یکی از سوالات پر تکرار برای تولید شوینده های بهداشتی و صنعتی مربوط به هزینه های راه اندازی خط تولید مواد شوینده است. همان طور که می دانید اقلام بهداشتی و مصرفی در دنیای امروز، بازار خوبی دارند و از آنجایی که افراد به سلامتی خود اهمیت می دهند، نسبت به خرید مستمر مواد شوینده دقت دارند. بنابراین باید تولید انواع مواد شوینده را از کسب و کارهای سودده به حساب آورد. با این حال بدون اطلاع از هزینه ها و روند بازار، نمی توان با اطمینان خاطر وارد این صنعت شد. در این بخش همراه شویا صنعت باشید تا شما را بیشتر با ریز هزینه های مربوط به تولید مواد شوینده آشنا کنیم.

کمترین هزینه های راه اندازی خط تولید مواد شوینده چقدر است؟!

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده هزینه ها با توجه به هدف و بازاری که شما انتخاب کنید، کاملا متغیر هستند. در مقیاس های کوچک می توان با چند صد میلیون تومان یک خط تولید کامل را راه اندازی کرد؛ اما در مقیاس های بزرگ تر برای راه اندازی یک خط تولید حرفه ای باید بودجه ای میلیاردی در نظر داشته باشید.

نکته ای که در رابطه با هزینه های راه اندازی خط تولید باید در نظر داشت، هزینه های پس از تولید است. بیشتر مدیران و کارآفرینان فقط به هزینه هایی نظیر تامین مواد اولیه، خرید تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی توجه دارند. با این حال باید هزینه های بازاریابی را هم در نظر داشته باشید، چرا که بدون فروش محصول عملا چیزی عاید شما نشده است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
طراحی همزن های صنعتی

به طور کلی ساختار هزینه های تولید مواد شوینده را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خریداری فرمولاسیون مواد شوینده
  • هزینه های مربوط به اخذ مجوزهای رسمی و دولتی از مراجع ذیربط
  • خریداری تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز خط تولید
  • تهیه مواد اولیه و منابع با کیفیت از مراکز معتبر و تایید شده سازمان بهداشت
  • هزینه های مربوط به اجاره کارگاه یا فضای راه اندازی خط تولید
  • هزینه های مربوط به منابع انسانی
  • هزینه های جاری مانند قبوض مختلف یا خرج های پیش بینی نشده
  • هزینه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات برای ورود به بازار

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده باید چقدر سرمایه داشته باشیم؟!

ساختار هزینه های راه اندازی خط تولید مواد شوینده که بالاتر اشاره کردیم برای تولید هر نوع ماده شوینده متفاوت است. به عنوان مثال خط تولید مایع ظرفشویی با شامپو و شوینده های صنعتی مانند پاک کننده های سطوح و شامپو کارواش کاملا متفاوت است.

شوینده هایی که در دسته شوینده های صنعتی قرار می گیرند هزینه های تولیدی کمتری دارند. با این حال بازار بزرگی هم نخواهند داشت؛ چرا که مصرف کننده های محدودی برای این نوع پاک کننده ها وجود دارد.

از طرف دیگر برای تولید شوینده های بهداشتی مانند انواع شامپو، مایع ظرفشویی و هر نوع پاک کننده ای که در فروشگاه ها به فروش می رسد، لازم است دوندگی های بیشتری داشته و مجوزهای لازم را اخذ کنید. دستگاه هایی که در این خط تولید استفاده می کنید همگی باید از جنس استیل نگیر 316 و مورد تایید سازمان های مربوطه باشد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
برای خرید دستگاه پرکن مایعات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بنابراین نمی توان یک قیمت مشخص را برای راه اندازی خط تولید معرفی کرد. با این حال برای اطلاع از هزینه ها می توانید با کارشناسان ما در شویا صنعت تماس گرفته و با اعلام شرایط و اهداف خود، مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید داشته باشید.

خرید انواع ماشین آلات خط تولید شوینده از شویا صنعت

در این بخش سعی کردیم یک دید کلی از هزینه های راه اندازی خط تولید مواد شوینده را برای شما ایجاد کنیم. با این حال در نظر داشته باشید که هر خط تولید، با توجه به خروجی، ظرفیت تولید و اهداف تولید کننده می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم که با متخصصان ما در شویا صنعت تماس بگیرید تا شرایط راه اندازی خط تولید مواد شوینده را به طور کامل برای شما تشریح کنند.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

5/5 - (1 امتیاز)