راهنمایی برای خرید میکسر استیل

خرید میکسر استیل و سایر دستگاه ها و مخازن کاربردی و کارآمد در صنایع گوناگون، همواره یکی از نیازهایی است که صاحبان این صنایع با آن مواجه هستند. در وهله اول برای این که بتوانید در صنعتی که به مشغول به آن هستید موفق شوید، لازم است اصول استفاده از ابزار حرفه ای را بدانید. در واقع بخشی از این اصول وابسته به نوع و شیوه خرید شما است.

هر میکسر یا هر نوع مخزن می تواند به تنهایی برای یک محصول نهایی خاص یا یک ماده مخصوص مورد استفاده قرار بگیرد. از همین رو میکسرهای استیل یا سایر انواع رایج، به منظور نگهداری مواد غذایی، تولید مواد و سیالات آزمایشگاهی بسیار حائز اهمیت هستند.

به طوری که توضیحات بالا و مواردی که در ادامه شرح خواهیم داد می تواند یک راهنمای مناسب برای خرید انواع میکسرهای استیل و همچنین مخازنی با جنس استیل باشد. با این حساب همراه ما باشید.

خرید میکسر استیل بر اساس پارامترهای قیمتی

اکثر افرادی که به منظور راه اندازی یا ارتقای کسب و کار خود اقدام به خرید میکسر و ابزار آلات صنعتی می کنند، در مرحله اول یکی از مهم ترین موارد برایشان، قیمت دستگاه مورد نظر است. به خوبی می دانید که ابزار آلات صنعتی بسته به هزینه ای که خریدار پرداخت می کند، می تواند دارای کارایی هایی باشد. اما این نکته نیز نباید فراموش شود که همه چیز تنها به میزان پول و مقدار مبلغی که خرج می کنید مرتبط نیست.

در واقع اگر یک راهنمای خوب و مناسب در اختیار داشته باشید، در برخی موارد حتی می توانید به یک قیمت مناسب با شرایط مناسب تر برسید. به این معنا که با حداقل هزینه ها، به بالاترین کیفیت محصول مورد نظر دست یابید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر ۱۰۰۰ لیتری استیل

به طور مثال در کسب و کارهای کارگاهی که گاها تعداد پرسنل برابر با انگشتان دست است، خرید میکسر استیل با ظرفیت بالا و امکانات ویژه در همان ابتدای کسب و کار نمی تواند موثر باشد. بدون شک تجهیزات اضافی می تواند در آینده، کار را برای شما آسان کند. اما در برخی از مواقع همین تجهیزات، می توانند در قالب یک پارامتر اضافی موجب هدر رفتن سرمایه شوند.

در مثالی واضح تر یک میکسر افقی حجم پایین را در نظر بگیرید. به طور معمول چنین میکسری نیازی قطعی به یک نردبان ویژه و متصل به خود بدنه میکسر ندارد، اما برخی برخلاف عرف استفاده از این میکسرها، آن را با نردبان به فروش می رسانند. این می تواند گواهی بر یک ضرر باشد، هر چند جزئی و با ظاهری شکیل.

نکاتی مهم تر از قیمت به منظور خرید میکسرها و مخازن استیل

به طور واضح همانطور که از اسم میکسر استیل مشخص است، این دستگاه از جنس استنلس استیل ساخته شده است که می تواند مدل هایی چون 304 و 316 را دارا باشد.

برای خرید میکسر استیل در وهله اول باید از نوع جنس بدنه مطمئن شوید. اطمینان از جنس و سپس برخی خوردگی ها و لهیدگی های احتمالی، از موارد اولیه بررسی محسوب می شود. خوردگی و لهیدگی می تواند به مرور باعث به جا ماندن ذرات مواد در داخل مخزن میکسر شود. چنین امری بدون شک در هنگام انجام فرآیندهای ترکیب، فرمولاسیون محصول را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در رابطه با بدنه میکسر، اطلاع دقیق از تعداد جداره ها نیز بسیار مهم است. تعداد جداره در واقع به معنای مقاومت میکسر در برابر عوامل گوناگون، عایق بودن آن و همچنین کمک به بررسی ماده ای است که قصد دارید درون میکسر تولید کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
کار در خانه برای خانم ها | مزایا، معایب و راهنمای تولید سفره یکبار مصرف

به طبع هر چه تعداد جداره ها بیشتر باشد، میزان مقاومت و عایق بودن آن نیز بیشتر است. برای مثال در صنایع تولید مواد شوینده عموما از میکسر استیل تک جداره و در برخی از موارد دو جداره استفاده می شود. برای موادی که دارای درصد بالایی از خاصیت اسیدی هستند، در مواردی حتی از میکسرهای سه جداره نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از نکاتی که فراتر از قیمت باید در نظر بگیرید، شکل و طراحی کلی میکسر است که عموما دو شکل افقی و عمودی از همه رایج تر است. در این دو شکل موضوعی تحت عنوان تاثیر نیروی وارده بر زیر شکل مخزن میکسر وجود دارد که در قیمت و نوع کاربری نیز موثر است. میکسرهای افقی عموما در مرغداری و میکسرهای عمودی عموما در تولید مواد شوینده استفاده می شوند.

در نتیجه…

به منظور خرید میکسر استیل لازم است در مرحله اول پارامترهای اصلی میکسر مورد نظر خود را در نظر بگیرید. ما در اینجا سعی کردیم مهم ترین پارامترهایی که سوای از بحث قیمت در هنگام خرید مهم هستند را برایتان بررسی کنیم.

البته باید در نظر بگیرید که پارامترهایی ذکر شده مشخصا به منظور بررسی قیمت در مرحله اول خرید در نظر گرفته می شوند. یعنی خود این موارد نیز در افزایش یا کاهش قیمت نیز موثر هستند. به طور مثال قیمت میکسر استیل 316 گران تر از میکسر 304 است. همچنین میکسرها با جداره های بیشتر نیز گران تر محسوب می شوند. از طرفی هم این افزایش قیمت بسته به فرآیندهای مورد نظر خط تولید نیز می تواند دارای کارایی هایی متفاوتی باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر مواد شوینده کرج

در آخر برای بررسی بیشتر و خرید میکسر استیل مورد نظر خود، کافی است با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما همواره برای ارائه اطلاعات درست و محصولات منحصر به فرد در کنار شما هستیم.

5/5 - (18 امتیاز)