انواع سفره یکبار مصرف پلاستیکی

از عاداتی که ما ایرانی ها داریم این است که در زمان صرف غذا ابتدا سفره پهن می کنیم و پس از قرار دادن وسایل پذیرایی غذا میل می نماییم. همین موضوع باعث شده تا سفره های متنوع و رنگارنگ و زیبا تولید و موجود گردد. یکی از مدل سفره های متنوع سفره یکبار مصرف پلاستیکی می باشد.

سفره های یکبار مصرف در عصر حاضر جزو پرکاربردترین انواع سفره ها می باشد. اما چرا سفره های یکبار مصرف تا به این اندازه پرطرفدار می باشد؟ چرا بایستی از این سفره ها استفاده کنیم؟ برای آنکه بتوانید علت پر طرفدار بودن و دیگر سوال هایی که در ذهن شما وجود دارد را پیدا کنید ما تمام آنچه که باید از سفره یکبار مصرف، معایب و مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

انواع سفره یکبار مصرف پلاستیکی

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی برویم بهتر است ابتدا ببینیم این مدل سفره آیا دارای انواع مختلفی می باشد و برای خرید سفره یکبار مصرف چه ویژگی هایی مهم می باشد.

ابتدا شما را با انواع سفره یکبار مصرف پلاستیکی آشنا می سازیم همچنان با ما همراه باشید.

سفره یکبار مصرف مجلسی

این نوع سفره دارای طرح های شیک، خاص و منحصربه فرد می باشند و به سفره های معمولی شباهت دارد.

از این مدل سفره به دلیل طرح زیبایی که دارد می توان به عنوان روکش کابینت، سفره پذیرایی در مهمانی های مهم، کاور میز ناهارخوری و … استفاده می گردد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید با 600 میلیون تومان | معرفی دو نمونه خط تولید

سفره یکبار مصرف کاغذی

در ترکیب این نوع سفره یکبار مصرف از کاغذ استفاده شده است. این سفره ها ظاهری زیبا و شکیل داشته و برای انجام کاور و مجالس رسمی یک انتخاب مناسب و ایده آل می باشد.

سفره یکبار مصرف شیشه ای

از دیگر انواع سفره یکبار مصرف می توان به سفره یکبار مصرف شیشه ای اشاره داشت. این سفره به علت موادی که در ترکیباتش استفاده شده ظاهری زیبا و شفاف دارد و در مجالس، رستوران ها، مهمانی های ساده یا بزرگ و … قابل استفاده می باشد.

سفره یکبار مصرف نایلونی

این مدل سفره همان سفره ایی است که مد نظر ما بوده و در ادامه می خواهیم در رابطه با مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی صحبت کنیم. این سفره کاربرد بسیاری داشته و در طرح ها و اندازه های متفاوت و شیک تولید و در مجالس، مهمانی ها و … قابل استفاده می باشد.

مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی

هزینه یکبار مصرف کمتر از پارچه رومیزی می باشد.

هر مقدار هم تصمیم به خرید رومیزی یکبار مصرف با کیفیت داشته باشید، مطمئناً هزینه آن بسیار کمتر از پارچه رومیزی می باشد و هزینه های مربوط به آن همچون شستشو را هم به همراه نخواهد داشت.

بهداشتی بودن از مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی

امکان دارد دستمال پارچه ای یا سفره به خوبی شسته شده باشد، اما این اطمینان را داشته باشید که نمی توان تمام میکروبی که در این سفره ها وجود دارد را به طور کامل ازبین بر‌د.

به همین جهت است که محصولات یکبار همچون سفره های یکبار مصرف از این نظر امن ترین انتخاب برای تضمین بهداشت و استریل می باشند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه پرکن اتومات | انقلابی عظیم در صنعت بسته بندی مواد

امکانات بی پایان دارد.

از دیگر مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی می توان به امکانات بی پایان آن اشاره نمود. گستردگی رنگ ها و الگوهای موجود در بازار باعث می شود تا در هر مراسمی همچون: تولدها، مهمانی ها، جشن و … از سفره یکبار مصرف با طرح رومیزی یکبار مصرف سریع است.

با کمک این سفره می توان میزهای مورد نظر خود را با طرح های مختلف و به سرعت مزین نمود و به سرعت هم آن را از روی میز برداشت.

با کمک این سفره دیگر احتیاجی به تمیز کردن سفره وجود ندارد.

همانطور که می دانید سفره های نخی در صورتی که کثیف شود پاکسازی آن کمی دشوار است. اما با کمک سفره های یکبار مصرف دیگر این مشکل نادیده گرفته شده و در هر زمان که احتیاج به سفره است می تواند به اندازه دلخواه از سفره یکبار مصرف استفاده مرده و پس از آن بدون اینکه احتیاج به پاکسازی وجود داشته باشد میتوان آن را جمع کرده و درون سطل آشغال قرار داد. سفره های یکبار نصرف برای افرادی مه دارای فرزندان نامرتب هستند یک انتخاب مناسب و ایده آل می باشد.

ضد آب بودن از مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره های یکبار مصرف را میتوان با کیفیت بالا و بسته به طرح مورد نظر خود انتخاب و استفاده نمود. این نوع سفره ها ضد آب هستند برای زمان هایی که در فضای باز می خواهیم از سفره استفاده کنیم انتخاب مناسبی خواهد بود.

از ایجاد خراش بر روی میز جلوگیری می کند.

سفره یکبار مصرف می تواند همچون یک محافظ برای میز عمل نماید و خط و خش قرار گرفتن میز جلوگیری نماید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان | معرفی 3 شغل‌ جذاب و پرطرفدار

مقرون به صرفه هستند.

از دیگر مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. سفره های یکبار مصرف بسیار ارزان می باشند. حتی تعویض مکرر آنها هم نسبت به استفاده از سفره های نخی می تواند مقرون به صرفه باشد.

تنوع مختلف

این سفره ها را می توان در تنوع و طرح های مختلف انتخاب و استفاده نمود. سفره های یکبار مصرف را می توان در طرح های گوناگون، شفاف با رنگی در بازار مشاهده نمود.

به علت طرح های زیبایی که دارد برای مراسم و مهمانی های مجلل هم قابل استفاده می باشند.

سفره یکبار مصرف از چه ماده ای ساخته شده؟

سفره یکبار مصرف عموماً از جنس پلی اتیلن و سلولز می باشد و در ساختار ها و ترکیبات مختلف انواع شیشه ای، کاغذی، پلاستیکی و نایلونی و … تولید میشود. دستگاه تولید سفره یکبار مصرف در کنار دستگاه رول سفره یکبار مصرف می تواند به شما کمک کن تا یک خط تولید سفره یکبار مصرف پردرآمد را داشته باشید. دستگاه سفره رول کن یکی از دستگاه هایی است که جهت تولید سفره باید مورد استفاده قرار داد.

جمع بندی مزایای سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره یکبار مصرف برای تزیین میز، برای سبد پیک نیک و … بسیار مناسب بوده و به دلیل حجیم نبودن به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

این رومیزی های یکبار مصرف از جنس پلاستیک، سبک تر و زیباتر می باشند.

از آنجایی که این سفره ها یکبار مصرف می باشند، این سفره ها بهداشتی تر و تمیزتر از همتایان خود می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
زندگینامه یک کارآفرین زن موفق ایرانی | دستاوردها و چالش‌ها

قیمت رومیزی یکبار مصرف

قیمت رومیزی یکبار مصرف بسته به نوع سفره هایی که در منازل و بر روی میز به عنوان رومیزی استفاده می گردد بسیار به صرفه بوده و قیمت مناسبی دارد.

5/5 - (3 امتیاز)