سفره یکبار مصرف مجلسی

شما می توانید با کمک سفره های یکبار مصرف با طرح های زیبا و متنوع مجلسی مراسمات خود را به بهترین نحو برگزار نمایید. این مدل سفره جزو سفره های یکبار مصرف پلاستیکی بوده و تمام مزایا و کاربردی که یک سفره یکبار مصرف داشته باشد را به همراه دارد. شما می توانید بسته به سلیقه و مجلسی که دارید می توانید سفره یکبار مصرف مجلسی خود را در طرح های مد نظر خود سفارش داده، خریداری کرده و باعث دو چندان شدن میز پذیرایی خود شوید.

مزایای استفاده از سفره های یکبار مصرف پلاستیکی

  • استفاده از سفره های یکبار مصرف بسیار آسان می باشد.
  • در کمترین زمان ممکن می توان آن را جمع نمود.
  • احتیاجی به شستشو یا تمیز نمودن ندارد
  • قیمت منصفانه ای دارد.
  • دارای طرح ها و شکل های گوناگونی می باشد.
  • برای مراسم های گوناگون قابل استفاده است.
  • کاربردهای گوناگونی دارد.

سفره یکبار مصرف مجلسی

سفره یکبار مصرف مجلسی از مواد پلاستیکی، رنگ های متنوع به همراه طرح های گوناگون و خاص تولید می گردد. به همین جهت می توان در انواع مراسمات، گردهمایی ها، پیک نیک، دورهمی ها و … از آن استفاده نمود. با کمک این سفره ها، میزها به بهترین نحو دیزاین و شکیل می گردند و قابل استفاده در مهمانسرا ها، رستوران ها و حتی در منزل قابل استفاده می باشد.

سفره های یکبار مصرف معمولی به علت ضد آب نبودن و نازکی که دارند بعضی مواقع باعث ایجاد مشکلاتی برای مصرف کنندگان خواهند شد. از این رو تولید کنندگان بر این آمدند تا محصولی را تولید نمایند که کارایی این سفره را داشته باشد اما از کیفیت و ضخامت بهتری برخوردار باشد. از این رو سفره یکبار مصرف مجلسی را تولید و روانه بازار نمودند. این سفره های مجلل یکبار مصرف ظاهری زیبا و جذاب داشته و ضخامت آن به صورتی است که بتوان به آسانی در دورهمی ها، و مهمانی ها از آن استفاده نمود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
نحوه حل مشکلات و چالش‌های رایج در خط تولید سفره یکبار مصرف

خریداران از این رو می توانند سفره های یکبار مصرف مجلل را بسته به سلیقه خود با طرح و رنگ های متنوع خریداری و در انواع مراسمات از قبیل مراسمات شادی یا سوگواری از آن نهایت استفاده را ببرند.

بسته بندی این سفره ها هم به صورت رولی می باشد. البته بعضی مواقع به صورت متری و بدون پرفراژ تولید می گردد.

کیفیت چاپ هم باعث می شود تا این سفره متمایز تر دیده شود. هر چه مواد اولیه بهتر و کیفیت چاپ بالا باشد، ظاهر و کیفیت سفره بهتر و افزایش پیدا خواهد کرد. البته که تمام سفره های مجلسی یکبار مصرف از کیفیت بالای مواد اولیه و رنگ آمیزی برخوردار می باشند.

علت پرفراژ نبودن این نوع سفره به این جهت است که وجود پرفراژ باعث نازیبا نشان داده شدن سفره می گردد. برای برش این سفره از قیچی یا چاقو کمک گرفته می شود.

از طرح هایی که در این نوع سفره ها استفاده گردیده به طور معمول: طلاکوب، گل دار و طرح های هندسی جذاب می باشند. از مزایای انتخاب این سفره می توان به: مواد اولیه درجه یک، عدم احتیاج به تمیز نمودن، استفاده آسان، طرح ها و رنگبندی های زیبا، خاص، قیمت مناسب و … اشاره داشت.

انواع سفره یکبار مصرف

بهتر است بدانید که سفره یکبار مصرف فقط یک نوع نبوده و دارای انواع مختلف با مواد اولیه و تعداد لایه های گوناگون می باشد که بنا به درخواست مشتری تولید هر کدام از آن ها امکان خواهد داشت. از پر سفارش ترین نمونه های سفره یکبار مصرف مجلسی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سفره یکبار مصرف کاغذی
  • سفره یکبار مصرف پلاستیکی
  • سفره یکبار مصرف کاغذی لمینت روی پلاستیک
  • سفره یکبار مصرف چند لایه
قدمی دیگر تا کارآفرینی
تولید مواد شوینده گیاهی

مراحل تولید سفره یکبار مصرف

مواد اولیه سفره یکبار مصرف در خط تولید باید از مراحل مختلفی عبور نماید تا تبدیل به سفره های یکبار مصرف گردد. این مراحل عبارتنداز:

مرحله اول: تولید نایلون از دانه های گرانول پلی اتیلن با کمک دستگاه اکسترود

مرحله دوم: ورود به دستگاه رنگ آمیزی و چاپ که در انواع: تک رنگ دو رنگ، چهار رنگ و شش رنگ

مرحله سوم: دستگاه بونیزه یا جرقه گیری برای دوام چاپ

مرحله چهارم: دستگاه پرفراژ کردن محصول

مرحله پنجم: دستگاه بسته بندی محصول و اتمام کار

چرا سفره های یکبار مصرف را انتخاب کنیم؟

سفره های یکبار مصرف در طرح ها و انواع مختلف همچون: پلاستیکی، کاغذی، مجلسی و … تولید و قابل استفاده می باشد.  اما خوب سوالی که وجود دارد این است که چرا این سفره تا این قدر پرطرفدار می باشد؟

باید بگوییم که رومیزی های یکبار مصرف در کنار سبکی و زیبایی که دارند، نسبت به دیگر سفره های دیگر بهداشتی تر و تمیز تر می باشند. همچنین طبق استانداردهای تعیین شده تولید گردیده اند و سفره یکبار مصرف مجلسی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.

سفره یکبار مصرف مجلسی برای چه مجالسی مناسب است؟

همانطور که از نامش بر می آید سفره یکبار مصرف مجلسی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شده و موجود می باشد و در مجالس: عروسی، عزاداری، تولد و … قابل استفاده بوده و باعث زیباتر شدن میزها می گردد.

چرا سفره یکبار مصرف بهتر از دیگر سفره ها می باشند؟

سفره های یکبار مصرف به بهترین مواد پلاستیکی و توسط دستگاه تولید سفره یکبار مصرف با کیفیت و استاندارد تولید شده و به صورت لولی با دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف یا همان دستگاه رول کن سفره، بسته بندی می گردد. البته به دلیل یکبار مصرف بودن، پس از مصرف می توان آن را دور انداخت و از سفره جدید دوباره استفاده نمود. برعکس دیگر سفره ها، قیمت مناسبی داشته و به همین جهت نگرانی بابت هدر رفتن پول وجود نخواهد داشت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
عوارض استفاده از سفره‌ یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف مجلل دارای چه طرح هایی می باشد؟

شما می توانید بسته به سلیقه خود سفره یکبار مصرف مجلسی را در طرح ها و رنگبندی های مختلف تهیه نمایید. از پر فروشترین و محبوبترین طرح های سفره یکبار مصرف مجلل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • طرح های هندسی
  • گل دار
  • طلاکوب

قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی

سفره های یکبار مصرف در انواع مختلف تولید می گردد که یکی از آنها سفره یکبار مصرف مجلل می باشد. سفره های یکبار مصرف مجلل به علت تنوع طرح و رنگبندی های خاصی که دارد کمی بالاتر از دیگر سفره های یکبار مصرف می باشند. تما خوب برای قیمت تمام شده آن هنوز هم نمی توان قیمتی بیان کرد. علت هم وجود نوسانات ارزی در داخل کشور می باشد که می تواند روی مواد اولیه دستگاه های وارداتی و … تاثیر بگذارد و به همین جهت نمی توان قیمت دقیقی بابت این سفره های یکبار مصرف بیان نمود. شما می توانید برای استعلام قیمت به روز شده با مشاوران ما در ارتباط باشید و از آخرین قیمت به روز شده مطلع گردید.

سفره های یکبار مصرف پلاستیکی از مواد اولیه پتروشیمی تولید می گردد و در انواع مختلف،طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید می باشد.

سفره یکبار مصرف همانطور از نامش بر می آید، سفره یکبار مصرف مجلل می باشد و به عنوان یک جایگزین عالی برای دیگر سفره ها می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
آیا می توان به راحتی یک کارخانه تولید سفره یکبار مصرف راه اندازی کرد؟

به علت بهم ریختگی ظاهر شیک آن که در پرفراژ امکان دارد رخ دهد، به همین جهت در اکثر موارد برای سفره یکبار مصرف مجلسی پرفراژ تعبیه نمی گردد. البته با درخواست مشتری این امکان وجود دارد.

5/5 - (4 امتیاز)