خرید دستگاه سفره یکبار مصرف اولین قدمی است که برای سرمایه گذاری روی خط تولید سفره های یک بار مصرف باید بردارید. از آنجایی که تنوع دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف کم نیست، پیش از خرید این دستگاه ها باید نکاتی را بررسی کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا شما را برای خرید انواع دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف راهنمایی کنیم.

برای خرید دستگاه سفره یکبار مصرف چه نکاتی را در نظر بگیریم؟!

همان طور که می دانید حجم و کیفیت تولید محصول نهایی شما وابسته به ماشین آلاتی است که در خط تولید خود استفاده کرده اید. بنابراین برای بالا بردن تولید و فروش، ابتدا باید دستگاه ها و تجهیزات درستی را انتخاب و خریداری کرده باشید. اگر قصد راه اندازی خط تولید سفره های یکبار مصرف را دارید، برای خرید دستگاه های مختلف این خط حتما نکات زیر را بررسی کنید.

ویژگی های کلی دستگاه

اولین نکته ای که برای خرید دستگاه تولید سفره های یکبار مصرف باید بررسی کنید، ویژگی های کلی دستگاه مانند جنس بدنه، قطعات برقی و مواردی از این دست است. جنس بدنه ماشین آلات روی عمر دستگاه ها تاثیر گذاشته و شما را از هزینه های بیهوده ای نظیر جایگزینی دستگاه ها یا سرویس های زودهنگام می رهاند. معمولا جنس بدنه دستگاه های با کیفیت از آلیاژ فلزات مقاوم است.

مصرف برق دستگاه نکته دیگری است که پیش از خرید باید بررسی کنید، به خصوص اگر کارگاه تولیدی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و از برق خانگی استفاده می کنید. میزان مصرف برق دستگاه ها روی هزینه های جاری کارگاه شما تاثیر بسیاری می گذارد و می تواند سود خالص شما را کاهش دهد. بنابراین پیش از خرید دستگاه سفره یکبار مصرف حتما از میزان مصرف برق ماشین آلات آگاه شوید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
راکتور استیل دو جداره میکسر دار

نکته دیگر بررسی کیفیت المنت دستگاه پرفراژ سفره های یکبار مصرف است. المنت یک قطعه کلیدی در این دستگاه محسوب می شود که اگر از فلز با کیفیت برای تولید آن استفاده نشده باشد، عمر کوتاهی داشته و شما را با هزینه های بسیاری روبرو می کند.

ظرفیت تولید دستگاه های سفره یکبار مصرف

بعد از بررسی ویژگی های کلی دستگاه ها، حتما باید از ظرفیت تولید آنها اطلاع پیدا کنید. بالطبع دستگاه های پیشرفته تر که قیمت بالاتری هم دارند می توانند در یک شیفت کاری 8 ساعته میزان تولید و خروجی بیشتری نیز داشته باشند. بنابراین برای بررسی میزان خروجی دستگاه ها، بودجه خرید خودتان را هم در نظر داشته باشید.

قابلیت های مختلف دستگاه ها

دستگاه ها و ماشین آلاتی که امروزه در خطوط تولید به کار گرفته می شوند نسبت به دستگاه های گذشته پیشرفته تر شده و قابلیت های بیشتری دارند. به عنوان مثال دستگاه رول و پرفراژ سفره های یکبار مصرف را می توانید به صورت یک دستگاه ادغام شده خریداری کنید تا هم در هزینه ها صرفه جویی شده و هم فضای زیادی از کارگاه خود را برای ماشین آلات مختلف هدر ندهید.

خرید دستگاه سفره یکبار مصرف از شویا صنعت

اگر قصد خرید و راه اندازی خط تولید سفره های یکبار مصرف و سایر نایلون های رولی را دارید، می توانید بهترین دستگاه ها را با توجه به بودجه خود از تیم شویا صنعت تهیه کنید. ما در شویا صنعت امکان خرید انواع دستگاه های اقتصادی برای راه اندازی خطوط تولید سفره های یکبار مصرف را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. اگر اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید کافی است از فرصت مشاوره رایگان با تیم متخصص شویا صنعت بهره مند شوید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
با کاربرد های میکسر پلی اتیلن آشنا شوید

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید: 09121828410 و 09124045180

 

5/5 - (12 امتیاز)