این روزها بسیاری از افراد علاقه دارند با سرمایه ای کم، کسب و کاری راه اندازی کرده و به درآمد خوبی برسند. یکی از حوزه های تولیدی خوب برای شروع، اقلام مصرفی و به خصوص اقلام بهداشتی هستند. اما آیا می توان در منزل خط تولید یکی از این اقلام یعنی دستمال کاغذی را راه اندازی کرد؟! آیا با خرید دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی می توان به تولید و درامد خوبی رسید؟! برای رسیدن به پاسخ این سوال در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید. در این مقاله علاوه بر این سوال به تولید دستمال کاغذی در خانه ، خط تولید دستمال کاغذی خانگی و قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل نیز اشاره خواهیم کرد.

تولید دستمال کاغذی در خانه

دستمال کاغذی یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در زندگی روزمره است. این محصول به دلایل مختلفی مانند بهداشت، راحتی، قابل دور ریختن و قیمت مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برای شما جالب باشد بدانید که تولید دستمال کاغذی در خانه هم امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با سرمایه کم و فضای کوچک یک کسب و کار خانگی را راه‌اندازی کنید.

برای تولید دستمال کاغذی در خانه شما به چند چیز نیاز دارید:

  • یک دستگاه برش دستمال کاغذی: این دستگاه با برق تک فاز خانگی کار می‌کند و قابل حمل است. شما می‌توانید با خرید یا اجاره این دستگاه آن را در یک اتاق یا پارکینگ خود نصب کنید. این دستگاه قادر است رول‌های بزرگ کاغذ را به قطعات کوچک‌تر برش دهد و به صورت جعبه‌ای یا رولی بسته‌بندی کند.
  • مواد اولیه: شما باید رول‌های بزرگ کاغذ را از تامین‌کنندگان معتبر خریداری کنید. این رول‌ها معمولا از نوع سلولز یا تخته سفید هستند و در سایز‌های مختلف عرض و طول وجود دارند. همچنین شما نیاز به جعبه‌های مقوایی یا پلاستیکی برای بسته‌بندی نهایی محصولات خود دارید.
  • بازار فروش: شما باید بازار مناسب و پایداری برای فروش محصولات خود پیدا کنید. شما می‌توانید با فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مشتریان عمده یا خرده تعامل داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با تبلیغات مناسب در رسانه‌های مختلف نام و برند خود را شناسانده و جذب مشتری کنید.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
راه پول دراوردن با سرمایه کم | چگونه با توانایی‌ها، منابع خود، درآمد زایی کنیم؟

با توجه به نکات بالا، شما می‌توانید با تولید دستمال کاغذی در خانه یک کسب و کار سودآور و مستقل داشته باشید. البته برای موفقیت در این زمینه شما باید با شرایط بازار، رقبا، قوانین و مقررات، استانداردهای کیفی و بهداشتی و سلایق مشتریان آشنا باشید. همچنین شما باید هزینه‌های تولید و فروش خود را به خوبی محاسبه کنید تا قیمت مناسب و رقابتی برای محصولات خود تعیین کنید.

تولید دستمال کاغذی در خانه 

خرید دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی و راه اندازی خط تولید

اگر به طیف ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در خط تولید نگاهی بیندازید، متوجه تنوع بالای این دستگاه ها می شوید. به عبارت دیگر با وجود تنوعی که در دنیای ماشین آلات تولیدی وجود دارد، با هر بودجه ای و در هر فضایی می توان شروع به تولید محصول خاصی کرد. به خصوص در زمینه تولید دستمال کاغذی دست شما برای تولید باز است چرا که:

  • محصول کاملا مصرفی است و بازار خوبی دارد.
  • دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی با برق تک فاز خانگی هم کار می کنند.

اما حواستان باشد سرمایه گذاری در هر حوزه ای به معنی سود صد در صدی در آن نیست. بخشی از روند راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی تولید است، بخش دوم و مهم تر ماجرا فروش محصولات است و برای این که بتوانید به سوددهی خوبی برسید باید بازاریابی را جدی گرفته و تیم فروش خوبی داشته باشید.

برای داشتن فروش بالا بخشی از ماجرا روی دوش مهارت بازاریابی شماست؛ با این حال زمانی که محصول کیفیت خوبی نداشته باشد، تلاش های بازاریابی هم بی ثمر خواهد بود.

خط تولید دستمال کاغذی خانگی

دستمال کاغذی یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در زندگی روزمره است. این محصول به دلایل مختلفی مانند بهداشت، راحتی، قابل دور ریختن و قیمت مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برای شما جالب باشد بدانید که تولید دستمال کاغذی خانگی هم امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با سرمایه کم و فضای کوچک یک کسب و کار خانگی را راه‌اندازی کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
تفاوت سفره یکبار مصرف و سفره سنتی (پارچه ای)

برای خط تولید دستمال کاغذی خانگی شما به چند چیز نیاز دارید:

  • یک دستگاه برش دستمال کاغذی: این دستگاه با برق تک فاز خانگی کار می‌کند و قابل حمل است. شما می‌توانید با خرید یا اجاره این دستگاه آن را در یک اتاق یا پارکینگ خود نصب کنید.
  • مواد اولیه: شما باید رول‌های بزرگ کاغذ را از تامین‌کنندگان معتبر خریداری کنید. این رول‌ها معمولا از نوع سلولز یا تخته سفید هستند و در سایز‌های مختلف عرض و طول وجود دارند. همچنین شما نیاز به جعبه‌های مقوایی یا پلاستیکی برای بسته‌بندی نهایی محصولات خود دارید.
  • بازار فروش: شما باید بازار مناسب و پایداری برای فروش محصولات خود پیدا کنید. شما می‌توانید با فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مشتریان عمده یا خرده تعامل داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با تبلیغات مناسب در رسانه‌های مختلف نام و برند خود را شناسانده و جذب مشتری کنید.

با توجه به نکات بالا، شما می‌توانید با تولید دستمال کاغذی خانگی یک کسب و کار سودآور و مستقل داشته باشید. البته برای موفقیت در این زمینه شما باید با شرایط بازار، رقبا، قوانین و مقررات، استانداردهای کیفی و بهداشتی و سلایق مشتریان آشنا باشید. همچنین شما باید هزینه‌های تولید و فروش خود را به خوبی محاسبه کنید تا قیمت مناسب و رقابتی برای محصولات خود تعیین کنید.

خط تولید دستمال کاغذی خانگی

چطور با خرید دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی به سوددهی برسیم؟

برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی ابتدا باید دستگاه ها و مواد اولیه مناسب و با کیفیت را بشناسید.

ماشین آلات خط تولید با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند روی کیفیت محصول نهایی شما کاملا تاثیر می گذارند. بنابراین این که صرفا یک دستگاه کوچک و جمع و جور تیغ و تا یا یک دستگاه حرفه ای فولکات خریداری کنید، به این معنی نیست که حتما محصول نهایی شما کیفیت لازم را دارد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
کاربرد دستگاه پرفراژ سفره یکبارمصرف چیست؟

از طرف دیگر فاکتور مهم مواد اولیه را هم نباید فراموش کرد. مواد اولیه تولیدی برای دستمال کاغذی و بسته بندی محصول نقش پر رنگی را در زمینه فروش بازی می کند که نباید از آنها غافل شد.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل

دستمال کاغذی یکی از محصولات پرکاربرد و پرمصرف در خانه‌ها و محل‌های عمومی است. این محصول به دلیل راحتی، بهداشتی و اقتصادی بودن، بازار فروش خوبی دارد. برای تولید دستمال کاغذی در منزل، نیاز به دستگاه‌های خاصی دارید که می‌توانید آن‌ها را از شرکت‌های تولید کننده خریداری کنید.

دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی در منزل، به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند: دستگاه‌های تولید دستمال جعبه‌ای و دستگاه‌های تولید دستمال حوله‌ای و توالت. هر یک از این دستگاه‌ها، قابلیت‌ها و مشخصات فنی خاص خود را دارند که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل، بستگی به نوع، سایز، سرعت، کیفیت و برند آن دارد. به طور کلی، می‌توان گفت که قیمت این دستگاه‌ها در بازار ایران، از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متفاوت است. البته قبل از خرید، باید بازار را جستجو کنید و از شرکت‌های معتبر و مجاز خرید کنید.

برای مثال، شرکت شویا صنعت ، یکی از تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی در منزل است که محصولات با کیفیت و قابل اطمینانی را عرضه می‌کند. این شرکت، دستگاه‌های تولید دستمال حوله‌ای و توالت با سرعت 100 عدد در دقیقه و قابل استفاده با برق تک فاز را پیشنهاد می‌دهد.

با خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل، شما می‌توانید با سرمایه کم و فضای کم، وارد بازار تولید و فروش این محصول پرطرفدار شوید. البته برای موفقیت در این کسب و کار، باید علاوه بر دستگاه، مواد اولیه مناسب و با کیفیت را تهیه کنید و بازاریابی و تبلیغات خوبی انجام دهید. همچنین، باید رقابت با سایر تولید کنندگان را در نظر داشته باشید و با نوآوری و ارائه محصولات متنوع و جذاب، مشتریان خود را جذب و حفظ کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
پردرآمد ترین شغل ها در ایران | راهنمای کامل شغل های پردرآمد با سرمایه کم

 

تولید با حداقل سرمایه و هزینه ها

بسیاری از افراد تصور می کنند برای این که هزینه های تولیدی خود را پایین بیاورند بهتر است یک دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی معمولی تهیه کرده و تولید را شروع کنند. در حالی که پایین آوردن هزینه ها نباید به قیمت پایین آوردن کیفیت محصول تمام شود.

برای این که هزینه های خود را پایین بیاورید می توانید میزان هدررفت منابع خود را بررسی کنید. بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات قدیمی هدررفت بیشتری دارند و خرید انواع دست دوم ماشین آلات می تواند به قیمت هزینه های جاری بیشتری تمام شود.

علاوه بر این می توانید به فکر راهکارهایی برای بالا بردن بازدهی نیروی کار، کاهش هزینه های جاری و کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل باشید یا شیفت کاری خود را بیشتر کنید تا در نهایت بتوانید به سوددهی خوبی برسید.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی با شویا صنعت

تیم شویا صنعت در جدیدترین اقدام خود ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی از جمله دستگاه اقتصادی تیغ و تا و دستگاه تولید دستمال فولکات دلسی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اگر قصد راه اندازی خط تولید و یا خرید دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی را دارید، می توانید از مشاوره رایگان با متخصصان ما بهره مند شوید.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

4.3/5 - (35 امتیاز)