دستگاه های حفاری ژئوتکنیکی برای نمونه برداری از خاک یا حفاری خاک کاربرد دارند. این دستگاه ها تنوع زیادی داشته و در دسته تجهیزات حفاری قرار می گیرند. با این حال ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که برای حفاری یا نمونه برداری از خاک، هم می توان از دستگاه های دستی استفاده کرد و هم از دستگاه های ماشینی که هر کدام با توجه به شرایط منطقه و نمونه برداری، قابلیت ها و مزایای خاص خودشان را دارند. در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا با دستگاه های مناسب حفاری ژئوتکنیک و موارد مرتبط با این دستگاه ها بیشتر آشنا شویم.

دستگاه حفاری ژئوتکنیک شویا صنعت – مراحل ساخت

در کارگاه صنعتی شویا صنعت

دستگاه حفاری ژئوتکنیک شویا صنعت 

رضایت مشتری

دستگاه های حفاری ژئوتکنیکی چه می کنند؟

به طور کلی دستگاه های حفاری شامل دستگاه هایی می شوند که برای شناسایی مشخصات خاک به کار می روند. این مشخصات می تواند شامل مشخصه های شیمیایی، فیزیکی یا مقاومتی در بخش ها و لایه های مختلف خاک باشد.

در واقع یک ماشین حفاری می تواند سطح خاک را تا عمق مناسبی سوراخ کرده و از لایه های مختلف در اعماق مختلف زمین، نمونه برداری کند.

حفاری به هدف شناسایی خاک مناطق، از قدیمی ترین روش هایی است که همیشه به کار گرفته می شده و در گذشته ها بدون وجود تجهیزات، این کار را به صورت دستی انجام می دادند.

انواع دستگاه های حفاری ژئوتکنیک را می شناسید؟

دستگاه های مربوط به حفاری، انواع مختلفی دارند که با توجه به اهداف کارفرما، می توان آنها را در مناطق خاصی به کار گرفت. نکته قابل توجه این است که از هر دستگاهی نمی توان در هر منطقه ای استفاده کرد. برخی از مناطق به دلیل شرایط خاص خودشان نیاز دارند که به صورت دستی نمونه برداری شده و بررسی شوند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استیل مواد شوینده چیست؟

تجهیزات و ماشین آلات حفاری ژئوتکنیک معمولا قطعاتی از جمله مولد، دنده کرانویل، گیربکس، اسپندیل، مته و سرمته، پمپ آب، رادهای حفاری و اجزاهای دیگری را دارند که به نمونه برداری دقیق از خاک کمک می کند.

یکی از رایج ترین دستگاه های حفاری، دستگاه حفاری ژئوتکنیک HDS-500 است که می تواند به هدف نمونه برداری اصولی از خاک مناطق مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

این دستگاه به واسطه سطح ایمنی بالا و دقت خود، نسبت به روش های دستی مزایای بسیاری دارد و می توان در زمانی کوتاه و با نهایت دقت و بهره وری، از مناطق نمونه برداری کرد.

به جز دستگاه اچ دی اس 500، از دیگر دستگاه های حفاری ژئوتکنیکی باید به دستگاه های سری اکر اشاره کنیم. اکر 2 و اکر 3 نیز از دستگاه های پر مصرف در زمینه حفاری ژئوتکنیک هستند که آنها را به واسطه قدرت موتور فوق العاده‌شان می شناسند.

خدمات حفاری ژئوتکنیک را از شویا صنعت بخواهید!

تیم شویا صنعت در کنار محصولاتی نظیر انواع میکسر پلی اتیلن و استیل و دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی و سفره های یکبار مصرف، خدمات نمونه برداری و حفاری ژئوتکنیک را نیز به انجام می رساند. برای اطلاع از هزینه های مربوط به فروش دستگاه های حفاری ژئوتکنیکی یا خدمات حفاری خاک مناطق مختلف، کافی است با متخصصان ما در تماس بوده و سوال های خود را بپرسید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید