نحوه تولید و بسته بندی سفره یکبار مصرف

سفره در فرهنگ ما ایرانی ها به عنوان نماد اجتماع خانواده و افراد دور همدیگر شناخته می شود و به همین جهت استفاده از آن در خانواده های ایرانی در زمان صرف نهار، شام و صحبانه مهم تلقی می گردد. همین موضوع باعث می شود تا تولید کنندگان در تولید سفره از طرح ها، رنگ های متنوع، زیبا و جذاب استفاده و سفره های تولیدی خود را بنا به سلیقه مشتریان خود تولید نمایند. همچنان و با گذشت سال ها هنوز هم استفاده از سفره در خانه ایرانی ها رونق و پرطرفدار تر از قبل شده است. با وجود مشغله هایی که امروزه برای خانواده ها وجود داشته تولید کنندگان اقدام به تولید سفره های یکبار مصرف نمودند تا راحتی و تمیزی را به خانواده ها هدیه نمایند.

با وجود سفره های یکبار مصرف می توان در هر زمان و مکانی اقدام به استفاده از سفره یکبار مصرف نمود. سفره یکبار مصرف با دستگاه های پیشرفته و با مواد اولیه با کیفیت تولید گردیده و کاملاً بهداشتی و مقرون به صرفه می باشد. با ما همراه باشید تا با نحوه تولید و همچنین دستگاه های مناسب برای بسته بندی سفره یکبار مصرف آشنا گردیم.

سفره یکبار مصرف

سفره هایی که در قدیم استفاده می شد بیشتر از جنس: پارچه، حصیر و پوست حیوانات بود. پس از گذشت سال ها و پیشرفت هایی که در صنعت انجام گرفت سفره های نایلونی با کیفیت بالا تولید گردید که از نظر بهداشتی بسیار مناسب تر از سفره های نام برده بودند. امروزه برای راحتی حال عزیزان و استفاده راحت از سفره تولید کنندگان بر این آمدند تا سفره ای را تولید نمایند تا هم از نظر کیفیت و طرح بهترین باشند و هم از نظر بهداشتی مناسب و از نظر قیمتی هم مقرون به صرفه باشند. سفره های یکبار مصرف از مواد اولیه پلیمری تهیه شده و در انواع مختلف معمولی و مجلسی تولید می گردد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل های پردرآمد بدون سرمایه | چگونه با سرمایه کم درآمد خوبی کسب کنیم؟

این سفره مزایا و کاربرد فراوانی داشته که می توان به استفاده از آنها در مراسمات شادی و غم، مهمانی ها، دورهمی ها، پیکنیک، کاور میز و … اشاره داشت. این سفره در طرح ها و رنگبندی های متفاوتی تولید گردیده و با هر سلیقه و هر نوع مراسمی می توان سفره مورد نظر را انتخاب و استفاده نمود.

نحوه تولید و بسته بندی سفره یکبار مصرف

قبل از اینکه با دستگاه بسته بندی  آشنا گردیم ابتدا بهتر است ببینیم تولید سفره یکبار مصرف به چه صورت می باشد.

برای شروع کار ابتدا باید مواد اولیه با کیفیت تولید و مورد استفاده قرار بگیرد. مواد اولیه ای که برای تولید سفره یکبار مصرف مورد احتیاج است نوعی مواد پلیمر به نام گرانول می باشد. در کنار گرانول ماده ای دیگری نیز استفاده می شود به نام کربن بدین صورت که ۹۰ درصد گرانول پلی اتیلن و ۱۰ درصد کربن که باعث بالا رفتن کیفیت تهیه نایلون می گردد.

اما خوب هستند تولید کنندگانی که برای پایین آوردن هزینه تولیدات خود در صد گرانول تعیین شده را پایین آورده و درصد کربن را افزایش می دهند. به این طریق کیفیت سفره یکبار مصرف بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

پس از اینکه مواد اولیه تهیه گردید مواد اولیه برای تبدیل شدن به نایلون به اولین دستگاه موجود در خط تولید به نام دستگاه اکسترود شده و طی فرآیندی مواد اولیه تبدیل به نایلون می گردد. حال نایلون های آماده شده وارد دستگاه جرقه گیر می شود. در این دستگاه الکتریسه ها ازبین رفته و باعث دوام بالای چاپ بر روی سفره یکبار مصرف می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تفاوت سفره یکبار مصرف و سفره سنتی (پارچه ای)

پس از آن برای آنکه سفره های یکبار مصرف زیبا جلوه نمایند بر روی سفره های یکبار مصرف از دانه های رنگی مخصوص نایلون یا مستر بچ ها در زمانی که سفره به دستگاه چاپ منتقل می شود استفاده می گردد. حال نایلون برای چاپ طرح و رنگ آمیزی وارد دستگاه چاپ می گردد. این مرحله بسیار حساس می باشد، چرا که باعث جلوه و زیبایی سفره خام خواهد شد. یکی از نکات جلب مشتری رنگ آمیزی زیبا و وجود طرح های زیبا و خاص می باشد.

البته این دستگاه هم در انواع مختلف ساخته شده و از تک رنگ تا شش رنگ موجود می باشد.

بسته بندی

پس از انجام رنگ آمیزی نوبت به مرحله آخر یعنی بسته بندی سفره یکبار مصرف می رسد که بهتر است از دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف استفاده نمود. در این مرحله دیگر کار تولید سفره یکبار مصرف تمام شده و برای روانه نمودن محصولات تولید شده به بازار مورد بسته بندی قرار خواهند گرفت. البته با نیروی انسانی هم می توان کار بسته بندی را انجام داد. اما برای سرعت، سهولت، مقرون به صرفه بودن و همچنین از نظر بهداشتی بودن دستگاه بسته بندی  بسیار مناسب می باشد.

اگر شما به فکر تولید سفره یکبار مصرف هستید و می خواهید رضایت مشتری را داشته باشید و همچنین می خواهید از نظر مالی هم برای شما مقرون به صرفه باشد دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد. چرا که دیگر لازم نیست برای بسته بندی نمودن سفره های یکبار مصرف حقوقی را به نیروی کار خود پرداخت نمایید و سرعت و بهروری بالایی خواهید داشت.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن پلی اتیلن عمودی

طرز استفاده از دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف

در رابطه با طرز کار دستگاه سفره یکبار مصرف بگوییم که اپراتور سفره های تولید شده و رول گردیده توسط دستگاه رول کن سفره  را بر روی نوار نقاله قرار می دهد.

پس از آن نوار نقاله حرکت نمودن و بعد از عبور از بخش اصلی دستگاه به صورت دو سر پرس داخل سلفون مورد بسته بندی قرار گرفته و می می گردد.

قیمت دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف

به علت نواسانات ارزی که در کشور موجود است نمی توان قیمت دقیقی از این دستگاه بیان نمود. اما شما می توانید قیمت به روز شده این دستگاه را از همکاران ما جویا گردید. البته متذکر شویم که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های موجود در خط تولید سفره یکبار مصرف قیمت بالایی نداشته و مقرون به صرفه می باشد. در صورت تمایل به خرید دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و پس از استعلام قیمت دستگاه بسته بندی را با کیفیت بالا را خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی دارای چه مزایای می باشد؟

دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف می توان. سفره با عرض ۶ تا ۱۴۰ میلیمتر را بسته بندی نماید. همچنین فک مورد استفاده در دستگاه بسته بندی به منظور دوخت دو طرف بسیار با کیفیت عمل می نماید و عمل دوخت را انجام می دهد.

آیا دستگاه بسته بندی سفره یکبارمصرف را می تواند برای بسته بندی سایر محصولات تولیدی استفاده نمود؟

باید بگوییم که این دستگاه کاربرد بسیاری می تواند در صنایع مختلف تولیدی و بسته بندی داشته باشد. از این جهت در کنار بسته بندی نمودن سفره های یکبار مصرف می توان برای سایر محصولات تولیدی خود نیز می توانید از این دستگاه به منظور بسته بندی نمودن بهره ببرید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ساخت میکسر استیل
5/5 - (15 امتیاز)