پلی اتیلن و استنلس استیل به عنوان دو جنس پر کاربرد در صنایع مختلف بسیار شناخته شده هستند. برخی صنایع از جمله صنایع تولید مواد شوینده صنعتی و بهداشتی به منظور خرید میکسر پلی اتیلن و سایر میکسرها لازم است نکاتی را در نظر بگیرد.

در واقع وقتی صحبت از خرید میکسر می شود، به طور عمده بیشترین تصویری که در ذهن افراد نقش می بنند، انواع میکسرهای پلی اتیلنی و میکسرهای استیل است. اما باید توجه داشته باشید که هر کدام از این میکسرها برای کارآیی هایی مخصوصی استفاده می شوند و تنها به زعم داشتن یک میکسر، نمی توان هر کدام که در دسترس تر یا ارزان تر بود را خریداری کرد.

در این بخش ما به بررسی نکاتی می پردازیم که می تواند شما را در خرید میکسرهای پلی اتیلن در مقایسه با سایر انواع رایج در بازار راهنمایی کند. از آنجا که خود ما در شویا صنعت ارائه دهنده چنین محصولاتی هستیم، می توانیم نکات مهمی را به شما بیاموزیم.

خرید میکسر پلی اتیلن با در نظر داشتن اساسی ترین پارامترها

وقتی صحبت از خرید میکسر می شود، عمدتا افراد دستگاهی فلزی را در ذهن خود مجسم می کنند که البته می تواند درست باشد. چنین دستگاهی به نام میکسر استیل شناخته می شود. اما در مقابل این نوع از میکسرها، میکسرهایی وجود دارد از جنس خاصی از پلاستیک با پلی اتیلن ساخته شده اند.

به طور کلی وقتی در رابطه با نامگذاری میکسرها صحبت می کنیم، اشاره مستقیم ما به جنس بدنه آن میکسر است. به این معنا که در هنگام خرید میکسر پلی اتیلن شما یک دستگاه با بدنه پلی اتیلن دریافت خواهید کرد. یا به طور واضح تر، جنس مخزن آن نیز از جنس پلی اتیلن است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت مخزن استیل دو جداره

با این حساب باید اساسی ترین پارامتری که در هنگام خرید میکسرهای از جنس پلی اتیلن در نظر گرفت، جنس این میکسرها است. در کنار جنس میکسر که با کمی آشنایی با ساختار پلی اتیلن به سادگی قابل شناسایی است، پارامتر دیگر، مرتبط با ظرفیت میکسر یا ظرفیت مخزن آن است.

بدون شک هرچه ظرفیت مخزن یک میکسر بیشتر باشد، به قیمت آن نیز افزوده خواهد شد. اما سوای از قیمت، ظرفیت را باید نکته ای مهم در رابطه با میزان تولیدات خود در نظر بگیرید. به طور مثال اگر دارنده یک کارگاه کوچک تولیدی هستید، بهتر است از ظرفیت پایین و متوسط برای تولید یا نگهداری ماده مورد نظر استفاده کنید.

بعد از این پارامتر، اساسی ترین ویژگی که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود، تعداد لایه های بدنه و ساختار میکسر مور نظر است. در ادامه دلیل اهمیت این پارامتر را توضیح خواهیم داد.

ساختار میکسر به عنوان مهم ترین گزینه برای خرید درست

اکثر تولید کنندگان در حوزه صنایع مواد شوینده، مواد شیمیایی، مواد الکلی، مواد غذایی و غیره، به  طور ویژه ای به دنبال خرید میکسرها و مخازن پلی اتیلنی هستند. این موضوع می تواند تا بخش کمی به قیمت این میکسرها در مقایسه با میکسر استیل ارتباط داشته باشد. اما دلیل اصلی چنین انتخابی در واقع مرتبط با فرآیندهایی است که تولید کنندگان در نظر دارند.

به طور مثال در مصارف عمومی برای ساختمان، استفاده از مخزن پلی اتیلن بیشتر از مخزن استیل رایج است. زیرا پلی اتیلن به نسبت سایر جنس ها دارای انتقال دهندگی کمتری از دما است و می تواند آب مصرفی را به خوبی سرد یا گرم نگهداری کند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ماشین از ما کار از شما | طرحی اقتصادی و کاربردی در شویاصنعت

در واقع یکی از ویژگی های خاصی که در هنگام خرید میکسر پلی اتیلن باید در نظر بگیرید، موارد مرتبط به دما در این میکسرها است. با اینکه انتقال دهندگی دما با شدت بالایی نیست، اما در مقابل حرارت های بالا از خود ضصف نشان می دهند. موضوع مرتبط با لایه های بدنه و ساختار میکسر و مخازن پلی اتیلنی نیز تا بخش زیادی به موضوع دما و حرارت مرتبط است.

در کل باید چه مواردی در هنگام خرید میکسرهای پلی اتیلینی در نظر گرفته شد؟

به منظور خرید لازم است موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید:

  1. ظرفیت میکسر
  2. لایه های بدنه میکسر
  3. موتور سوار بر میکسر
  4. تجهیزات جانبی میکسر مانند نردبان در ظرفیت های بالا
  5. موادی که قصد دارید در داخل مخزن میکسر نگهداری یا حل کنید.

به طور کلی برای خرید یک میکسر خوب، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که میکسری کارآمدتر است که دارای حل کنندگی مناسبی باشد. این مناسب بودن، تمام و کمال به فرآیند و مواد اولیه شما در بخش دوم خرید یعنی استفاده از میکسر قابل بررسی و سنجش است.

در پایان این بخش….

لازم به اشاره است که برای خرید میکسر پلی اتیلن یا سایر انواع میکسرها بهتر است به فروشنده ای اعتماد کنید که بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. فروشنده ای که نه برای سود، بلکه به منظور حسن نیت محصولی را به شما پیشنهاد می کند که مناسب صنعت شماست، یک فروشنده مطمئن و مناسب است.

ما نیز در شویا صنعت به منظور دستیابی به رضایت مشتری و رونق صنعت های مختلف وابسته به تولیدات خود، سعی در این داریم که بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهیم. برای اطمینان از این امر تنها کافی است با ما در ارتباط باشید تا از خدمات خود شما را بهره مند سازیم.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه 4 کاره سفره فریزر زباله نایلکس | راهنمای خرید و معرفی
5/5 - (7 امتیاز)