کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول چه نقشی را در خط تولید سفره یکبار مصرف ایفا می کند؟ کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف چیست؟ فرق بین دستگاه دو رول و یک رول در چیست؟ کدام یک می توانند انتخاب مناسبی برای خط تولید سفره یکبار مصرف باشند؟

همانطور که دیگر همه می دانیم امروزه سفره یکبارمصرف به عنوان یکی از محصولات پر استفاده در بین خانواده ها شناخته می شود. سفره های یک بار مصرف در طرح های متنوع و رنگبندی های گوناگونی تولید شده و می توان در مراسمات رسمی، غیر رسمی، زیر دست، کاور نمودن و … از این سفره نهایت استفاده را برد. به دلیل سلیقه های مختلف مصرف کنندگان تولید کنندگان سفره یکبار مصرف این سفره را در انواع مختلف که شامل: سفره یکبارمصرف شیشه ای، سفره یکبار مصرف کاغذی، سفره یکبار مصرف نایلونی و سفره یکبارمصرف مجلسی می شود را تولید و به بازار عرضه داشتند.

البته این را هم اضافه نماییم که قیمت مقرون به صرفه سفره یکبارمصرف باعث شده تا انتخاب بیشتر مصرف کنندگان باشد.

به همین جهت است که امروزه تولید سفره یکبارمصرف می تواند یک سرمایه گذاری و همچنین یک کسب و کار سود آور برای تولید کنندگان محسوب شود. اگر شما هم به دنبال یک کسب و کار سود آور و پرطرفدار هستید، پیشنهاد ما تولید سفره های یکبارمصرف می باشد.

خط تولید سفره یکبار مصرف

در خط تولید سفره یکبار مصرف به منظور تولید با کیفیت و بهروری بالا از چندین دستگاه مناسب و کاربردی استفاده می گردد که یکی از آنها که می خواهیم شما را با آن دستگاه در خط تولید آشنا کنیم دستگاه رول سفره یکبار مصرف می باشد و می خواهیم ببینیم کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف به چه صورت است و آیا می تواند یک انتخاب مناسب برای تولید کننده باشد یا خیر. با ما همراه باشید تا ببینیم کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف به چه صورت است و بین دستگاه تک رول و دستگاه دو رول کدام یک می تواند از نظر قیمتی و هم از نظر کارایی مقرون به صرفه باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
بهترین شغل برای پولدار شدن | کسب درآمد با استفاده از ابزارهای نوین و کارآمد

قبل از اینکه بخواهیم به موضوع اصلی خود بپردازیم بد نیست یک نگاه کوتاه به خط تولید سفره یکبار مصرف بی اندازیم و ببینیم در خط تولید سفره یکبار مصرف از چه دستگاه های استفاده می گردد. با ما همان همراه باشید. از جمله دستگاه های مورد احتیاج در خط تولید سفره یکبار مصرف:

دستگاه رول سفره یکبار مصرف

با کمک این دستگاه تولید رول سفره یکبارمصرف خام (بدون چاپ و پرفراژ) انجام می پذیرد. در ادامه در رابطه با این دستگاه صحبت خواهیم نمود.

دستگاه جرقه گیر تولید سفره یکبار مصرف

از کاربردی ترین دستگاه های خط تولید سفره یکبار مصرف شناخته می شود. در طول پروسه تولید بار الکتریکی بوجود می آید که با کمک این دستگاه می توان این بار را خنثی نموده و باعث افزایش کیفیت محصول می گردد.

دستگاه ایجاد پرفراژ در سفره یکبار مصرف

از دیگر دستگاه های مورد احتیاج در خط تولید سفره یکبارمصرف دستگاه پرفراژ می باشد. با کمک این دستگاه خط چین و خط تا در اندازه های مشخص بر روی سفره ایجاد می گردد تا در صورت برش بتوان به آسانی عمل جداسازی سفره را انجام داد.

دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف

این دستگاه همانطور که از نامش پیدا است عملیات چاپ بر روی سفره را انجام می دهد. این دستگاه در انواع تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و چهار رنگ ساخته و موجود می باشند.

کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول سفره یکبار مصرف به منظور رول نمودن سفره یکبار مصرف قابل استفاده و کاربردی می باشد. این دستگاه در دو مدل تک رول و دو رول ساخته شده که هر کدام مزایای مختص به خود را دارا می باشد. در خط تولید سفره یکبارمصرف، پس از آنکه سفره تولید گردید با کمک دریچه ورودی وارد دستگاه رول سفره یکبارمصرف گردی ت و بر روی قسمت ریل قرار خواهد گرفت پس از آن رول های مقوایی مناسب این کار روی میله مخصوص جاگیر شدن و سفره با عبور کردن از ریل با کمک موتور جلویی دستگاه کشیدن شده و به دور رول مقوایی پیچیده می شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
کاربرد مخزن قیفی

این کار تا زمانی که به اندازه مشخصی برسد انجام می پذیرد. پس از آنکه کار رول انجام گرفت از دستگاه خارج گردیده و آماده بسته بندی خواهد شد.

در ادامه شما را با انواع و کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف و تک رول سفره یکبارمصرف آشنا می سازیم.

دستگاه سفره یکبار مصرف تک رول

دستگاه سفره رول کن تک رول برای کارگاه های کوچک انتخاب ایده آل می باشد. این دستگاه در هر ساعت توانایی تولید 120 عدد رول را دارا می باشد. در رابطه با خصوصیات دیگر این دستگاه باید اشاره نماییم که احتیاج به یک اپراتور داشته، بدون بو و صدا بوده و می توان از برق خانگی هم برای استفاده از دستگاه تک رول استفاده نمود.

کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف

حال نوبت به دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف می رسد. این دستگاه برای محیط های بزرگ و کارگاه های پیشرفته قابل استفاده بوده و به وی بالایی را به همراه دارد. این دستگاه می توان  در هر ساعت ۳۰۰ عدد رول را آماده سازد.

در رابطه با استفاده از این دستگاه باید بگوییم که به یک اپراتور احتیاج دارد.

این دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای تولید کنندگانی که به دنبال سود بیشتر با بهروری بالا هستند، یک انتخاب مناسب خواهد بود.

قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف

بسته به تجهیزات، جنس بدنه و امکانات که در دستگاه وجود دارد قیمت نهایی دستگاه رول سفره یکبارمصرف تعیین می شود. به علت نوسانات بازار هم از ارائه قیمت تمام شده معذور می باشیم. ولی شما می توانید با مسئولان فروش ارتباط برقرار کرده و استعلام قیمت به روز شده این دستگاه را دریافت نمایید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
ایده‌های ناب اقتصادی | معرفی 3 ایده پولساز و پرطرفدار

در آخر کاربرد دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف

دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف برای تولید انواع سفره های یکبار مصرف، تولید دستمال کاغذی و … یک انتخاب ایده آل و همچنین مهم در خط تولید می باشد. با کمک این دستگاه عمل رول گردیدن محصول به آسانی صورت می پذیرد. این دستگاه نسبت به نوع یک رول سفره یکبار مصرف از نظر کارایی بسیار بالا بوده و همچنین از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردار می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)