سفره یکبار مصرف کربنی چه نوع سفره ای است؟

سفره یکبار مصرف کربنی چه نوع سفره ای است؟ مزایای استفاده از سفره کربنی چیست؟ چاپ روی این نوع از سفره یکبارمصرف به چه صورت است؟ اگر می خواهید با سفره یکبار مصرف کربنی و قیمت آن را با دیگر سفره های یکبارمصرف مقایسه نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

امروزه استفاده از سفره های یکبار مصرف به علت راحتی که در استفاده کردن و همچنین به علت قیمت مناسبی که دارند، بسیار پرطرفدار گردیده است به خصوص که در طرح و رنگبندی های مختلف و متنوع تولید شده و برای مجالس بسیار مهم، دورهمی های خانوادگی، دوستانه، پیک نیک و … قابل استفاده می باشد. باعث شده تا برتری ویژه نسبت به دیگر سفره ها همچون سفره پارچه ای داشته باشند. یکی از انواع سفره یکبار مصرف که بسیار هم پرطرفدار و پر استفاده می باشد سفره یکبارمصرف کربنی می باشد.

سفره یکبار مصرف

در سال های اخیر استفاده از سفره یکبار مصرف بسیار پرکاربرد و پرطرفدار بوده است. این سفره در انواع مختلف تولید شده و در مصارف گوناگون همچون استفاده آن در: مهمانی و مجالس مهم، دورهمی های ساده یا دوستانه، استفاده برای پاک کردن سبزی، کاور کابینت و …  اشاره نمود. با ما همچنان همراه باشید تا شما را با انواع سفره های یکبار مصرف آشنا سازیم.

سفره یکبار مصرف کاغذی: در تولید این نوع سفره از مواد مخصوص و دستمال کاغذی تولید می گردد و یک انتخاب مناسب برای مهمانی ها و مجالس می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ده تا شغل تولیدی که در ایران رواج دارند | لیست مشاغل و معرفی

سفره یکبار مصرف شیشه ای: این سفره یکبار مصرف بسیار شیک می باشد و در موارد لوکس بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی: از رایج ترین انواع سفره یکبار مصرف می توان به سفره یکبار مصرف پلاستیکی اشاره نمود.

این نوع سفره یکبار مصرف از قیمت بیشتر پایینی نسبت به دیگر انواع سفره ها برخوردار می باشد و به همین جهت پر طرفدار می باشد.

ویژگی‌ سفره یکبار مصرف

اگر می خواهید با ویژگی سفره یکبار مصرف هم آشنا گردید ما شما را با این ویژگی ها آشنا می سازیم. از ویژگی های سفره یکبار مصرف باید گفت که احتیاجی به شستشو نداشته و پس از استفاده هم می توان آن را دور انداخت.

از دیگر ویژگی های سفره یکبار مصرف می توان به این مورد هم اشاره داشت که این نوع سفره ها در برابر نفوذ انواع مایعات مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند و به همین جهت محبوبیت بالایی را دارا می باشد.

سفره یکبار مصرف کربنی چه نوع سفره ای است؟

از دیگر انواع سفره های یکبارمصرف می توان به سفره یکبار مصرف کربنی اشاره داشت. مواد اولیه ای که در تولید این نوع از سفره استفاده شده است ضایعات یا همان کربن می باشد. بهتر است اینگونه بگوییم که برای تولید سفره های یکبار مصرف از مواد تازه که از مواد نفتی و پلیمرهای پتروشیمی می باشد استفاده می گردد که همین موضوع باعث می شود تا هزینه تولید سفره بالا برآورد شود. به همین جهت به منظور کاهش دادن هزینه ها از مواد اولیه ضایعاتی یا به اصطلاح درجه ۲ و درجه ۳ استفاده می گردد. از این رو قیمت بسیار پایینی نسبت به سفره هایی با مواد اولیه تولید شده دارد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
نکات موثر در رابطه با دستگاه پرکن

نکته

هر چه مقدار کربن در تولید سفره یکبار مصرف کمتر باشد، آن در سفر از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

فرق سفره یکبار مصرف درجه یک با سفره های دیگر

شاید بخواهید بدانید که چه فرقی بین سفره های یکبار مصرف درجه یک با دیگر سفره ها وجود دارد. با ما همچنان همراه باشید تا با تفاوت بین این سفره ها آشنا گردیم.

سفره کربنی به صورت تک لایه با ضخامت بسیار کم و با مواد بازیافتی تولید می گردد و ممکن است حتی گاهی اوقات بوی نامطبوعی را هم به همراه داشته باشند که بعضی از تولید کنندگان با افزودنی هایی همچون وانیل بوی نامطبوع را از بین می برند.

قیمت سفره یکبار مصرف کربنی

سفره های یکبارمصرف کاربنی نسبت به دیگر سفره های یکبار مصرف از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. به علت نوسانات ارزی که روی قیمت مواد اولیه پتروشیمی تاثیر می گذارد، نمی توان به طور دقیق قیمت دقیقی را برای سفره یکبار مصرف تعیین نمود.

شما می توانید این سفره را با کمترین قیمت خریداری و در مصارف گوناگون: کاور کابینت، روکش میز و … استفاده نمود.

مزایای استفاده سفره یکبار مصرف کربنی

بعضی از تولید کنندگان امروزه از پلاستیک هایی با متریال بازیافتی اقدام به تولید سفره‌ می نمایند. همین موضوع باعث می شود تا سلامت انسان ها به خطر بیافتد و باعث انتقال آلودگی به غذا می گردد.

علت ارزان بودن این محصول نباید به گونه ای باشد که سلامت انسان را به خطر بیاندازد. پس استفاده نمودن از مواد اولیه درجه ۲ یا ۳ نباید به گونه ای باشد که کیفیت نهایی تغییر پیدا کند. پس در سفره های کربنی همچون سفره های درجه یک که از مواد اولیه تازه تولید می گردند، اطمینان داریم که سفره آلودگی های احتمالی از نوع باکتریایی یا میکروبی ندارد و کیفیت در انتها همچون سفره های درجه یک تعیین می گردد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل شامپو

آیا سفره یکبار مصرف کربنی برای سلامت خطرناک می باشد؟

سفره های یکبار مصرف کاربنی از ضایعات تولید شده و به همین جهت جزو درجه ۲ و درجه ۳ قرار می گیرد. پس با این حساب از نظر بهداشتی آن مقدار که باید بهداشتی نمی باشد و برای استفاده مستقیم مواد غذایی بر روی این سفره ها توصیه نمی گردد. چرا که با ایجاد گرما ترکیبات سفره یکبار مصرف کربنی به مواد غذایی داغ منتقل می گردد و از این جهت می تواند روی سلامت انسان تاثیرات منفی و مخرب داشته باشد.

در آخر

سفره یکبار مصرف کربنی با مواد اولیه ضایعاتی تولید می شود. این نوع سفره جزو سفره های درجه ۲ و ۳ می باشد و نسبت به دیگر سفره های یکبار مصرف ضخامت کمتری داشته و تک لایه می باشد. اما به علت قیمت پایینی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد.

این سفره کاربرد بسیاری داشته و همچنین مزایای بسیاری هم به همراه دارد که می توان به قیمت پایین آن، پر کاربرد بودن و … اشاره داشت.

مقالات زیر را از دست ندهید!!

قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف

قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

5/5 - (4 امتیاز)