آشنایی با مراحل خط تولید دستمال کاغذی به شما امکان می دهد از مواد اولیه و تجهیزات به درستی استفاده کرده و بازده تولید بالاتری را تجربه کنید. در خط تولید دستمال کاغذی از انواع ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که در وهله اول باید آنها را بشناسید. در این بخش همراه شویا صنعت باشید تا شما را به دل یک خط تولید دستمال کاغذی ببریم.

انواع ماشین آلات در مراحل خط تولید دستمال کاغذی

·       تولید دستمال جعبه ای

در خط تولید دستمال کاغذی جعبه ای از دستگاه های فولکات استفاده می شود که مجز به امباس و چاپ هستند تا لوگو یا طرح مورد نظر شما را روی دستمال ها چاپ کنند. دستگاه های فولکات دستمال کاغذی با توجه به این که چند لاین داشته باشند می توانند جعبه های 100 تا 300 تایی را پر کنند.

·       تولید دستمال رولی

در خط تولید دستمال کاغذی رولی از دستگاه های برش و پرفراژ استفاده می شود که این دستگاه ها بعد از برش دادن رول های دستمال کاغذی، رول دستمال ها را به کمک دستگاه رول پیچ دور مقوای استوانه ای مرکز دستمال می پیچانند. در خط تولید دستمال های رولی از دستگاه های پرفراژ استفاده می شود تا سوراخ هایی را به عنوان محل برش روی رول دستمال ایجاد کند.

·       تولید دستمال حوله ای و دستمال توالت

دستگاهی که در این خط تولید استفاده می شود، دستگاه پوینت تو پوینت است که می تواند رول های 2 لایه، 3 لایه و 4 لایه را به صورت حجیم و سبک در ابعاد انبوه تولید کند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان | معرفی 3 شغل‌ جذاب و پرطرفدار

·       تولید دستمال کاغذی سفره ای

·       تولید دستمال های جیبی و رومیزی

آشنایی با مراحل خط تولید دستمال کاغذی

دستمال های کاغذی در واقع از تکه چوب های برش خورده که به صورت لایه ای نازک درآمده اند، به وجود می آیند. تکه چوب ها را به خمیر چوب تبدیل می کنند که حاوی مقدار زیادی سلولز، فیبر و مواد لیگنین یا همان الیاف چوبی است. در مرحله بعدی خمیر چوب یا خمیر کاغذ شسته شده و با آب ترکیب می شود.

در نهایت مخلوط به دست آمده 99.5 درصد آب و 0.5 درصد فیبر دارد. این مخلوط به صورت صفحات مات درآمده و فشرده و خشک می شود. در نهایت آنها را روی ریل های بزرگی می پیچند و روی ماشین های مبدل بارگذاری می کنند تا به کارخانه های برش منتقل شده و برای تولید محصول نهایی آماده شوند.

برای خرید دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی به چه نکاتی توجه کنیم؟!

  • حتما از ضمانت یا گارانتی انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی مطمئن شوید.
  • با توجه به این که می خواهید چه دستمالی تولید کنید، بهترین دستگاه را خریداری کنید تا هدررفت کمتری در زمینه مواد اولیه و انرژی داشته باشید.
  • اگر می خواهید لوگو یا طرح خود را روی دستمال های چاپ کنید، توجه داشته باشید که امباس دستگاه قابلیت سفارشی سازی داشته باشد.
  • اگر بودجه کافی دارید از دستگاه های تولید دستمال کاغذی تمام اتوماتیک استفاده کنید تا تولید دقیق تر و با کیفیت تری داشته باشید.

خرید انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی از شویا صنعت

حال که با مراحل خط تولید دستمال کاغذی آشنا شدید، اگر قصد راه اندازی یک خط تولید را دارید می توانید از مشاوره با کارشناسان شویا صنعت بهره مند شده و بهترین دستگاه تولید دستمال کاغذی را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری کنید. شویا صنعت در جدیدترین خدمات خود امکان راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی را با بودجه های متنوع فراهم کرده و برای اطلاع از شرایط می توانید با ما در تماس باشید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید با 1 میلیارد | راهنمای کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

5/5 - (1 امتیاز)