قیمت میکسر استیل سه جداره و عوامل موثر روی آن

چه در صنایع غذایی و چه در صنایع دارویی و شیمایی، میکسرها به عنوان یکی از پر کاربردترین ابزارها محسوب می شوند. در انواع مختلف میکسرها، قیمت میکسر استیل سه جداره یکی از مواردی است می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

در واقع از آنجایی از میکسرهای مختلف با جداره های مختلف برای کاربری های دقیق و اصولی استفاده می شوند، تعداد جداره می تواند بیانگر میزان قیمت میکسر نیز باشد. میکسرهای با جداره بالا به نسبت سایر میکسرها با جداره کمتر، دارای قیمت بیشتری هستند و البته که این افزایش قیمت دارای عللی است که بررسی خواهیم کرد.

جالب است بدانید که لازمه استفاده از میکسرهای گوناگون، وابسته به فرآیندی است که مد نظر دارید، با این حساب خیلی کم پیش می آیدکه از میکسرهای سه جداره در مصارف سطحی و در اندازه کوچک استفاده شود. از همین رو به منظور برخی از ابهام زدایی ها ما به عوامل موثر روی قیمت این دسته از میکسرها خواهیم پرداخت.

قیمت میکسر استیل سه جداره بر اساس بررسی های مرتبط با این نوع میکسر

در صنایع غذایی به منظور فرآوری و عمل آوری یک محصول، به شرایط دمایی و حرارت دهی خاص در حین میکس و حتی بعد از میکس نیاز است. در واقع در چنین شرایطی که لازم است تمام مراحل تولید و فرآوری به شکل دقیق انجام شود، میکسر سه جداره نقش آفرینی می کند.

میکسرهای سه جداره به دلیل اینکه دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر میکسرهای رایج در بازار هستند به نسبت می توانند عایق بهتری برای مواد گوناگون محسوب شوند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
انواع میکسر مواد شوینده کدام اند؟

در حقیقت عمده ترین دلیلی که در هنگام مطرح کردن قیمت میکسرها به وجود می آید، مبحث جداره است که می تواند موجب افزایش یا کاهش قیمت میکسر استیل سه جداره یا دو جداره شود.

در ادامه به طور دقیق تر به پارامتر جداره در کنار پارامتری دیگر خواهیم پرداخت.

پارامترهای اساسی و موثر روی قیمت میکسرهای سه جداره

همانطور که اشاره شد، در میکسرهای سه جداره مهم ترین عامل جداره است که موجب افزایش یا کاهش قیمت آن می شود.

در واقع قیمت میکسر استیل سه جداره به این دلیل بالا است که در وهله اول متریال بیشتری برای ساخته شدن مصرف می کند. یعنی شما علاوه بر ساختار تک ورقه ای استیل که میکسر تک جداره را می سازد، با ساختار ورقه ای دیگری نیز طرف هستید.

دو جداره دیگر که به میکسر سه جداره اضافه می شوند، در جداره دوم حاوی عایق پشم سنگ است. در جداره سوم آن نیز از ورق 2 میلی متری براق از جنس استنلس استیل استفاده شده است.

علت واضح استفاده از این جداره ها بر اساس کارایی میکسر استیل سه جداره، مرتبط با جلوگیری از اتلاف دما و حرارت است. جالب است بدانید که مسئله جلوگیری از اتلاف دما، هم در نوع فرآیند و کیفیت موثر است و هم در برخی از شیوه های تولید مواد می تواند موجب تخلیه آسان مواد شود.

اما سوای از این مورد که به طور تخصصی بیانگر تاثیر پارامتر جداره روی قیمت میکسرها است، موردی دیگر وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

حجم و ظرفیت میکسر عامل بالا بودن قیمت میکسرهای سه جداره

شاید برخی از افراد، موضوع ظرفیت میکسرها را امر طبیعی در رابطه با قیمت آن تلقی کنند. البته که این امر کاملا درست است و هرچه میزان ظرفیت میکسر بیشتر باشد، قیمت آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه عرض 70 ژوکسین | خرید، فروش و قیمت دستگاه عرض 70 ژوکسین

اما نکته ای که در رابطه با قیمت میکسر استیل سه جداره وجود دارد، کاربری این میکسرها در ابعاد بزرگ است. در واقع به طور واضح تر، میکسرهای سه جداره عموما با ظرفیت بالا تولید و ساخته می شوند. از همین رو بالا بودن قیمت آن ها به نسبت سایر میکسرها با جداره های کمتر، می تواند برای برخی از افراد، ناملموس به نظر برسد.

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید یک میکسر با پتانسیل بالا در حفظ حرارت و دمای داخلی مخزن هستید، میکسرهای سه جداره بهترین گزینه برای این امر محسوب می شود. اما نکته ای که در رابطه با این مخلوط کن های حرفه ای وجود دارد، قیمت میکسر استیل سه جداره است.

عموما قیمت میکسرهای سه جداره بیشتر از سایر میکسرها با جداره های کمتر است. این افزایش قیمت در وهله اول به سبب استفاده متریال بیشتر در مقایسه با سایر میکسرها است.

در وهله دوم دلیل بالا یودن قیمت را باید مبتنی بر این در نظر گرفت که میکسرهای سه جداره عموما با ظرفیت بالا تولید می شوند، از همین رو چه با ظرفیت کم و چه با ظرفیت روتین، می توانند قیمتی متفاوت تر از باقی میکسرها داشته باشد.

لازم است به ذکر است، علاوه بر این دو مورد ذکر شده به عنوان پارامتر موثر روی قیمت، گزینه های دیگری وجود دارد که می تواند روی قیمت موثر باشد. این گزینه عموما شامل مواردی چون نوسانات ارزی، تجهیزات، طراحی مخزن و غیره است.

در آخر به منظور اطلاعات بیشتر در زمینه پارامترهای موثر روی قیمت، می توانید به بخش های دیگری از سایت ما در شویا صنعت مراجعه کنید. همچنین می توانید به منظور اطلاعات دقیق تر و خرید میکسر، با ما از طریق شماره ارتباطی تماس برقرار کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید میکسر استیل
5/5 - (11 امتیاز)