یکی از واضح ترین موضوعاتی که در هر صنعت وجود دارد، بهترین بودن در آن است. اما گاها این بهترین بودن به سادگی امکان پذیر نیست و باید مسیری سخت را برای رسیدن به آن در نظر گرفت. خط تولید مواد شوینده دست دوم یکی از مواردی است که می تواند برای رسیدن به هدف تولید مواد شوینده در مسیر رسیدن به بهترین خط تولید، بسیار موثر باشد.

نکته ای که در رابطه با خط تولید دست دوم وجود دارد، آسان بودن مسیر برای رسیدن به بهترین خط تولید است. در واقع شما با اتکا بر یک خط تولید کارکرده می توانید، مسیری سخت را در قالب آزمون هایی که از پیش صورت گرفته است، به بهترین شکل سپری کنید.

اما لازم است بدانید که در این مسیر نکاتی وجود دارد که باید بر اساس معیارهای اصولی و دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. ما در این بخش به بررسی برخی از اصول می پردازیم تا شما را در استفاده از یک خط تولید کارکرده مواد شوینده یاری کنیم.

خط تولید مواد شوینده دست دوم بر پایه اصول

همان طور که به خوبی می دانید هر خط تولیدی در هر نوع از صنعتی، وابسته به قوانین و اصولی است که به سادگی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. مگر آن که قصد تولید ماده ای با کیفیت را نداشته باشید که در نتیجه با شکست در فروش مواجه خواهید شد.

اما در رابطه با اصول پایه می توان به طور مثال به وجود ابزار لازم برای راه اندازی یک خط تولید اشاره کرد. طبعا وقتی صحبت از خط تولید مواد شوینده می شود، اولین دستگاهی که ذهن هر کسی را مشغول می کند، دستگاهی است که مواد را با هم ترکیب می کند. بله درست حدس زدید این دستگاه میکسر نام دارد. بر این اساس اولین اصول برپایی یک خط تولید، الزام به وجود دستگاه های حرفه ای و سالم است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
100 ایده برای پولدار شدن | ایده هایی برای تغییر مسیر زندگی

درباره این موضوع که خط تولید نو باشد یا کارکرده نیز همه چیز وابسته به بودجه اولیه شماست. از آن جایی که در این بخش ما قصد داریم در مورد خط تولید مواد شوینده دست دوم صحبت کنیم، به طور واضح با توجه به توضیحات قبل و مثال ذکر شده، خط تولید دست دوم، خط تولیدی است که دستگاه های دست دوم دارد. به این معنا که می تواند میکسر آن یک میکسر کارکرده باشد.

علاوه بر میکسر که عمدتا ابزار کار کرده در خط تولید های دست دوم است، ما می توانیم با سایر اجزای کارکرده دیگر نیز در خط تولید مواجه باشیم. این موارد نیز به شرح زیر است:

  1. دستگاه یونیزه آّب
  2. پمپ آّب
  3. پمپ خلاء
  4. پمپ غلیظ کش
  5. میز پخش کن
  6. درب گذار اتومات
  7. لیبل زن
  8. مخزن ذخیره سازی
  9. میکسر
  10. پر کن
  11. کمپرسور

نکات مهم در راه اندازی خط تولید دست دوم

یکی از مهم ترین و اساسی ترین تکاتی که در رابطه با خط تولید مواد شوینده دست دوم وجود دارد، توجه به کارایی و شیوه استفاده قبلی از آن خط تولید است. در واقع باید کاملا به این موضوع پی ببرید که خط تولیدی که قصد دارید از آن برای تولید مواد شوینده استفاده کنید، آیا در قبل نیز به همین منظور استفاده می شده است؟!

علت مهم بودن این موضوع در این است که در موارد بسیاری افراد به منظور راه اندازی خط تولید، دستگاه های لازم را به صورت جداگانه خرید می کنند. به معنای واضح تر در مواردی کمتر پیش می آید که یک خط تولید به شکل کاملا آماده از قبل از به فروش برسد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخازن پلی اتیلن و ویژگی های آنها را بشناسیم!!

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر گرفته شود و بی ارتباط با نکته بالا نیست، میزان عمر و سلامت دستگاه های دست دوم برای استفاده در خط تولید است. توجه به سال ساخت و مدت زمانی که دستگاه در خط تولید قبلی استفاده شده، باید به طور جدی در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که توجه به این موضوع به شدت می تواند روی کیفیت خط تولید دست دوم شما تاثیر داشته باشد.

باید کاملا حواستان را جمع کنید که مخزن، میکسر و سایر اجزا دارای شکستگی نباشند. آیا هر کدام از دستگاه ها سابقه خرابی یا تعمیر داشته اند؟ آیا در حال حاضر نیازی به تعمیر مجدد یا بازسازی برخی از قطعات وجود دارد؟

شما با پاسخ دادن به سوالات بالا و سوالاتی از دست به سادگی می توانید بهترین خط تولید مواد شوینده در نوع دست دوم را راه اندازی کنید. امر بهترین بودن در اینجا می تواند مرتبط با قیمت این خطوط تولید نیز باشد.

در آخر…

پیشنهاد ما این است که اگر به فکر راه اندازی یک خط تولید مواد شوینده دست دوم هستید، به هیچ وجه در تحقیق و بررسی موارد مرتبط با آن اجحاف نکنید.

به عنوان پیشنهاد قطعی، می توانید با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما علاوه بر تولید کننده و فروش در زمینه انواع ابزار آلات صنعتی در طیف انواع خطوط تولید، به عنوان مشاور نیز در کنار شما خواهیم بود. کافی است با تماس بگیرید.

3.8/5 - (20 امتیاز)