دستگاه پرکن مایعات تک نازله چه کاربردی دارد؟

امروزه به دلیل ازدیاد جمعیت و همچنین به دلیل مشغله های کاری که وجود داشته کارآفرینان و سرمایه داران بر این آمده اند تا محصولاتی که مورد احتیاج مردم است همچون: مواد غذایی، مواد شیمیایی، داروها و … به صورت بسته بندی در اختیار افراد قرار گیرد. به همین جهت و برای گسترش کار دستگاه هایی تولید گردید تا بتوانند جایگزین نیروی کار انسانی شده و سرعت و کیفیت محصولات را افزایش دهند. یکی از این دستگاه ها دستگاه پرکن مایعات تک نازله می باشد که اینبار در این مقاله ما می خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم و ببینیم این دستگاه کارکرد آن به چه صورت است و چگونه می توان از آن بهرمند شد. با ما همراه باشید.

دستگاه پرکن مایعات

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ دستگاه پرکن مایعات تک نازله برویم و ببینیم چگونه دستگاهی است و چه قیمتی برای خرید این دستگاه در نظر گرفته شده است بهتر است ابتدا ببینیم اصلا دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات را می توانیم در رابطه با بسته بندی نوشیدنی ها شناسایی کنیم. با کمک این دستگاه می توان مایعات چسبناک و غیر چسبناک را بدون هیچ دردسری درون: ظرف، قوطی و … ریخته و بسته بندی نماییم.

این را هم اضافه نماییم که دستگاه پرکن مایعات در مکانیزم های گوناگون پرکن ثقلی، پرکن سیلندر پیستونی و پرکن پمپی طراحی شده و قابل تولید است.

از کاربردهایی که دستگاه پرکن مایعات دارند می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

  • محصولات دارویی
  • محصولات خوراکی
  • محصولات شیمیایی
  • مواد صنعتی
  • انواع مواد غذایی به صورت مایع با ویسکوزیته بالا، متوسط و کم
قدمی دیگر تا کارآفرینی
نکات مهم خرید دستگاه تیغ و تا دستمال کاغذی

به طور کل برای بسته بندی نمودن تمام محصولاتی که به صورت مایع و ویسکوزیته هستند قابل استفاده می باشد. همچون: شربت های دارویی، محلول های شوینده، انواع مربا، رب گوجه و … .

البته این دستگاه در انواع مختلف ساخته شده که می تواند برای مایعات مختلف کاربردی و مناسب باشد از قبیل دستگاه پرکن مایعات غلیظ و پرکن مایعات رقیق و یا پرکن مواد شوینده که البته به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این دستگاه ها موجود و قابل استفاده می باشند.

انواع پرکن مایعات از نظر نازل

دستگاه های گوناگون بسته به نوع محصولات برای بسته بندی انتخاب می گردند و قابل استفاده می باشند. حال شما را با انواع مکانیزم های دستگاه پرکن مایعات و همچنین دستگاه پرکن مایعات تک نازله آشنا می سازیم. پس با ما همچنان همراه باشید.

نازل پرکن مخروطی وارونه

برای بسته بندی محصولاتی همچون: کرم ها، مایعات، سس های همگن و همچنین محصولات چسبنده نازل پرکن مخروطی وارونه می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

نازل پرکن مویرگی

به منظور پر نمودن محصولات مایع ای همچون بستنی، سوپ و … بدون آنکه چکه ای به همراه داشته باشند نازل هایی با مدل تک و چند نازل مناسب می باشد. نازل تک و چند نازل جریان را به شکل آرام در حالت وصل و قطع عرضه می دارد.

نازل پرکن نشیمن مخلوطی:  دستگاه پرکن مایعات تک نازله

برای موادی همچون کرم های غلیظ، نوشیدنی ها، موادی همچون سوپ و بستنی نازل پرکن نشیمن مخلوطی طراحی و تولید شده است.

این نازل در سایز های ۱۰ تا ۵۰ میلیمتری می توانند طراحی و تولید گردند و البته این را هم اضافه نماییم در طول های گوناگون به منظور پر نمودن از پایین به بالا و از بالا مناسب است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
اجناس پر سود | ایده های عمده فروشی پرسود در 1402

دستگاه پرکن مایعات تک نازله

دستگاه پرکن تک نازل به شکل دستی و نیمه اتوماتیک به منظور پر نمودن انواع مایعات رقیق و نیمه رقیق همچون: مایع ظرفشویی، شربت، مایع دستشویی و … در ظروف گوناگون به کار گرفته می شود.

کارکرد این دستگاه بسیار مناسبی داشته و با نصبی آسان همراه است. البته این را هم اضافه نماییم که هزینه پایین را هم در بر می گیرد و می توان برای تولیدی های کوچک و کارخانجات مناسب و با صرفه می باشد.

از کاربرد دستگاه پرکن مایعات تک نازله می توان به این موارد اشاره داشت:

  • محصولات خوراکی همچون آبمیوه، شربت دوغ و … .
  • محصولات شیمیایی همچون انواع شوینده ها
  • محصولات دارویی همچون انواع شربت ها و کرم ها
  • مزایای استفاده از دستگاه پرکن مایعات تک نازله

حال بد نیست با مزایایی که این دستگاه پرکن به همراه دارد آشنا شویم و ببینیم آیا خرید دستگاه پرکن مایعات تک نازله برای پر از مزیت می باشد یا خیر.

  • این دستگاه کاربردی آسان دارد.
  • از نظر هزینه مقرون به صرفه بوده و هزینه پایینی را در بر می گیرد.
  • خطای آن بسیار پایین بودن و دقت بالایی دارد.
  • سرعت بالایی دارد.
  • قابل استفاده برای محصولات گوناگون با وزن های متفاوت است.
  • دارای سیستم ضد چکه می باشد.
  • بدنه آن استیل است.
  • از دو شلنگ برای پمپاژ محصول و اتصال به نازل استفاده می گردد.
  • قابلیت شمارش میزان پرکن را دارد.
  • دارای نمایشگر است.

قیمت دستگاه پرکن مایعات تک نازله

به منظور راه اندازی کسب و کار کوچک برای تولید محصول مایع مورد نظر خود برای شما دستگاه پرکن مایعات تک نازله بهترین انتخاب می باشد. چرا که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های پرکن چند نازله قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات تک نازله شما می توانید با ما در ارتباط بوده و آخرین قیمت به روز شده این دستگاه را مشاهده نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن پلی اتیلن عمودی

دستگاه پرکن مایعات دارای چند نوع می باشند؟

دستگاه پرکن مایعات فقط به یک نازل ختم نشده و شما می توانید به طور کلی این دستگاه را در سه نوع یافت نمایید که شامل: نازل پرکن مخروطی وارونه، نازل پرکن مویرگی و نازل پرکن نشیمن مخروطی می باشد. البته بگوییم هر کدام از این ها ویژگی های دارند که برای موارد مختلف کاربرد خواهند داشت.

آبا می توان از دستگاه پرکن مایعات تک نازل برای کسب و کار های کوچک استفاده نمود؟

اگر می خواهید وارد یک کسب و کار جدید شوید و لازم است دستگاه پرکن مایعات داشته باشید اما نمی دانید دستگاه پرکن مایعات شما باید دارای چند نازل باشد، ما به شما سفارش می کنیم که برای راه اندازی کسب و کار کوچک خود از دستگاه پرکن مایعات تک نازل استفاده نمایید. این دستگاه قیمت مناسبی داشته که با بودجه شما حتماً همخوانی خواهد داشت و همچنین کارکرد و استفاده از آن راحت و آسان می باشد. البته این را هم اضافه کنیم برای کسب و کار های کوچک لازم نیست حتماً از از دستگاه های بزرگ، چند نازل و گران قیمت استفاده نمایید. شما می توانید پله پله موفقیت خود را با دستگاه های کوچک شروع کرده و در حال کسب مراتب بالا به مرور تجهیزات خود را تغییر داده و بزرگتر نمایید.

هر چه تعداد نازل ها بیشتر باشد سرعت پر شدن ظروف هم به مراتب بیشتر خواهد شد. تعداد نازل ها از یک تا ۱۰ نازل می تواند بسته به نظر مشتری متغیر باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
چگونه پول خود را دو برابر کنیم ؟ | تولید سفره یکبارمصرف راهی برای افزایش سرمایه

دستگاه پرکن مایعات رقیق با کمک سیستم گرانشی یا ثقلی و وزن مایع پر کننده انجام می پذیرد. اما در دستگاه پر کن مایعات غلیظ بهترین مکانیزم سیلندر پیستون است.

دستگاه پرکن تک نازل به دو صورت دستی و نیمه اتوماتیک به منظور پر نمودن مایعات رقیق و نیمه رقیق کاربرد دارد.

وجود دستگاه پرکن مایعات باعث شده تا سرعت، بهروری و کیفیت محصولات بسته بندی شده افزایش پیدا کند. از کاربردهای دستگاه پرکن مایعات می توان به: محصولات شیمیایی، محصولات خوراکی و محصولات دارویی و … اشاره داشت.

5/5 - (4 امتیاز)