کاربرد دستگاه پرفراژ دار سفره یکبارمصرف چیست؟

دستگاه پرفراژ چیست؟ دستگاه پرفرژ دار در چند نوع وجود دارد؟ کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف چیست؟

دستگاه پرفراژ می تواند در صنعت پرکاربرد باشد. از این دستگاه به منظور انداختن خط تا و همچنین برش بر روی محصولات مختلف استفاده نمود. در این مقاله ما شما را با دستگاه پرفراژ دار انواع آن و همچنین کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف آشنا می نماییم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دستگاه پرفراژ

اگر به سفره های یکبار مصرف توجه کرده باشید، پس از هر یک متر این سفره ها دارای خطوط برش می باشند که با کمک آنها می توان تکه ای از سفره رول شده جدا کرده و استفاده نمود. به این خطوط، پرفراژ گفته می شود و به کمک آن برش به آسانی انجام می پذیرد.

به علت افزایش مصرف نایلون و محصولات پلاستیکی، استفاده از دستگاه پرفراژ زن در تولید های پلاستیک و نایلون بسیار مهم می باشد. با کمک این دستگاه بهروری و کیفیت محصولات تولیدی افزایش پیدا می کنند. تولید کننده می تواند در زمان بسیار کم با کمک این دستگاه محصول خود را با تعداد بسیاری تولید و روانه بازار نماید. دستگاه پرفراژ را می توانید در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسته به نیاز و بودجه خود خریداری و استفاده نمایید.

مزایای استفاده دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف

یکی از دلایل پر کاربرد بودن دستگاه پرفراژ دار سفره یکبارمصرف این است که دارای مزایای بسیاری می باشد. این مزایا به این شرح می باشد:

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن پلی اتیلن عمودی

احتیاج به فضای زیاد ندارد.

از دیگر مزایای ایتفادع از دستگاه پرفراژ دار می توان به این مورد اشاره داشت که احتیاجی به ضای زیاد نخواهد داشت و در مکان های کوچک قابل استفاده می باشد.

مناسب برای محصولات مختلف

این دستگاه برای تمام محصولات پلاستیکی قابل استفاده می باشد، فقط لازم است تا قالب اولیه را تعویض نمود و قالب مورد نظر را استفاده نمود.

مصرف بهینه برق

این دستگاه جزو مدل های بهینه در بازار می باشد و نگهداری آن هزینه بسیار پایینی را در بر خواهد داشت.

ابعاد مناسب

اگر بخواهیم یکی از مزایای مهم استفاده از دستگاه پرفراژ را بیان کنیم این می باشد که می توان ابعاد مناسبی برای آن تعیین نمود و برای انواع مهمانی ها و … مناسب می باشد.

سهولت در استفاده

استفاده از محصولاتی که به آسانی قابل استفاده باشند همیشه طرفداران بی شماری داشته و دارد. همین موضوع برای سفره های یکبار مصرف پرفراژ دار هم صدق می نماید.

چرا که سفره های یکبارمصرف پرفرژدار به راحتی قابل استفاده بوده و بدون اینکه احتیاج به ابزار تیز همچون: قیچی، چاقو و .‌.. باشد، ابعاد مورد نظر را جدا کرده و استفاده نمود. به همین جهت تولید کنندگان برای افزایش فروش خود به دنبال روش های آسان برای مصرف کنندگان خود می گردند.

مقرون به صرفه هستند.

با کمک دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف دیگر لازم نیست برای ایجاد خطوط از نیروی انسانی کمک گرفته و هزینه ای را بابت دستمزد پرداخت نمود. دستگاه پرفراژ این کار را بدون کمک نیروی انسانی به سهولت انجام خواهد داد و تولید کننده تنها فقط هزینه خرید دستگاه را باید پرداخت نماید که در آینده می تواند باعث بهروری و افزایش تولید برای تولید کننده شود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
روش های مناسب برای چاپ روی سفره یکبار مصرف

تولید بهداشتی و بدون دخالت دست

با کمک دستگاه پرفراژ دیگر احتیاجی به نیروی انسانی و دخالت دست برای ایجاد برش وجود نداشته و تمام مراحل تا انتهای بسته بندی به صورت بهداشتی انجام می شود. همچنین این دستگاه آلودگی کمی داشته و احتیاج به تمیز کردن و شستشوی مستمر نخواهد داشت.

کاربرد دستگاه پرفراژ

از این دستگاه پرفراژ می توان برای تولید محصولات نایلونی از قبیل سفره یکبارمصرف استفاده نمود.

پس در صورتی که شما بخواهید در کنار تولید سفره یکبار مصرف اقدام به تولید سایر محصولات نایلونی همچون نایلون فریزر نمایید، می تواند برای شما کاربرد داشته باشد.

از جمله کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف می توان به موارد زیر هم اشاره داشت:

  • مناسب برای تولید نایلون فریزر ساده و ضخامت های مختلف
  • نایلون زباله با جنس های گوناگون در اندازه های متفاوت.
  • سفره های یکبار مصرف در انواع مختلف: جنس، طول و عرض.
  • نایلون های سنگین برای مصارف گوناگون همچون: کشاورزی به منظور مرزبندی و گرفتن خزانه برنج.
  • کیسه های خرید در انواع مختلف با مدل ها، جنس ها و اندازه های گوناگون.

انواع دستگاه پرفراژ

حال که با کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف آشنا شدیم و دانستیم به غیر از استفاده برای تولید سفره یکبار مصرف چه کاربرد دیگری دارد، بهتر است با انواع دستگاه پرفراژ دار هم آشنا گردیم. پس با ما همچنان همراه باشید.

به علت اینکه دستگاه پرفراژ دار برای محصولات مختلف قابل استفاده می باشد، مهندسان این دستگاه را در انواع مختلف طراحی نمودند تا کارایی بهتری برای تولید کنندگان داشته باشند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن راکتور دوجداره

پس حتما در زمان خرید دستگاه پرفراژ دار به کاربرد دستگاه پرفراژ دار سفره یکبارمصرف توجه نمایید و ببینید می خواهید از کدام نوع از دستگاه پرفراژ استفاده نمایید.

دستگاه پرفراژ دار به طور کلی به دو دسته دستگاه پرفراژدار یک طبقه و دستگاه پرفراژ دار دو طبقه تقسیم می شود.

همانطور که از نام این دو دستگاه بر می آید با نظر به تعداد طبقه قابلیت تولید همزمان را خواهند داشت.

دستگاه پرفراژ یک طبقه: می تواند اقدام به تولید یک رول نماید. برای کارگاهی که فضای کوچکی دارد این دستگاه مناسب می باشد.

دستگاه دو طبقه: به صورت همزمان دو رول مختلف را می تواند تولید نماید.

این را هم اضافه نماییم از نظر قیمت هم دستگاه دوطبقه ارزان تر از دستگاه یک طبقه پرفراز می باشد. به همین جهت خرید دو طبقه در صورتی که تمایل دارید باعث افزایش تولید خود شوید، یک انتخاب مناسب می باشد.

قیمت دستگاه پرفراژ

عوامل بسیاری می توانند روی قیمت دستگاه پرفراژ تاثیر بگذارنند. از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  • جنس بدنه دستگاه
  • کیفیت قطعات الکترونیکی دستگاه
  • میزان ظرفیت تولیدی دستگاه و … .

شما می توانید برای استعلام قیمت دستگاه پرفراژ به قسمت فروش مراجعه و با قیمت به روز شده این دستگاه مواجه شوید.

از دستگاه پرفراژ فقط برای سفره یکبارمصرف استفاده می گردد؟

خیر از قدیم دستگاه پرفراژدار برای محصولات مختلف از قبیل: کاغذ و پارچه به منظور خط انداخت تا و برش استفاده می شد و امروزه هم برای محصولات نایلونی همون سفره یکبارمصرف قابل استفاده می باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استنلس استیل و انواع آن

در آخر

دستگاه پرفراژ را می توان جزو پرکاربردترین دستگاه های صنعتی در زمینه تولید سفره یکبار مصرف دانست. این دستگاه در دو نوع یک طبقه و دو طبقه به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی شده و باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت تولیدات می شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس گرفته و در رابطه با کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف اطلاعات بیشتری را کسب نمایید و پس از آن در صورت تمایل اقدام به خرید دستگاه پرفراژ نمایید. همچنین می توانید برای خرید انواع دستگاه تولید سفره یکبار مصرف به لینک های زیر مراجعه نمایید.

دستگاه رول به رول سفره

دستگاه سفره رول کن

دستگاه رول سفره یکبار مصرف

خط تولید سفره یکبار مصرف

5/5 - (5 امتیاز)