فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی

اگر کمی دقت کرده باشید از سفره های یکبار مصرف با طرح و رنگ های مختلف به جای سفره های سنتی امروزه بسیار استفاده می گردد. این سفره ها به علت یکبار مصرف بودن، آسانی در استفاده و قیمت پایینی که نسبت به دیگر انواع سفره ها دارند یک انتخاب ایده آل می باشند. البته این سفره در انواع مختلف ضخیم و معمولی تولید می گردند که هر کدام مزایا و کاربرد بسیاری می توانند داشته باشند. ما می خواهیم در رابطه با فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی صحبت کرده و ببینیم برای مصارف تعیین شده ما کدام یک می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

پس با ما همراه باشید تا فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی را بشناسیم.

سفره های یکبار مصرف

قبل از اینکه بخواهیم با فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی آشنا گردیم و ببینیم کدام یک برای ما مناسب است. بهتر است به سراغ مواد اولیه سفره یکبار مصرف رفته و ببینیم این نوع سفره از چه مواد اولیه ای تولید و ساخته شده است.

از مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف می توان به: قیمت مناسب، استفاده راحت، رنگبندی و طرح های متنوع، کیفیت بالا، داشتن ابعاد مناسب و … اشاره داشت.

مواد اولیه ای که در ساخت سفره یکبار مصرف مورد استفاده قرار گرفته بسته به نوع جنس آنها متفاوت باشد. بهتر است بدانید سفره های یکبار مصرف در جنس های: پلاستیکی، کاغذی، شیشه ای و … در بازار موجود می باشد و برای هر کدام از این جنس ها از یک مواد اولیه خاص استفاده گردیده است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
لوازم حفاری ژئوتکنیک

از انواع سفره یکبار مصرف هم می توان به این موارد اشاره نمود:

سفره یکبار مصرف مجلسی

از انواع پرطرفدار سفره یکبار مصرف می باشد. این نوع سفره به علت داشتن طرح های شیک، خاص و فوق العاده می تواند یک انتخاب مناسب برای مهمانی ها و مجالس شما باشند. این نوع سفره بسیار به سفره یکبار مصرف معمولی شباهت داشته و در کنار حفظ تمیزی باعث افزایش زیبایی دکوراسیون شما می شود.

سفره یکبار مصرف کاغذی

از دیگر انواع سفره یکبار مصرف می توان به سفره کاغذی اشاره داشت. این سفره همانطور که از نامش بر می آید، مواد اولیه آن از جنس کاغذ است. از این سفره می توان به منظور کاور نمودن بهره برد و همچنین می تواند یک انتخاب مناسب برای مهمانی ها و دورهمی ها باشد.

سفره یکبار مصرف شیشه ای

سفره یکبار مصرف شیشه ای به دلیل مواد به کاررفته در ترکیبات خود، ظاهری زیبا و شفاف دارد. به همین جهت هم جزو انتخاب های لوکس و جذاب برای افراد می تواند به حساب آید.

از این سفره هم می توان در مهمانی ها، رستوران ها، مجالس و … استفاده و از مزایا آن بهره برد.

 سفره یکبار مصرف نایلونی

سفره یکبار مصرف نایلونی یا پلاستیکی می تواند همان چیزی باشد که شما با آوردن نام آن به آن می اندیشید. این نوع سفره یکبار مصرف نسبت به دیگر انواع سفره های یکبار مصرف کاربرد بسیاری دارد. سفره یکبارمصرف نایلونی را هم می توان به عنوان سفره معمولی هم از آن یاد نمود. شما می توانید از این سفره در هر کار و هر نوع مجلسی استفاده و از مزایای آن بهره ببرید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی

سفره یکبار مصرف پلاستیکی آب از آن نشت نکرده، به سادگی قابل جمع شدن می باشد، طرح و رنگ های متنوع و باب سلیقه مشتریان خود تولید می شود و … . شاید همین موضوع یکی از فرق های سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی باشد.

فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی

دیگر فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی در این است که مواد اولیه و مقدار استفاده مواد اولیه در تولید این دو سفره می تواند متفاوت باشد. سفره های یکبار مصرف معمولی به علت نازکی که دارند به مراتب مواد اولیه کمتری در تولید آن استفاده شده است، البته این کمیت نمی تواند روی کیفیت این سفره ها تاثیر منفی بگذارد. اما خوب به نسبت به سفره های ضخیم، استقامت کمتری از خود نشان می دهند. اما به راحتی قابل استفاده و جمع آوری می باشند.

همچنین سفره های یکبار مصرف معمولی به دلیل حجیم نبودن به راحتی قابل حمل بوده و می توان برای مسافرتها، پیک نیک، دورهمی های ساده از آنها استفاده نمود. این سفره یکبار مصرف معمولی در طرح و رنگ های متنوع بسته به نظر مشتریان تولید و در بازار عرضه می گردد و همین موارد باعث شده تا جزو پرطرفدارترین ها در بین خریداران و مصرف کنندگان باشد.

از کاربرد سفره های یکبار مصرف می توان به استفاده از آنها برای پوشش رومیزی و کابینت، مجالس های مهم همچون عروسی و عزا، پیک نیک، مسافرت، جشن تولد، دورهمی های رسمی یا دوستانه و … اشاره نمود.

فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی از نظر قیمت

فرق دیگر سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی در قیمت خرید این سفره ها می باشد. سفره یکبار مصرف معمولی به مراتب از قیمت پایین تری نسبت به سفره یکبار مصرف ضخیم برخوردار می باشد. همین علت هم باعث شده تا سفره یکبار مصرف معمولی بیشترین استفاده و کاربرد را نسبت به سفره های یکبار مصرف ضخیم داشته باشند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
کارگاه تولید نایلون | میزان سود تولید نایلون چگونه است ؟

مقاوم بودن

از دیگر تفاوت های که بین سفره یکبار مصرف معمولی و سفره یکبار مصرف ضخیم وجود دارد، استحکام و مقاومت آنها است. سفره های یکبار مصرف معمولی برعکس سفره های یکبار مصرف ضخیم بسیار نازک بوده و به همین از مقاومت کمی برخوردار می باشند و در برابر پارگی نمی توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند. اما برعکس سفره های یکبار مصرف ضخیم مقاومت بالایی داشته و در برابر آسیب دیدگی مقاومت خوبی دارند. به همین جهت برای کاور میز، کابینت و مجالس استفاده از آن می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

این سفره در طرح های متنوع و شیک تولید و قابل استفاده می باشد.

در آخر فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی

فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی فاحش می باشد و هر کدام مزایا و کاربرد مختص به خود را دارا هستند و می توانند برای مصارفی که برای آنها تعیین شده نقش خود را به خوبی ایفا نمایند. فرق سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی در قیمت آنها هم می باشد. سفره یکبار مصرف معمولی بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص داده است و آن هم به علت قیمت بسیار پایین و استفاده راحت و آسان آن می باشد. از دیگر فرق های سفره یکبارمصرف ضخیم و معمولی در: ضخامت، نوع کاربرد، مواد اولیه و … می باشد.

مقالات زیر را از دست ندهید!!

قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف

دستگاه سفره یکبار مصرف

5/5 - (4 امتیاز)