اگر در فکر راه اندازی کارگاه یا خط تولید دستمال کاغذی هستید، خرید دستگاه تیغ و تا سایلنت ارزان می تواند اولین قدم شما باشد. دستگاه های تیغ و تا از جمله دستگاه های اقتصادی و جمع و جوری هستند که برای راه اندازی یک خط تولید کوچک در فضایی محدود پیشنهاد می شوند. از آن جایی که امروزه مصرف اقلام بهداشتی از جمله انواع دستمال کاغذی در کشور بیشتر شده است، می توانید با راه اندازی یک خط تولید ساده و کم هزینه، کسب و کار سودآوری را تاسیس کنید. در این بخش همراه ما باشید تا با دستگاه تیغ و تا به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه ها در خط تولید دستمال کاغذی بیشتر آشنا شویم.

معرفی کلی دستگاه تیغ و تا سایلنت ارزان

یکی از مهم ترین اقداماتی که لازم است در طول روند تولید دستمال دنبال شود، تا زدن و برش زدن تیشو یا همان دستمال کاغذی است. برای تولید دستمال کاغذی به دستگاهی نیاز داریم که طاقه تیشو را تا زده و برش دهد. بدین ترتیب می توانیم جعبه ها یا بسته بندی های دستمال را متناسب با استراتژی های خودمان طراحی کنیم. مثلا قرار است بسته های دستمال 100 برگی تولید کنیم؛ دستگاه تیغ و تا تیشوی دستمال را تا می زند و با برنامه ریزی اپراتور بعد از 100 برگ آن را برش می زند تا آماده بسته بندی باشد.

دستگاه های تیغ و تا معمولا دستگاه هایی هستند که عرض کمی دارند، اما طول آنها زیاد است و باید پیش از راه اندازی کارگاه خود به فضایی که در اختیار دارید توجه داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه تیغ و تا را در آن جای دهید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت مخزن پلی اتیلن افقی

این دستگاه ها ممکن است ویژگی های مختلفی داشته باشند؛ به عنوان مثال در انواع حرفه ای دستگاه تیغ و تای دستمال کاغذی، امباس وجود دارد که به تولید کننده اجازه می دهد طرح یا برند خود را روی دستمال ها حک کند.

خروجی دستگاه های تیغ و تا نیز متفاوت از یکدیگر هستند و شاید دستگاه تیغ و تا سایلنت ارزان در یک شیفت کاری، تعداد جعبه کمتری دستمال کاغذی تولید کند.

مهم ترین ویژگی ها در دستگاه های تیغ و تا دستمال جعبه ای

برای خرید دستگاه های تولید دستمال کاغذی، حتی انواع ارزان قیمت آنها باید ویژگی هایی که در ادامه می آوریم را بررسی کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

مهم ترین ویژگی این دستگاه ها کیفیت تیغه های آنهاست. اگر کیفیت تیغه ها پایین باشد، دستگاه نمی تواند به صورت یکدست برش زده یا دقیق کار کند. در این شرایط هدر رفت منابع اولیه شما چشمگیر بوده و روی سود تولید دستمال کاغذی تاثیر می گذارد.

کیفیت کلی دستگاه هم روی خروجی و کیفیت محصول تاثیر دارد. بنابراین اگر می توانید بودجه بیشتری را برای خرید کنار بگذارید؛ این کار هزینه های آتی شما را کاهش خواهد داد.

خرید دستگاه تیغ و تا سایلنت ارزان دستمال کاغذی از شویا صنعت

تیم شویا صنعت در جدیدترین اقدام خود امکان خرید انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی را برای سرمایه گذاران و مدیران کسب و کارها فراهم کرده است. شما می توانید با توجه به بودجه، فضای کارگاه و شرایط دیگر یکی از انواع دستگاه های فولکات دستمال کاغذی یا دستگاه های تیغ و تا را برای تولید دستمال های جعبه ای و رولی تهیه کنید. اگر اطلاعات کمی در این زمینه دارید، فرصت مشاوره رایگان با تیم متخصص شویا صنعت نیز فراهم است. کافی است با کارشناسان ما در شویا صنعت تماس بگیرید تا شما را با توجه به اهدافی که دارید، راهنمایی کنند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
راهنمای کامل راه اندازی خط تولید مواد شوینده

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید