برای خرید میکسر استنلس استیل مرغوب ابتدا باید روش های تشخیص میکسر استیل با کیفیت را بدانید. با وجود تنوعی که در بازار میکسرهای صنعتی استیل وجود دارد، گاهی پیدا کردن یک میکسر خوب به اندازه پیدا کردن سوزن در انبار کاه دشوار می شود!

اما در این بخش تیم شویا صنعت به شما آموزش می دهد چطور یک میکسر استاندارد و مرغوب را تشخیص دهید تا محصول نهایی شما، کیفیت بالایی داشته و راحت تر به فروش برسد. پس حتما تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

برای تشخیص میکسر استیل با کیفیت چه چیزهایی را بررسی کنیم؟!

با چند فاکتور ساده می توان یک میکسر خوب و با کیفیت بالا را از میکسرهای دیگر تشخیص داد. در ادامه این فاکتورها را معرفی می کنیم و می گوییم در زمان خرید میکسر استیل چگونه از آنها استفاده کنید.

1.    جنس بدنه میکسر

بسیاری از صنایع برای اختلاط مواد شیمیایی به میکسرهای استیل نیاز دارند. استیلی که در یک میکسر به کار می رود باید حتما ضد خوردگی بوده تا کیفیت لازم را برای اختلاط مواد شیمیایی گوناگون داشته باشد و در اثر استفاده دچار استهلاک نشود.

برای بررسی جنس بدنه میکسر می توانید از آهنربا استفاده کنید. اگر با دنیای میکسرهای استیل آشنا باشید حتما واژه «استیل نگیر» به گوش شما خورده است؛ این واژه یعنی آهنربا نباید به این جنس استیل بچسبد.

استنلس استیل سری 300 زمانی برای استفاده در بدنه میکسرها مناسب است که یکی از انواع 304، 316 یا 304L و 316L باشد. برای بررسی دقیق تر جنس ورقه استیل می توان قسمتی از استیل را به آزمایشگاه های متالوژی برد تا از کیفیت آن اطمینان کامل پیدا کرد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید بطری‌های پلی‌اتیلن

2.    طراحی میکسر

یکی دیگر از روش های تشخیص میکسر استیل با کیفیت توجه به نوع طراحی میکسر است. اگر میکسر توسط ماشین سازی با تجربه و با دانش بالایی طراحی شده باشد، کامل بهینه بوده و طراحی دقیقی دارد.

زمانی که دستگاه کارایی لازم را نداشته باشد، طراحی ضعیف بوده و کیفیت محصول نهایی شما نیز از این طراحی متاثر خواهد شد.

3.    نوع جوشکاری ها

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که پیش از خرید میکسر استیل باید بررسی کنید، جوشکاری ها هستند. اگر جوشکاری میکسر نامنظم و کثیف است، نشان از عدم زمان کافی روی آن دارد. در واقع یک ماشین سازی حرفه ای کاملا دقیق جوشکاری ها را انجام می دهد و اگر فردی اطلاعات مهندسی نداشته باشد، می توان آن را با بررسی جوشکاری ها متوجه شد.

4.    الکتروموتور و گیربکس میکسر

برای تشخیص میکسر استیل با کیفیت حتما به الکتروموتوری که روی دستگاه کار گذاشته شده نیز توجه کنید. قدرت الکتروموتور باید با میزان حجم مواد تولیدی و طراحی پروانه ها هماهنگی داشته باشد.

اگر هر کدام از این بخش ها، یعنی طراحی پروانه ها یا ظرفیت تولید با الکتروموتور یا گیربکس همخوانی نداشته باشد، علاوه بر این که زمان تولید را طولانی می کند، به گیربکس و الکتروموتور فشار زیادی وارد می شود. در نهایت ممکن است عمر دستگاه کاهش پیدا کند.

5.    کشور سازنده ورقه های استیل

در نهایت برای این که از خرید میکسر استیل مطمئن باشید، باید کشور سازنده ورقه های استیل میکسر را پرس و جو کنید. ورقه های استیل چینی معمولا مقاومت زیادی ندارند و عمر دستگاه را کاهش می دهند. در حالی که ورقه های استیل تایوانی مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده و برای داشتن یک میکسر با کیفیت بالا پیشنهاد می شوند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
راهنمای خرید استنلس استیل 304

خرید میکسر استیل با کیفیت از شویا صنعت

اگر قصد خرید میکسر استیل را برای کسب و کار خود دارید، تیم تخصصی شویا صنعت شما را راهنمایی می کند تا با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. با وجود تیم شویا صنعت تشخیص میکسر استیل با کیفیت سخت نیست؛ کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

5/5 - (9 امتیاز)