میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل

میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل در بین انواع مختلف میکسرهای رایج که بازار موجود است، در دسته میکسرهای نسبتا بزرگ یا بزرگ قرار دارد. این میکسرها در صنایع مختلفی استفاده می شوند که با توجه به نامش می تواند حجمی برابر با 1000 لیتر را در خود ذخیره سازی کند. در واقع به منظور ترکیب مجموعا هزار لیتر مواد اولیه، می توان از چنین میکسری استفاده کرد.

از لحاظ تجهیز کردن کارگاه و خط تولید، میکسرهای 1000 لیتری برای محیط های بزرگ تعبیه شده اند. البته که مسئله بزرگ بودن خط تولید صرفا مرتبط با ظرفیت میکسر نیست اما عموما از این میکسرها برای خطوط بزرگ استفاده می شود. برای مثال برای تولید انبوه مواد شوینده عمومی، میکسر 1000 لیتری یک گزینه بسیار خوب است.

در این بخش ما قصد داریم به بررسی دقیق میکسرهای 1000 لیتری از جنس استیل بپردازیم. همراه ما باشید.

میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل با توجه به ظرفیت

یکی از مهم ترین نکاتی که درباره میکسرهای حجم بالا در نظر گرفته  می شود، ظرفیت این میکسرهاست. در واقع وقتی صحبت از حجم بالا به میان می آید، ما با افزایش توانمندی در سایر شاخص های یک میکسر نیز طرف هستیم. به طور مثال هر چه میزان مواد اولیه لازم برای ترکیب کردن بیشتر باشد، به طبع زمان بیشتری نیز برای انجام عملیات لازم خواهد بود.

برای تفهیم بیشتر، در نظر بگیرید که یک میکسر 200 لیتری برای اختلاط مواد اولیه، 15 دقیقه زمان صرف کند. بدون شک برای میکسرهایی با ظرفیت 1000 لیتر، این زمان بیشتر خواهد بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت میکسر استیل سه جداره

البته نکته ای با توجه به موضوع بالا وجود دارد که به ظرفیت میکسر ۱۰۰۰ لیتری و سایر ظرفیت های بالا اشاره دارد؛ این نکته بیانگر این است که در صورت افزایش ظرفیت، لازم است که توان موتور میکسر نیز افزایش یابد. با این حساب قطعا تغییراتی در کم و زیادی زمان اختلاط به وجود خواهد آمد.

در نتیجه هنگامی که صحبت از ظرفیت میکسر استیل یا هر نوع دیگر می کنیم، از نظر مقایسه ای با تغییر در شاخص های دیگر میکسر نیز مواجه هستیم. باید در نظر داشته باشید که تغییر سایر شاخص ها لزوما به معنای افزایش سرعت نیست، زیرا برخی از مواد بر اساس روندی آهسته اما پیوسته لازم است که ترکیب شوند.

میکسر استیل ۱۰۰۰ لیتری بر اساس ساختار

بیشترین استفاده ای که برای میکسرهای 1000 لیتری استیل در نظر گرفته شده است، مرتبط با تولید و ساخت مواد شوینده عمومی و مواد غذایی است. در واقع همانطور که مخازن استیل برای ذخیره سازی مواد شیمیایی و غذایی مناسب هستند، میکسرهای استیل برای ترکیب کردن این مواد مناسب خواهند بود.

نکته اصلی استفاده از میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل برای مواد مذکور مرتبط با ساختار بدنه این میکسرها است. در واقع ساختار استنلس استیل به عنوان یک ساختار منسجم و ثابت می تواند هم در نگهداری مواد مناسب باشد و هم در فرآیند ترکیب و تولید مواد مزایایی از جمله تغییر شرایط دمایی را رقم بزند.

جالب است بدانید عمده ترین دلیلی که پس از ساختار استیلی در بدنه میکسرها اهمیت دارد، جداره های میکسر است. به این معنا که هر چه تعداد جداره ها در بدنه میکسر یا مخزن میکسر بیشتر باشد، میزان عایق بودن در برابر شرایط مختلف بیرونی نیز بیشتر خواهد بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ساخت میکسر استیل

در حال حاضر عمدتا از میکسرهای 2 الی 3 جداره برای مصارف شیمیایی و غذایی استفاده می شود. بسته به شرایط ویژه نیز برای نگهداری یا اختلاط مواد خاص، امکان استفاده از میکسرها با جداره های بیشتر هم وجود دارد.

اشکال رایج میکسرهای 1000 لیتری از جنس استیل

از لحاظ دسته بندی های کلی، میکسرها عموما در دو دسته افقی و عمودی قابل استفاده هستند. استفاده از هر کدام از این اشکال بسته به محیط و شکل خط تولید می تواند متفاوت باشد.

به طور عمده استفاده از میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل عمودی همانند میکسرهای عمودی پلی اتیلن رایج تر است. البته رواج این شکل از میکسر با توجه به مزایایی که دارد امکان پذیر شده است.

یکی از نکات و مزایای فرعی که می توان برای استفاده از میکسرهای عمودی لحاظ کرد، ملاحظات مرتبط با محل نصب میکسر است. از آنجایی که در خط تولید، میکسرها عموما به طور ثابت نصب می شوند، میکسر عمودی برای نصب در فضاهایی با ارتفاع بالا بسیار مناسب می باشد.

در پایان….

اگر به منظور تحقق فعالیت های تولیدی در زمینه ترکیب انواع مواد در صنایع شیمایی یا غذایی هستید، میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل می تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد.

میکسرهای 1000 لیتری را می توان در دسته میکسرهای نسبتا بزرگ قرار داد که بسته به نیاز کارگاه های متوسط یا بزرگ می توان به تعداد یک یا دو عدد از آن ها استفاده کرد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با میکسرهای ظرفیت بالا باید در نظر گرفت، موضوع انطباق ظرفیت میکسر با ظرفیت الکترو موتورهای نصب شده روی آن است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت میکسر استنلس استیل به چه عواملی بستگی دارد؟

در آخر برای اطلاعات بیشتر در زمینه انواع میکسر و مخزن استیل فقط کافی است با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مرتبط با خرید، فروش و تعمیر در کنار شما هستیم.

5/5 - (15 امتیاز)