یکی از مواردی که افراد را به منظور توسعه یا راه اندازی کسب و کار می تواند دچار سردگرمی کند، خرید و فروش انواع ابزار آلات صنعتی است. یکی از این سردرگمی ها می تواند مرتبط با خرید یا فروش میکسر مواد شوینده باشد.

همانطور که به خوبی می دانید برای فعالیت در زمینه تولید مواد شوینده، لازم است که یک میکسر شوینده در اختیار داشته باشید. اما نکته ای که در رابطه با خرید این میکسرها وجود دارد، این است که برخی از افراد دقیقا نمی دانند که باید از چه طریق و بر اساس چه موارد و نکاتی اقدام به تهیه این میکسر کنند.

از نظر نظام کلی تولید که برای مواد شوینده وجود دارد، ما با دو نوع میکسر طرف هستیم. این دو میکسر بر اساس دو جنس پلی اتیلن و استیل به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند. ما در این بخش به نکاتی می پردازیم که شما بتوانید بر اساس این دو نوع، یک خرید عالی داشته باشید.

خرید و فروش میکسر مواد شوینده از نظر نوع مصرف

با توجه به انواع مختلف میکسر که در بازارهای مختلف رایج است، میکسرهای استیل را باید یکی از بهترین گزینه ها برای تولید مواد شوینده در نظر گرفت. از همین رو برخی از افراد این نوع از میکسر را به عنوان یک میکسر کامل تلقی می کنند. ولی باید این امر را به خاطر داشت که هر وسیله ای بسته به نوع کاربری می تواند معایبی نیز داشته باشد.

با اینکه اکثر افراد در تولید مواد شوینده با یک توصیه همیشگی مبنی بر خرید میکسر استیل طرف هستند، لازم است بدانید که این میکسر کامل نمی تواند برای تولید تمام مواد شوینده های رایج، استفاده شود. به طور مثال در برخی از تولیدات خاص صنعتی مانند تولید مواد الکلی یا موادی که دارای نسبت بالایی از خورندگی در مقابل فلز هستند، استفاده از میکسر استیل یک اشتباه محض به حساب می آید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت دستگاه میکسر مواد شوینده چقدر است؟

با این حساب ما با میکسرهای پلی اتیلنی برای تولید مواد شوینده نیز طرف هستیم. این میکسرها به سبب ساختار مقاومی که در مقابل مواد الکلی دارند، برای تولید مواد شوینده صنعتی استفاده می شوند.

نکنه جالب تری که در زمینه خرید و فروش میکسر مواد شوینده وجود دارد، بهداشتی تر بودن میکسر استیل است. در واقع بر اساس نگاه به نوع مصرف، اگر موادی که در میکسر استیل تولید می شود را با میکسر پلی اتیلنی تولید کنیم، این میکسر می تواند رنگ و بوی مواد را به خود بگیرد. چنین امری می تواند در میزان طیف تولید انواع مواد شوینده تاثیری منفی داشته باشد.

در ادامه به نکاتی دقیق تر در باب خرید و فروش انواع میکسر خواهیم پرداخت.

تفاوت دستگاه میکسر صنعتی و خانگی چیست؟

نکاتی کلیدی در خرید میکسرهای شوینده

  1. میکسری را برای انجام فرآیندهای صنعتی خود انتخاب کنید که از نظر جنس، ساختار و بدنه، مناسب فرآیند شما باشد. همگن بودن و ثابت بودن آلیاژ و ساختار میکسر نقش موثری در تولید محصول نهایی با کیفیت خواهد داشت.
  2. در فرآیندهایی که مواد، نیاز به حرارت دهی دارند، بسته به نوع ماده، استفاده از میکسر استیل می تواند حرارت بیشتری را ایجاد کند. البته این امر برای میکسرهای پلی اتیلن مورد توجه است. زیرا نمی توان به مقدار بالایی از حرارت در این میکسرها رسید.
  3. تعداد لایه های مورد نیاز در ساختار میکسر و مخزن را در نظر بگیرید. در جزییات تولید و نگهداری از مواد شوینده، لایه ها در میکسر پلی اتیلن و جداره ها در میکسر استیل نقش مهمی دارند.
  4. نوج جوشکاری چه در نوع آرگون برای میکسر استیل و چه در نوع جوش پلیمری برای پلی اتیلن را بررسی کنید. وجود هر گونه لهیدگی، فرورفتگی، شکستگی یا درز در بدنه و محل جوش باید کاملا بررسی شود.
  5. بررسی ساختار و نوع پره ها از جمله مواردی است که باید بررسی شود. بخاطر داشته باشید که بهترین پره ها، پره هایی هستند که با شیوه های جدید تولید می شوند.
  6. تجیهزات و مندرجات اضافی می تواند در قیمت خرید و فروش میکسر مواد شوینده موثر باشد. این نکته را در نظر بگیرید که بهتر است فقط بر اساس وسعت صنعت خود، از این موارد اضافی استفاده کنید.
  7. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار صنعتی در طیف تولید مواد شوینده هستید، استفاده از ابزار آلات دست دوم می تواند برای کاهش هزینه های اولیه موثر باشد. با این حال تمام نکات مرتبط با خرید و فروش میکسر را باید با دقت در نظر داشته باشید.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
بهترین خط تولید مواد شوینده با میکسر

میکسر داینامیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در نتیجه…

برای خرید و فروش میکسر مواد شوینده بسته به نوع میکسر لازم است در وهله اول با انواع ساختارهای آن در بازار آشنا باشید. در این باب ما در بخش های دیگر شویا صنعت به بررسی مفصل آنها پرداخته ایم. اما در اینجا سعی بر این شد تا نکاتی را به شما ارائه دهیم که می تواند تا بخشی به عنوان یک راهنمای خرید و فروش به کمکتان بیاید.

شما می توانید به منظور اطلاعات بیشتر نیز در زمینه خرید انواع میکسرهای شوینده با ما در تماس باشید. هدف ما در شویا صنعت، ارائه بهترین خدمات به مشتریانمان است.

5/5 - (10 امتیاز)