خرید و فروش میکسر شامپو را باید یکی از دغدغه های مهم فعالین در حوزه تولید مواد شوینده معرفی کرد. این دغدغه نه تنها در زمینه تولید بلکه در زمینه هایی چون ارتقای خط تولید یا راه اندازی ابتدایی این صنعت نیز مشهود است.

اکثر کسانی که دارای سابقه فعالیت در زمینه تولید مواد شوینده اعم از شامپو هستند به خوبی می دانند که وجود یک میکسر با حداقل کارایی، از مهم ترین نکات راه اندازی یک خط تولید مناسب محسوب می شود. اما نکته مهم تری که در این باب وجود دارد، دستیابی به یک میکسر مناسب است. در واقع برای این که بتوانید در شروع کار خود یا در ارتقای آن، یک میکسر خوب انتخاب کنید، ملزوم به رعایت نکاتی است که باید از آن ها آگاهی یابید.

در این بخش ما قصد داریم در قالب یک راهنمای خرید و فروش میکسرهای شامپو به شما در راه اندازی یا ارتقای یک خط تولید کمک کنیم. همراه ما باشید.

خرید و فروش میکسر شامپو از نظر نوع مصرف

در زمینه استفاده از میکسر برای تولید شامپو، دو نوع میکسر از جنس های پلی اتیلن و استیل وجود دارد. هر کدام از این دو میکسر بسته به نوع استفاده، می توانند کاربردهای مخصوص به خود را داشته باشند.

به طور عمده میکسر استیل شامپو را به عنوان بهترین میکسر در بین جنس های رایج می توان معرفی کرد. چنین اولویتی در واقع بر پایه خصوصیت های ساختار استیل قابل مطرح است. در واقع از آنجایی که میکسر استیل می تواند در شرایطی چون دما و ترکیب کامل مواد بر اساس متریال های اولیه، بهترین پاسخگویی را نشان دهد، یک نمونه کامل برای تولید شامپو محسوب می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
برای خرید دستگاه پرکن مایعات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

میکسر پلی اتیلن شامپو نیز یکی از میکسرهای خاص در تولید مواد شوینده است. از همین رو این میکسر استفاده کمتری نسبت به میکسر استیل دارد. اما باید توجه داشت که این میکسر نیز همانند میکسر استیل می تواند شرایط دمایی خوبی را خلق کند. تنها نکته استفاده کمتر از این میکسر، مرتبط با به جا ماندن بو و رنگ روی ساختار بدنه میکسر است.

لازم به ذکر است که موضوع رنگ و بو در ساختار میکسر پلی اتیلن شامپو بسته به نوع متریال اولیه نیز می تواند قابل حل باشد. اما با این حال همچنان میکسر استیل در اولویت خرید و فروش میکسر شامپو قرار می گیرد.

به طور کلی همه چیز وابسته به فرمولاسیون اولیه شامپوی مورد نظر است. اما سوای از این فرمولاسوین لازم به ذکر است که میکسر استیل می تواند گران تر از میکسر پلی اتیلن نیز باشد.

فرق میکسر پلی اتیلن و میکسر مواد شوینده در چیست؟

نکات کلیدی در خرید و فروش میکسرهای شامپو

  1. در انتخاب میکسر به منظور تضمین کیفیت فرآیند، میکسری را انتخاب کنید که از نظر ساختار بدنه و جنس با محصول شما مطاقبت داشته باشد. طبعا کابرد میکسر استیل بیشتر است اما در برخی از موارد استفاده از میکسر پلی اتیلنی منطقی تر به نظر می رسد.
  2. تعداد لایه ها و جداره های مورد نظر در هر نوع از میکسر را در نظر بگیرید. در صورتی که فرآیند شما نیاز به دمادهی بالا داشته باشد، تعداد لایه یا جداره بهتر است که بیشتر باشد.
  3. نوع جوشکاری و کیفیت اتصالات را بسته به نوع میکسر بررسی کنید. در میکسرهای پلی اتیلن جوش پلیمری و در میکسر استیل، جوش آرگون انجام می شود. هر گونه لهیدگی، وجود درز و شکست می تواند نشان از بی کیفیت بودن جوشکاری باشد.
  4. ساختار و جنس پره ها، برند و مارک الکترو موتور و گیربکس از جمله مواردی است که باید در اجزای میکسرها به منظور خرید و فروش میکسر شامپو جدی گرفته شود.
  5. تجهیزات و مندرجات اضافی میکسرها می تواند در میزان قیمت آن میکسر نقش داشته باشد. از همین رو بهتر است بسته به نیاز خود اقدام به تهیه میکسرهای مجهز کامل کنید.
  6. اگر قصد شما از خرید یا فروش میکسر، راه اندازی یا ارتقای کسب و کارتان است، دستگاه های دست دوم می تواند به شما کمک کند. در این صورت باید مواردی چون نوع استفاده قبلی از دستگاه، بررسی های ظاهری و پارامترهایی از این دست را جدی بگیرید.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید مخزن دو جداره استیل

کاربرد میکسر مواد شوینده چیست؟

در نتیجه…

برای خرید و فروش میکسر شامپو بسته به نوع فرآیند و محصولی که قصد دارید تولید کنید، با دو نوع میکسر استیل و میکسر پلی اتیلن طرف هستید. میکسرهای استیل از جمله پر مصرف ترین انواع میکسر در تولید مواد شوینده هستند. میکسرهای پلی اتیلن نیز با توجه به خاص بودن محصول می توانند دارای استفاده های خاصی باشند.

نکته مهمی که در باب خرید و فروش میکسرهای شامپو وجود دارد، سوای از نوع میکسر، می تواند موضوع قیمت باشد. در این مورد معمولا میکسرهای استیل دارای قیمت بیشتری هستند. از همین رو پیشنهاد می شود قبل از خرید اقدام به تحقیق و مشاوره کنید.

ما در شویا صنعت، هم به عنوان تولید کننده و هم به عنوان فروشنده در کنار شما هستیم تا جامع ترین اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. کافی است با ما تماس برقرار کنید.

5/5 - (11 امتیاز)