میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری

میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری در بین میکسرهای رایج و در انواع صنایع تولیدی مواد مختلف، در دسته میکسرهای نسبتا بزرگ یا بزرگ دارد. در واقع بزرگ بودن این میکسر مرتبط با حجم 1000 لیتری مخزن آن است. به این معنا که همانطور که از اسم این میکسر مشخص است، با استفاده از آن می توان به میزان هزار لیتر ماده یا مایع مورد نظر را نگهداری یا ترکیب کرد.

به شکل عمده برای مجموعه هایی که به منظور تولید مواد مختلف دارای محیطی بزرگ هستند، میکسر 1000 لیتری بسیار مناسب است. البته که بزرگ بودن مجموعه را نیز می توان به توانایی اقدام به تولید در سطح وسیع نیز مرتبط دانست. به طور مثال استفاده از میکسرهای پلی اتیلن 1000 لیتری در تولید انبوه مواد اسیدی بسیار کاربرد دارد.

در این بخش ما قصد داریم به بررسی دقیق تر میکسرهای 1000 لیتری از جنس پلی اتیلن بپردازیم. همراه ما باشید.

میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری با توجه به ظرفیت

مهم ترین نکته در باب میکسرهایی که حجم بالا محسوب می شوند، ظرفیت آن هاست. به این معنا که وقتی صحبت از میکسر با حجم زیاد می شود، ما با افزایش ظرفیت در شاخص های دیگری چون توان میکسر نیز طرف هستیم. به طبع هرچه میزان مواد لازم برای اختلاط یا ترکیب بیشتر باشد، زمان بیشتری نیز برای انجام عمل اختلاط نیز لازم است.

به طور مثال اگر یک میکسر 200 لیتری، فرضا زمانی نزدیک به 15 دقیقه برای اختلاط اولیه صرف کند، بدون شک میکسرهایی با ظرفیت 1000 لیتر به بالا، زمان بیشتری را صرف می کنند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت میکسر استیل سه جداره

البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به ظرفیت میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری یا سایر ظرفیت های بالا، توان موتور میکسر نیز افزایش خواهد یافت. در واقع همه چیز بستگی به شیوه اختلاط مواد دارد. به این معنا که برخی مواد لازم است با سرعت مخلوط شوند، و برخی مواد با سرعتی آهسته اما پیوسته.

میکسر 1000 لیتری پلی اتیلنی بر اساس ساختار

عمده ترین مصرفی که برای میکسرهای 1000 لیتری در نظر گرفته می شود، همانند تمامی مخازن پلی اتیلنی، شامل مواد اسیدی یا آب می شود. در واقع بستری چون پلی اتیلن برای ذخیره سازی آب و مایعات اسیدی می تواند بسیار مناسب باشد.

بر این اساس از میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری می توان برای تولید انواع شوینده های صنعتی نظیر شوینده های الکلی استفاده کرد.

نکته ای که وجود دارد مرتبط با ساختار مخزن میکسرهای پلی اتیلن است. این ساختار بسته به میزان اسیدی بودن مایعات بر اساس لایه های موجود در بدنه میکسر در نظر گرفته می شود.

به طوری کلی میکسرهای پلی اتیلنی دارای 2 الی 3 لایه هستند. اما بر اساس شرایط دمایی به منظور ذخیره سازی های طولانی، خود مخزن های پلی اتیلن می تواند دارای 4 الی 5 لایه باشد.

باید توجه داشت که هر چه میزان و تعداد لایه ها در میکسرها و مخزن های پلی اتیلنی بیشتر باشد، درصد عایق بودن آن ها بیشتر خواهد بود. به طور مثال در مواردی که به منظور اختلاط مواد در میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری نیاز به حرارت دهی باشد، مخازن میکسرهایی که تعداد لایه بیشتری دارند، مناسب تر خواهند بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تولید میکسر مواد شوینده

اشکال رایج میکسرهای 1000 لیتری از جنس پلی اتیلن

از نظر کلی میکسرها به دسته های مختلفی از لحاظ شکل قابل تقسیم هستند. اما رایج ترین آن ها میکسرهای افقی و عمودی است.

علت استفاده از میکسرهای افقی در مقابل عمودی و بالعکس می تواند بر اساس کارایی که مد نظر تولید کننده مواد است، در نظر گرفته شود. اما به طور عمده می توان استفاده از میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری عمودی را بیشتر از سایر میکسرها رایج دانست.

نکته ای که در رابطه با شکل میکسرها وجود دارد، تا میزان کمی می تواند همانند مخزن های پلی اتیلن مرتبط با محیط نصب باشد. به این معنا که در فضاهای تولیدی که محدودیت محیطی در سطح افقی وجود دارد، میکسر عمودی بهترین گزینه محسوب می شود.

در پایان…

اگر به منظور انجام فعالیت های تولیدی انواع شوینده های الکلی و غیره به دنبال یک مخلوط کن هستید، میکسر پلی اتیلن 1000 لیتری یک گزینه نسبتا بزرگ برای شروع کار محسوب می شود.

میکسرهای 1000 لیتری شاید در دسته میکسرهای خیلی بزرگ قرار نداشته باشند، اما بسته به نیاز کارگاه های نسبتا بزرگ می توانند مناسب باشند. در واقع با توجه به اینکه چندین طیف از محصولات در نظر داشته باشید، می توانید از تعدادی میکسر 1000 لیتری استفاده کنید.

مهم ترین نکته که باید در رابطه با خرید میکسر پلی اتیلنی در نظر داشته باشید، انطباق توان موتور میکسر با ظرفیت مخزن میکسر است. این موضوع به طور مستقیم با استفاده از الکتروموتورهای گیبربکسی قابل تنظیم و بررسی است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
نکات مورد توجه در انتخاب و استفاده از میکسرهای پلی اتیلن

در آخر به منظور اطلاعات بیشتر در زمینه میکسرها و مخازن پلی اتیلنی کافی است با ما در تماس باشید. ما در شویا صنعت به عنوان ارائه دهنده خدمات مرتبط با فروش، خرید و تعمیرات در کنار شما هستیم.

5/5 - (7 امتیاز)