روش های مناسب برای چاپ روی سفره یکبار مصرف

اگر دقت کرده باشید استفاده از سفره های یکبار مصرف و نایلونی روزانه در حال افزایش می باشد، علت این موضوع هم این است که این سفره ها احتیاجی به شستشو و تمیز کردن ندارند و قیمت پایینی نسبت به دیگر سفره ها دارند و البته به دلیل زیبایی که دارند مورد پسند مصرف کنندگان می باشد. با کمک دستگاه چاپ روی سفره یکبار مصرف می توان طرح های متنوع و زیبایی را بر روی سفره ایجاد نمود و آن را از حالت ساده خود خارج کرد.

اگر شما هم می خواهید خط تولید سفره یکبار مصرف را راه اندازی نمایید بهتر است به این نکته توجه نمایید و دستگاه چاپ با کیفیت و مطلوب را برای خط تولید خود انتخاب و خریداری کنید. ما در این مقاله می خواهیم در رابطه با روش های مناسب برای چاپ روی سفره یکبار مصرف صحبت کنیم و ببینیم دستگاه چاپ سفره یکبارمصرف به چه صورت کارایی دارد. پس پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سفره های پلاستیکی به خصوص نوع یکبار مصرف آن کاربرد بسیاری داشته و به علت قیمت مقرون به صرفه ای که دارند برای مصارف گوناگون همچون کاور کردن کابینت، رومیزی، استفاده دم دستی و … و البته در مجالس رسمی یا دوستانه هم قابل استفاده می باشد.

چاپ روی سفره یکبار مصرف با کمک چه دستگاهی صورت می پذیرد؟

پس از اینکه مواد اولیه به نایلون تبدیل شده و مراحل جرقه گیری صورت گرفت، برای طراحی و رنگ آمیزی سفره به دستگاه چاپ سفره منتقل می گردد. یکی از عواملی که می تواند کیفیت سفره را نمایان سازد، چاپی است که بر روی آن صورت گرفته است. به همین جهت تولید کننده برای بهبود کیفیت تولیدات خود از دستگاه های با کیفیت و مناسب استفاده می نماید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه تولید سفره یکبار مصرف: نحوه تبلیغ و بازاریابی آن برای جذب مشتریان جدید

همین موضوع باعث شده تا بازار دستگاه های چاپ روی سفره خوب باشد و با نظر و نیاز مصرف کنندگان وجود و استفاده از این دستگاه برای تولیدکنندگان بسیار ضروری می باشد.

به وسیله دستگاه چاپ می توان انواع سفره های کاغذی، معمولی، مجلسی را در انواع طرح و رنگبندی های متنوع تولید نمود.

انواع دستگاه های چاپ روی سفره

دستگاه چاپ همانطور که گفتیم می تواند نشان دهنده کیفیت سفره باشد و به همین جهت انتخاب مناسب دستگاه می تواند یک امر مهم در ایجاد سفره با کیفیت باشد و اگر می خواهید یک درآمد چشمگیر و پرفروش داشته باشید توجه به دستگاه های خط تولید به خصوص دستگاه چاپ روی سفره یکبار مصرف مهم می باشد.

انواع دستگاه های چاپ سفره عبارتند از :

دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز جزو بهترین انتخاب های چاپ بر روی سفره باشد. با کمک این دستگاه فاصله چاپ به حداقل خود خواهد رسید.

دستگاه چاپ فلکسو استک، این دستگاه هم جزو پرفروش ترین دستگاه های چاپ بر روی سفره می باشد. البته این را اضافه نماییم که کیفیت چاپ فلکسو را نداشته ولی به علت قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، جزو پر سفارش ترین روش های چاپ سفره است و طرح های ساده با کیفیت قابل قبولی را ارایه می نماید.

دستگاه چاپ هلیو از دیگر انواع دستگاه چاپ روی سفره می توان به چاپ هلیو اشاره داشت. این دستگاه برعکس روش چاپ هلیوم سلفون دارای دستگاه بسیار کوچکی می باشد و همچنین شباهت بسیاری با چاپ اسنک دارد. البته این را هم اضافه نماییم که دارای کلیشه فلزی می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن میکسر دار چیست؟

عملیات چاپ روی سفره یکبار مصرف به چه صورت انجام می پذیرد؟

حال که با انواع روش چاپ روی سفره یکبار مصرف آشنا شدیم بهتر است با عملیات چاپ روی سفره یکبارمصرف هم آشنایی پیدا کنیم. پس با ما همچنان همراه باشید.

پس از اینکه مواد اولیه به نایلون تبدیل شده و سفره تولید گردید به دستگاه جرقه گیر منتقل شده تا این عمل انجام پذیرد، با کمک جرقه گیری دوام چاپ افزایش پیدا می کند. چرا که باعث ازبین رفتن بار الکتریکی در نایلون می گردد. پس از آنکه عمل جرقه گیری انجام شد، سفره به دستگاه چاپ منتقل و طرح و رنگ آمیزی بر روی سفره صورت می پذیرد.

نکته

توجه داشته باشید که انجام چاپ بر روی سفره بسیار حساس می باشد، چرا که برای زیباتر نشان دادن سفره و جلوه پیدا کردن سفره یکبار مصرف چاپ انجام می پذیرد.

کار چاپ بسته به نوع سفره انجام می پذیرد و ممکن است با رنگ های تک یا دو تایی چاپ صورت پذیرد.

البته برای افزودن رنگ بیشتر به دستگاه های مدرن احتیاج می باشد.

کدام دستگاه چاپ برای سفره یکبارمصرف مناسب است؟

نوع دو رنگ فلکسو به طور معمول به منظور تولید سفره یکبار مصرف استفاده می گردد. البته برخی از تولید کنندگان از دستگاه چاپ فلکسو نایلون هم برای این کار بهره می گیرند.

البته در برخی از سفره ها برای ایجاد برجستگی از دستگاه چاپ هلیوم استفاده می گردد که همین کار باعث دو چندان شدن زیبایی سفره شود.

چرا جرقه گیری در تولید سفره مهم است؟

جرقه گیری بار الکتریکی را از نایلون حذف می نماید و به این صورت باعث دوام چاپ بر روی سفره می شود و به همین جهت جزو مراحل حساس در خط تولید سفره خواهد بود. به عبارتی یکی از عوامل نشان دهنده کیفیت سفره چاپ روی سفره می باشد و با کمک جرقه گیری می توان به استحکام و دوام چاپ بر روی سفره یکبار مصرف کمک شایانی نمود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
بهترین تولید کننده میکسر پلی اتیلن

در آخر

انتخاب نوع دستگاه چاپ می تواند روی کیفیت سفره یکبار مصرف تاثیر بسزایی داشته باشد. دستگاه چاپ سفره در انواع مختلف تولید می گردد و دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. زمانی که سفره یکبار مصرف در رنگبندی ها و طرح های متنوع تولید می گردد، توجه مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کرده و باعث فروش چند برابری این محصول می گردد. در کنار رنگبندی های متنوع که این سفره ها دارند، قیمت مناسب و ضد آب بودن آن ها باعث شده تا تبدیل به یک محصول بی رقیب گردد. همچنین دستگاه سفره یکبار مصرف شامل رول کن سفره یکبار مصرف و دستگاه پرفراژ و .. نیز می باشد که اطلاعات لازم را در صفحه هر کدام از این محصولات می توانید مشاهده نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)