تولید خود قرار دهد.

دستگاه پرفراژ نایلون به دو صورت تیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید گردیده است و موجود می باشد. فرقی که بین این دو دستگاه وجود دارد در سرعت و نیروی کار آنها می باشد.

مثلا  دستگاه تمام اتوماتیک احتیاجی به دخالت نیروی انسانی نداشته و تمام مراحل پرفراژ نایلون خود به خود انجام خواهد داد اما خوب سرعت تولید در این دستگاه پایین می باشد. اما در دستگاه نیمه اتوماتیک احتیاج به نیروی انسانی وجود داشته و خوب وجود نیروی انسانی یعنی پرداخت ماهیانه حقوق به نیروی انسانی که بر روی لین دستگاه کار می کند، اما خوب سرعت تولید نایلون در استفاده از این دستگاه بالا می باشد.

دستگاه بسته بندی: تولید کننده سفره یکبار مصرف

در آخر آخرین دستگاهی که در خط تولید سفره یکبارمصرف به آن احتیاج است دستگاه بسته بندی می باشد. این دستگاه هم جزو مهمترین دستگاه ها نمی باشد و در صورت تمایل لازم نیست در خط تولید سفره های یکبار مصرف قرار بگیرد. شما به عنوان یک تولید کننده یفره یکبار مصرف می توانید این کار را بر عهده نیروی انسانی که در کارخانه شما کار می نمایند بسپارید و از این رو از هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
بررسی قوانین و مقررات مربوط به خط تولید سفره یکبار مصرف

تولید کننده برای خط تولید سفرن یکبار مصرف به چه دستگاه هایی احتیاج دارد؟

باید بگوییم در هط تولیدات سفره های یکبار مصرف احتیاج به چند دستگاه مهم و الزامی تلقی نی شود. این دستگاه ها عبارتنداز:

  • دستگاه تولید نایلون
  • دستگاه چاپ نایلون
  • دستگاه پرفراژ نایلون
  • در صورت تمایل، دستگاه بسته بندی نایلون

در آخر

ما تا انجا که می توانستیم شما را با خط تولید و دستگاه های مورد احتیاج در تولید سفره یکبار مصرف آشنا ساختیم. به عنوان یک تولید کننده شما بایستی بسته به بودجه ای که مدنظر شما است، دستگاه های مورد احتیاج خود را و همچنین مواد اولیه ای که لازم دارید را خریداری نمایید. با سرمایه گذاری در این کسب و کار شما می توانید به سود قابل توجهی دست پیدا نمایید. قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف را می توانید از شویا صنعت استعلام کنید و بهترین دستگاه با توجه به بودجه خود را انتخاب کنید.

برای تولید نمودن سفره یکبار مصرف از مواد اولیه پلیمری استفاده می گردد، ابتدا به صورت رول تولید می گردد و سپس در فرایند تولید آخر صورت خواهد گرفت و تبدیل به سفره های یکبار مصرف می گردد.

5/5 - (4 امتیاز)