مشاوره خرید مخزن دو جداره استیل

یکی از اموری که در خرید هر محصولی باید مد نظر قرار بگیرد، مشاوره گرفتن و بررسی دقیق محصول است. برای خرید مخزن دو جداره استیل نیز به عنوان یکی از ابزار آلات صنعتی لازم است از بهترین مشاوره ها استفاده شود.

اگر کمی در رابطه با حوزه های صنعتی بر اساس ابزار آن ها اطلاعات داشته باشید، به خوبی می دانید که مخزن استنلس استیل که به اختصار مخزن استیل خوانده می شود، دارای ویژگی های بسیاری است. عمده ترین ویژگی مطرح مخازن استیل، نوع آلیاژ خاص این مخزن است که آن را به سبب خاصیتی که دارد از سایر جنس های رایج در بازار جدا می کند.

البته علاوه بر ویژگی مذکور، خصوصیت های دیگری وجود دارد که می تواند به سیستم طراحی و ساخت این مخزن ها ارتباط داشته باشد. عمده ترین ارتباط در این خصیصه نیز به جداره ها مرتبط است.

در این بخش ما قصد داریم نکاتی را در قالب یک مشاوره در اختیار شما قرار دهیم. به امید اینکه در خرید مخزن استیل موفقیت لازم را کسب کنید.

خرید مخزن دو جداره استیل با توجه به پارامتر موثر دما

مخزن های استیل دارای انواع مختلفی هستند که عمده ترین آن ها در نوع مخزن استیل تک جداره و مخزن استیل دو جداره رایج است. مخزن های دو جداره به دلیل اینکه برای مصارفی چون نگهداری مواد در مدت زمان بیشتر، مورد توجه هستند به نوعی استفاده های بیشتری هم دارند.

از مهم ترین نکاتی که می توان از نگاه تعداد جداره، مخزن ها را از یکدیگر تمیز داد، نوع نگهدای مواد در داخل مخزن است. به زبان ساده اساس نوع نگهداری در سطح بزرگ، موضوعی با نام دما را در نگهداری دخیل می کند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خرید دستگاه تولید ابر و اسفنج

موضوع دما که بعضا در برخی از مواقع میزان گرم بودن یا سرد شدن احتمالی را شرح می دهد، در مبحث نگهداری به خصوص در جلوگیری از تغییر شکل احتمالی مواد، تخریب و فساد آن نقش ویژه ای دارد.

به طور مثال، استفاده از مخازن استیل دو جداره در صنعت مواد غذایی بسیار شایع است، دلیل این امر توانایی خوب این مخزن در نگهداری از موادی چون روغن ها و گلوکزها است. جالب است بدانید که مخزن دوجداره می تواند در مقایسه با مخزن تک جداره، یک عایق فوق پیشرفته برای مواد ذکر شده محسوب شود.

نکته دیگری نیز در رابطه با خرید مخزن دو جداره استیل بر اساس پارامتر دما وجود دارد. این نکته به تثبیت دما در داخل مخزن اشاره دارد که به نوعی تخلیه مواد را آسان تر می کند. در واقع اگر مواد ذکر شده در مثال، دچار کاهش دما شوند، تخلیه آن ها به سختی خواهد بود. عایق بودن نسبت به شرایط دمای بیرونی در مخزن دو جداره این مشکل را حل می کند.

خرید مخزن استیل با توجه پارامتر موثر ظاهر

خرید مخزن دو جداره استیل گاها در وهله اول می تواند با بررسی شکل ظاهری مخزن نیز به نوع خرید کمک کند. شکل ظاهری موضوعی است که به افقی یا عمودی بودن مخزن اشاره دارد. در نگاه دقیق تر، شکل ظاهری را می توان ظرفیت مخزن نیز تلقی کرد.

مخزن های عمودی و افقی برای مصارفی که مد نظرتان است، می تواند متغیر باشد. به طور مثال، برای صنایعی چون دام و طیور، مرغداری و حتی صنعت غذا، مخزن افقی کاربرد بیشتری دارد. در مقابل برای صنایعی چون تولید مواد شیمیایی و انواع شوینده مصرفی نیز مخزن عمودی دارای کاربرد ویژه ای است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخازن شوینده چه کاربردی دارند؟

نکته ای در باب ظرفیت

توجه به ظرفیت و کارایی مخزن یکی از نکاتی است که می تواند در خرید مخزن، به مثابه سرمایه گذاری برای ارتقای کسب و کار در آینده باشد. به طور مثال در نظر بگیرید که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قصد داشته باشید که یک مخزن 1000 لیتری خریداری کنید. اگر این مخزن پس از 4 سال نیاز به ارتقا به اندازه 2000 لیتر داشته باشد، احتمالا پس از این مدت زمان، افزایش قیمتی به میزان 40 الی 50 درصد خواهد داشت.

حال شرایطی را در نظر بگرید بخواهید از همان ابتدا یک مخزن 2000 لیتری خریداری کنید. قطعا با فرض بالا، شما به منظور ارتقا با قیمتی بیش از 120 درصد طرف خواهید بود.

از همین رو است که خرید مخزن دو جداره استیل 2000 لیتری می تواند به صرفه تر به نظر برسد. در واقع سیستم کاری شما و برنامه های که برای ارتقا آن در نظر دارید، نقش مهمی در خرید شما ایفا می کند.

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید مخزن دو جداره استیل هستید، در مرحله اول، اطلاعات مهم در باب این دستگاه را افزایش دهید. همچنین مشاوره گرفتن از مراکز را جدی بگیرید.

برای اطمینان از صحت مشاوره، هم اطلاعات خودتان می تواند به شما کمک کند و هم اینکه نوع ارائه مشاوره بر اساس پرسش و پاسخ می تواند تاثیر بسیاری در تایید صحت مشاوره داشته باشد.

در آخر به منظور اطلاعات دقیق و مشاوره در زمینه خرید، کافی است با ما در تماس باشید. بدون شک تیم ما همواره صادقانه آماده است تا بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت مخزن پلی اتیلن افقی
امتیاز دهید