قیمت مخزن میکسر یکی از مواردی است که می تواند شبهاتی را در هنگام خرید یا فروش ایجاد کند. در واقع با توجه به اینکه ممکن است بین مخازن مخصوص ذخیره سازی و مخازن مخصوص نصب برای میکسر، تفاوت هایی وجود داشته باشد، می توان معیارهای مختلفی را برای قیمت گذاری در نظر گرفت.

به طور واضح تمام کسانی که در صنعت های مربوطه فعال هستند، فرق بین خود میکسر و مخزن آن را درک خواهند کرد. اما مسئله از آن جایی آغاز می شود که بین مخزن مخصوص میکسر و مخزن جداگانه، اختلاف قیمت هایی به وجود می آید.

در این بخش ما قصد داریم به رفع ابهام در موضوع بالا و بررسی قیمت های دقیق برای خرید یک مخزن میکسر بپردازیم. این بخش برای کسانی که قصد دارند از مخزن میکسرهای دست دوم نیز استفاده کنند، می تواند مناسب باشد. با این حساب همراه ما باشید.

قیمت مخزن میکسر با توجه به نوع میکسر

همانطور که می دانید ما با دو نوع میکسر به طور کلی طرف هستیم: میکسرهای استیل و میکسرهای پلی اتیلن.

میکسرهای استیل همانطور که از نامشان پیداست از استنلس استیل در آلیاژهایی چون 304 و 316 ساخته می شوند. چنین میکسرهایی طبعا مخزنی که برایشان طراحی می شود نیز از همین جنس است.

میکسرهای پلی اتیلن هم از جمله میکسرهایی هستند که با استفاده از مواد پلیمری چون پلی اتیلن ساخته می شود. این میکسرها نیز طبعا ساختار بدنه مخزنشان با استفاده از پلی اتیلن ساخته شده است.

بر اساس آنچه گفته شد ما با دو نوع مخزن میکسر طرف هستیم که در تمامی این دو نوع بین جنس بدنه میکسر و مخزن مطابقت وجود دارد. در موارد بسیار کمی تنها ممکن است که آلیاژ بدنه میکسر با آلیاژ بدنه مخزن در میکسرهای استیل متفاوت باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

با این حساب ما دو نوع مخزن داریم؛ هر کدام از این مخزن ها بسته به خصوصیت و پارامترهای لازم، می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند که در ادامه توضیح خواهیم داد. اما قبل از توضیح، لازم است در باب قیمت مخزن میکسر با توجه به دو نوع رایج، به این مورد اشاره کنیم که مخزن استیل و به طور کلی، میکسر استیل همواره گران تر از مخزن و میکسر پلی اتیلن است.

گران تر بودن مخازن استیل به طبع مرتبط با گران تر بودن متریال اولیه ساخت این مخازن است که عمدتا در برخی از برندها، وارداتی نیز محسوب می شود.

قیمت دستگاه میکسر به چه عواملی بستگی دارد؟

پارامترهای موثر در قیمت مخزن های میکسر

یکی از مطرح ترین و مهم ترین پارامترها در مخزن های استیل و پلی اتیلن مرتبط با مبحث جداره و لایه است. جداره به تعداد ورقه هایی گفته می شود که به صورت موازی ساختار بدنه یک مخزن استیل را تشکیل می دهد. در مورد مخزن پلی اتیلن نیز لایه همانند جداره است. به این معنا که به تعداد لایه هایی که از موادی چون پلی اتیلن و پشم سنگ در ساختار بدنه استفاده می شود، لایه می گویند.

اهمیت تعداد لایه و جداره را سوای از کیفیت مخزن و میزان عایق بودنی که از خود نشان می دهد باید در قیمت مخزن میکسر جستجو کرد. به طور واضح هر چه تعداد لایه و جداره بیشتر باشد، قیمت مخزن و کارایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

پس از پارامتر بالا، حجم و ظرفیت مخزن یکی دیگر از پارامترهای موثر در قیمت محسوب می شود. چنین پارامتری کاملا واضح و روشن است؛ هر چه مقدار ظرفیت مخزن بیشتر باشد، متریال لازم برای تولید آن نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه قیمت آن نیز می تواند بیشتر باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
سایت ایده کارآفرینی | ایده های خلاقانه برای کسب درآمد

نکته ای که در رابطه با مخازن استیل وجود دارد، آلیاژهای مرتبط با ورقه های استیل است. با توجه به ارقامی که بسته به نوع آلیاژ در قالب اعدادی چون 304، 316 و غیره مطرح است، ما با قیمت های متفاوتی طرف خواهیم بود. در طیف قیمت حال حاضر بازار، آلیاژ 316 گران ترین آلیاژ استنلس استیل محسوب می شود.

کاربرد میکسر پلی اتیلن چیست؟

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید مخزن میکسر هستید، در ابتدای امر باید در نظر بگیرید که قصد دارید چه نوع مخزنی را برای چه نوعی از میکسر خریداری کنید. آیا میکسر شما استیل است یا پلی اتیلن؟ آیا از تعداد جداره یا لایه مورد نظر اطلاع دارید؟ آیا از میزان ظرفیت لازم برای میکسر خود آگاه هستید؟

باید توجه داشته باشید که جداره و لایه، ظرفیت و حجم مخزن و همچنین نوع آلیاژی که برای میکسر خود در نظر دارید، می تواند دارای طیف های متعددی از قیمت باشد. از همین رو پیشنهاد ما این است که از یک مشاوره دقیق بهره مند شوید.

به منظور اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مخزن میکسر، کافی است با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما به عنوان تولید کننده، تعمیر کننده و فروشنده انواع مخازن و میکسرها استیل و پلی اتیلنی در کنار شما هستیم.

5/5 - (10 امتیاز)