سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟

سفره یکی از بخش های مهم و جدایی ناپذیر در زمان سرو غذا در خانه های ایرانی می باشد. به همین جهت تولید کنندگان سفره در انواع، اندازه و طرح های مختلف تولید می نمایند. امروزه به علت اینکه کارایی سفره راحت تر و قیمت آن هم مقرون به صرفه باشد، تولید کنندگان اقدام به تولید سفره یکبار مصرف نمودند. اما سوالی که پیش می آید این است که آیا سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟ اگر در انتخاب سفره یکبار مصرف دو دل می باشید و نمی دانید آیا این نوع از سفره مناسب می باشد یا خیر؟ پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. ما تا آنجایی که امکان دارد شما را با انواع سفره یکبار مصرف و مزایا و معایب آن آشنا می سازیم و در آخر شما خواهید دانست که آیا سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مقالات زیر را از دست ندهید!!

قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف

قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف

این سفره ها بسیار راحت و آسان قابل استفاده می باشد، قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سفره های پارچه ای دارد و همچنین از نظر کاربردی هم در مصارف گوناگون قابل استفاده می باشد. سفره یکبار مصرف در انواع، طرح ها و رنگبندی های متنوع مجلسی، ساده و … در اندازه های متنوع و پرفرژدار یا بدون پرفرژدار تولید و در بازار عرضه شده است. شما می توانید سفره یکبار مصرف را طبق نظر و سلیقه خود انتخاب، خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
برای کار در منزل به کجا مراجعه کنیم ؟ | ایده های پولساز برای خانم ها و آقایان

فرقی نمی کند می خواهید روی میز سرو غذا داشته باشید یا روی فرش، می خواهید یک دورهمی ساده داشته باشید یا یک جشن تولد، مراسم عروسی دارید و یا خدایی ناکرده مراسم عزا، می خواهید سبزی پاک کنید و …، شما می توانید با این موضوع که برای چه مصرفی می خواهید سفره یکبار مصرف را استفاده کنید، طبق نظر و سلیقه خود بهترین نوع سفره یکبار مصرف را با طرح مد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید.

برای اینکه بدانید سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟ شما باید انواع سفره یکبار مصرف را بشناسید. حال شما را با انواع سفره یکبار مصرف آشنا می سازیم. با ما همچنان همراه باشید.

سفره یکبار مصرف کاغذی

از دیگر انواع سفره یکبار مصرف سفره کاغذی می باشد که در تولید آن از ترکیب مواد به خصوص به همراه دستمال کاغذی استفاده گردیده است. این سفره ها ظاهری جذاب و شیک داشته و به علت اینکه در تولید آن از دستمال کاغذی استفاده گردیده به عنوان یک کاور استفاده شده و یا در مجالس مهم یا دوستانه استفاده نمود.

سفره یکبار مصرف مجلسی

سفره یکبار مصرف مجلسی در تولید آن از طرح ها و رنگ های جذاب و شیک استفاده شده است. به همین جهت از این سفره به عنوان سفره پذیرایی، کاور میز و کابینت و … استفاده می گردد. این سفره بر اساس مراسمی که ممکن است داشته باشید تنوع طرح داشته و فرقی نمی کند مراسم شما شادی یا عزاداری باشد، تولید کنندگان این امکان را فراهم نمودند تا بسته به موقعیت خود بهترین سفره یکبارمصرف مجلسی را انتخاب و استفاده نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
روش های مناسب برای چاپ روی سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره یکبار مصرف پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده، نسبت به دیگر سفره ها نازک تر است و به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به دیگر انواع سفره ها دارد. همین موضوع باعث شده تا در میان مردم بیشترین رواج را داشته باشد. کاربرد اصلی این سفره معلوم نیست، چون این سفره کاربرد گوناگون و مختلفی دارد.

شما می توانید برای پاک کردن سبزی از این سفره استفاده کنید، می توانید برای غذا خوردن، مهمانی و مجالس و … از این سفره استفاده نمایید و به علت قیمت پایینی که دارد به عنوان دم دستی از آن یاد می گردد. به عبارتی همه کاره است.

سفره یکبار مصرف شیشه‌ ای

در تولید سفره یکبار مصرف شیشه ای از مواد خاصی استفاده شده و به همین جهت به عنوان سفره لوکس شناخته می شود. این نوع سفره هم در انواع مهمانی ها و مجالس، همچنین به عنوان کاور میز در رستوران ها و … قابل استفاده می باشد.

مزایا و معایب سفره های یکبار مصرف

اگر می خواهید بدانید که سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟ بهتر است به مزایا و معایبی که دارد دقت کنید. پس از آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا سفره یکبار مصرف بخرید یا خیر؟

ما در ادامه چند مزایا و چند معایب سفره یکبار مصرف را به شما گوشزد خواهیم نمود.

مزایای سفره یکبارمصرف

  • سفره یکبار مصرف از قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد.
  • به علت یکبار مصرف بودن، یک گزینه برای حفظ سلامتی می باشد.
  • استفاده آسان و راحتی دارد.
  • پس از استفاده می توان سفره یکبار مصرف را دور انداخت.
  • برای مصارف گوناگون قابل استفاده می باشد.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
حفاری ژئوتکنیک و انواع آن

معایب سفره یک بارمصرف

حال که دانستیم سفره یکبار مصرف چه مزایایی دارد، بهتر است با معایب سفره یکبار مصرف هم آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم یک تصمیم درست بگیریم.

از مهمترین معایب سفره یکبارمصرف می توان به این مورد اشاره داشت:

برای محیط زیست یک خطر تلقی می شود. البته در صورتی که در طبیعت رها گردد. در صورتی که به سطل زباله بازیافت منتقل گردد، هیچ خطری برای محیط زیست نخواهد داشت.

بعضی از تولید کنندگان از مواد اولیه نامرغوب یا همان درجه دو یا سه در تولید سفره های یکبار مصرف خود استفاده می نمایند که می توانند برای سلامت بدن بسیار خطرناک باشند. پس در صورت استفاده از این سفره های یکبارمصرف از قرار دادن مواد غذایی بدون هیچ پوششی بر روی این سفره ها باید جلوگیری نمود.

 در آخر سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟

در انتهای این مطلب که سفره یکبارمصرف بخرم یا نه؟ باید بگوییم که سفره های یکبار مصرف در انواع مختلف: سفره یکبار مصرف کاغذی، سفره یکبار مصرف مجلسی، سفره یکبار مصرف شیشه ای و سفره یکبار مصرف پلاستیکی تولید می شود که هر کدام کاربردهای مختص به خود را دارا می باشند. این سفره های نام برده شده به هیچ عنوان احتیاجی به شستشو نداشته و پس از هر بار استفاده می توان آن را دور انداخت. این سفره ها مقاومت بالایی در برابر آب داشته و در صورت ریخته شدن آب بر روی آن نگرانی برای نشتی آنها وجود نخواهد داشت.

البته یک مشکل کوچک دارد که آن هم این است که در صورتی که در طبیعت رها شود می تواند دشمن محیط زیست و جانوران باشد. چرا که تجزیه نشده و می تواند زیبایی و سلامت طبیعت را به مخاطره بی اندازد. پس در صورت انتخاب سفره یکبار مصرف حتماً پس از استفاده آن را درون سطل زباله مخصوص بازیافت بریزید تا دوباره مورد مصرف قرار گیرد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه حفاری ژئو تکنیک یا HDS500 به همراه وینچ وایر لند
5/5 - (4 امتیاز)