خرید دستگاه تیغ و تا اولین قدمی است که باید برای تجهیز یک کارگاه و خط تولید دستمال کاغذی برداریم. دستگاه تیغ و تا را باید یکی از مهم ترین دستگاه های تولیدی دستمال کاغذی بدانیم که با خرید این دستگاه می توان یک لاین بسته بندی دستمال راه اندازی کرد.

این دستگاه، تیشو یا همان مواد اولیه دستمال کاغذی را تا کرده و برش می زند. برای کار کردن با این دستگاه طاقه تیشو را در مخزن دستگاه قرار می دهند و اپراتور با برنامه ریزی نحوه عملکرد دستگاه، آن را راه اندازی می کند.

باید در نظر داشته باشید که خرید هر نوع ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی نیازمند داشتن اطلاعاتی است که به شما در یک خرید مطمئن کمک می کند. در این بخش همراه شویا صنعت باشید تا شما را برای خرید دستگاه های تولید دستمال کاغذی تیغ و تا راهنمایی کنیم.

برای خرید دستگاه تیغ و تا به چه نکاتی توجه کنیم؟!

پیش از خرید هر گونه دستگاه و ماشین آلات خط تولید، باید از ویژگی ها و مشخصات آنها به خوبی آگاه شوید. معمولا افرادی که در زمان خرید تجهیزات کارگاهی عجله دارند، دستگاه مورد نیاز خودشان را نمی شناسند و بودجه خود را بیهوده خرج می کنند. برای تجربه یک خرید رضایت بخش از دستگاه تیغ و تا، حتما موارد زیر را بررسی کنید.

·       مشخصات فنی دستگاه

اولین نکته ای که در زمان خرید دستگاه های مختلف خط تولید دستمال کاغذی باید به آن توجه داشت، مشخصات فنی دستگاه است. مشخصات فنی شامل موارد زیر و موارد مشابه می شود:

  • مدل موتور دستگاه چیست
  • موتور از کدام برند و ساخت چه کشوری است
  • مصرف برق دستگاه چگونه است
  • امباس دستگاه ساده یا طرح دار است
قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه نایلون عرض 60 | راهکاری پیشرفته برای تولید با کیفیت

·       ابعاد دستگاه

شاید تصور کنید برای خرید دستگاه تیغ و تا ابعاد دستگاه اهمیت چندانی نداشته باشد، اما باید توجه داشته باشید که دستگاه های تیغ و تا معمولا طویل هستند و باید فضای کافی را برای آنها در کارگاه خود داشته باشید. پس حتما ابعاد، یعنی طول، عرض و ارتفاع دستگاه را بررسی کنید تا برای راه اندازی خط تولید خود به مشکلی برخورد نکنید.

·       خروجی تولید و کیفیت دستگاه

کیفیت تولید و میزان تولید دستگاه از فاکتورهای مهم دیگری است که باید پیش از خرید تجهیزات کارگاهی خط تولید دستمال کاغذی آنها را بررسی کرد. با توجه به بودجه ای که برای خرید انواع دستگاه های خط تولید خود کنار گذاشته باشید، می توانید کیفیت و حجم خروجی متنوعی را در دستگاه ها تجربه کنید.

معمولا خروجی دستگاه های تیغ و تا در یک شیفت کاری معادل 8 ساعت، 2500 تا 3000 جعبه دستمال کاغذی است.

·       قیمت دستگاه تیغ و تا و ضمانت دستگاه

در نهایت قیمت خرید دستگاه تیغ و تا نیز عاملی مهم در خرید است. معمولا قیمت این دستگاه ها بر اساس مقدار کارکرد (اگر دستگاه دست دوم باشد)، امباس و مشخصات ظاهری قیمت گذاری می شود.

البته همان طور که می توان حدس زد نوسانات بازار نیز روی قیمت این کالاها تاثیر دارد. با این حال یک شرکت معتبر سعی می کند با متعادل نگه داشتن قیمت و ضمانت دستگاه، اطمینان شما را نسبت به خرید بالاتر ببرد.

راه اندازی خط تولید انواع دستمال کاغذی با شویا صنعت

اگر در فکر خرید انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک از جمله دستگاه های فولکات دلسی و دستگاه های تیغ و تا هستید، تیم شویا صنعت در خدمت جدید خود امکان خرید این ماشین آلات و دستگاه های کارگاهی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه های مختلف تولید دستمال کاغذی کافی است با شماره تماس های شویا صنعت تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان با متخصصان ما بهره مند شوید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه پرکن دستمال کاغذی | راهنمای جامع برای افزایش بهره‌وری در صنعت بسته‌بندی

متخصصان شویا صنعت شما را برای خرید دستگاه تیغ و تا و دستگاه های دیگر خط تولید دستمال کاغذی راهنمایی می کنند تا بهترین دستگاه را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید