بهترین دستگاه پرکن مایعات کدام نوع است؟

استفاده کردن از ماشین آلات صنعتی همچون دستگاه پرکن مایعات می تواند به بالا رفتن دقت در بسته بندی و البته بهروری بالا کمک شایانی نماید. به این صورت مشتریان خاص خود را یافت نموده و به سود قابل توجهی نیز دست پیدا خواهد نمود. اما از بین انواع دستگاه پرکن کدام می تواند انتخاب مناسبی برای تولید محصولات ما است؟ بهترین دستگاه پرکن مایعات را چگونه شناسایی، انتخاب و خریداری کنیم؟

ما در این مقاله هر آنچه که می تواند شما را در انتخاب بهترین دستگاه پرکن مایعات یاری نماید را به شما معرفی می نماییم. پس با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب و خرید دستگاه پرکن را برای خود رقم بزنید.

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات نوعی از دستگاه صنعتی می باشد که به تولید کننده در زمینه پر نمودن حجم یا وزن مشخصی از مایعات با چگالی، حالات و ویسکوزیته متفاوت کمک می نماید تا محصول خاص و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه دارد.

انتخاب نمودن دستگاه پرکن مایعات می تواند برای افرادی که به تازگی به این حیطه کاری وارد شده اند امری پیچیده باشد، از این رو سفارش می گردد که به منظور انتخاب نمودن بهترین دستگاه پرکن بسته به نوع محصول تولیدی خود با مشاوران ما صحبت و دستگاه مناسب را برای خود خریداری نمایید.

دستگاه پرکن به طور کلی بسته به نوع مایعات به دو نوع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و دستگاه پرکن مایعات رقیق تقسیم بندی می گردد. هر کدام از این نوع دستگاه همانطور که از نامش هم نمایان است برای یک نوع مایع مناسب می باشد و در صورت خریداری دستگاه پرکن مایعات اشتباهی هم باعث اختلال در خط تولید خواهید شد و هم دچار ضررهای مالی خواهید شد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک

مزایای دستگاه پرکن مایعات

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید از دستگاه پرکن مایعات استفاده نماییم؟ برای اینکه بتوانید به جواب سوال خود برسید، ما شما را با مزایای پرکن مایعات آشنا می سازیم، از جمله مزایایی که می توان به دستگاه پرکن مایعات نسبت داد، عبارتند از:

  • باعث افزایش سرعت در پر کردن مایعات و همچنین افزایش سرعت در بسته بندی می گردد.
  • باعث کاهش سرریز شدن مایعات و هدر روی می شود.
  • تمام ظروف به طور یکسان پر می گردند.
  • بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی عمل پر کردن ظروف انجام می پذیرد.
  • در مدل تمام اتوماتیک دستگاه پرکن مایعات، احتیاجی به نیروی کار و اپراتور وجود نخواهد داشت.

 چرا باید از دستگاه پرکن مایعات استفاده کنیم؟

زمانی که عمل پر کردن مایعات به صورت دستی انجام می پذیرد، باعث هدر رفت مایعات بر اثر نشتی و اتلاف زمان می گردد.

با وجود دستگاه های جدید پر کننده مایعات که به شکل های پیشرفته با ویژگی ها و کنترل های کاربرپسند ارائه می گردند، بهترین انتخاب می توانند به منظور بسته بندی مایعات در صنایع در زمان بهینه تر و همچنین با نیروی کار کمتر باشند.

از دستگاه پرکن مایعات می توان در صنایع مختلف همچون صنایع دارویی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی و … استفاده و بهره برد.

شما با انتخاب درست بهترین دستگاه پرکن مایعات عملیات پر نمودن مایعات درون ظروف مد نظر را سرعت و دقت بالا انجام دهید.

چه عواملی می تواند روی انتخاب بهترین دستگاه پرکن مایعات تاثیر بگذارد؟

انتخاب کردن بهترین دستگاه پرکن مایعات به خصوص برای افرادی که به تازگی وارد این حرفه شده اند، نمی تواند کار آسانی باشد. برای اینکه بتوان بهترین خرید را در مورد دستگاه پرکن مایعات داشت باید به عوامل مختلفی همچون: حجم ظروف، اندازه تولید روزانه، نوع مایعات و … توجه نمود.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
انواع سفره یکبار مصرف پلاستیکی

ویسکوزیته مایع (گرانروی مایع)

می توان مهمترین عاملی که باید حتماً قبل از انتخاب کردن یک دستگاه پرکن مایع به آن توجه داشت و در خرید خود آن را لحاظ نمود، ویسکوزیته مایع است. ویسکوزیته یک مایع مقدار مقاومت مایع در برابر تغییر جریان یا شکل است. به عنوان نمونه، ویسکوزیته آب بسیار پایین تر از آب است. یعنی شربت غلیظ تر است و در برابر جریان، تغییر یا حرکت مقاوم تر می باشد. به همین جهت برای آب از پرکن ثقلی (گرانشی) استفاده می گردد.

مکانیزم پر کردن

پس از توجه به گرانروی مایع مورد نظر برای تولید، باید به نحوه پر کردن محصول هم توجه گردد. مکانیزم پر کردن به دو نوع:

حجم پرشده: از این نوع از مکانیزم زمانی استفاده می گردد که احتیاج حجم دقیقی از مایع بدون توجه به شکل و حجم ظرف پر گردد. از پرکن هایی که به این روش کار می کنند می توان به: پرکن ­‌های گرانشی، پرکن‌ های پیستونی و پرکن‌ های پمپی اشاره نمود.

سطح پر شده: از این نوع از مکانیزم هم زمانی استفاده می گردد که حجم بطری ها نسبت به یکدیگر متفاوت باشند. این روش نسبت به مکانیزم حجم پر شده کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می باشد. چرا که دارای سرعت پر شدن وسیعی می باشد و می تواند تیغ وسیعی از ویسکوزیته را تحمل نماید.

سرعت پر کردن

سومین موردی که می تواند در انتخاب بهترین دستگاه پرکن مایعات به شما کمک نماید، سرعت پر کردن می باشد. زمانی که حرف از تولید می گردد، به این نکته توجه می شود که دستگاه در هر ساعت، دقیقه یا شیفت کاری چند ظرف را می تواند پر نماید تا هم نیاز بازار تامین گردد و هم از نظر سود دهی انتخاب مناسبی باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
قیمت دستگاه میکسر مواد شوینده چقدر است؟

به منظور دست یافتن به سرعت پر کردن مناسب دستگاه های پرکن متنوعی تولید گردیده اند که از نظر عملکرد دستی، خودرکار، حجم، نوع ظرف یا ویسکوزیته می توانند با یکدیگر متفاوت باشند.

نوع بطری یا ظرف

توجه به نوع ظرف یا بطری هم بسیار می تواند روی انتخاب بهترین دستگاه پرکن مایعات تاثیر داشته باشد. اگر توجه کرده باشید انواع مختلفی از ظروف و بطری در بازار موجود می باشند.

در آخر بهترین دستگاه پرکن مایعات

ما در این مقاله سعی خود را نمودیم تا شما بتوانید با عواملی که نام بردیم بهترین دستگاه پرکن مایعات را شناسایی، انتخاب و خریداری نمایید. البته شما باز هم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع دستگاه پرکن مایعات با مشاوران ما در ارتباط بوده و یک انتخاب ایده آل با بهترین کیفیت را برای خط تولید خود انتخاب نمایید. انواع دستگاه های پرکن مایعات موجود در این سایت شامل موارد زیر می باشند:

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مواد شوینده

دستگله پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مواد شیمیایی

5/5 - (4 امتیاز)