میکسرها و مخازن استیل از جمله مهم ترین انواع دستگاه های صنعتی هستند. بخش مهمی از این اهمیت را باید در قیمت میکسر استیل مورد بررسی قرار داد.

اگر در زمینه های نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی، سیالات بهداشتی و آشامیدنی فعالیت داشته باشید، به خوبی می دانید که مخزن های استیل تا چه میزان می تواند در کاهش مدت زمان فساد موثر باشد. میکسرهای استیل نیز به سبب اینکه ساختار مشابهی با مخازن دارند و برای اموری چون ترکیب و اختلاط مواد مختلف استفاده می شوند، در کیفیت محصول نهایی تاثیر دارند.

اما صحبت از قیمت میکسرها و مخازن موضوعی است که می تواند بستگی های فراوانی را برای محصول نهایی شما بیافریند. در واقع عوامل موثر روی قیمت میکسر، عواملی است که می تواند یک خرید مطمئن را برای شما رقم بزند و کیفیت محصول شما را نیز تضمین کند.

قیمت میکسر استیل و عوامل موثر روی قیمت

بر اساس آن چه که به شکل معمول و عرف در بازار رایج است، اعلام دقیقی از یک قیمت کلی برای تجهیزات و دستگاه های صنعتی امکان پذیر نیست. البته این موضوع به این معنا نیست که قیمت های مرتبط با این محصولات بدون ثبات است و هر کسی می تواند بسته به میل خود تعیین قیمت کند. در واقع عوامل بسیاری وجود دارد که با نام هزینه تولید می تواند تاثیراتی جزئی روی قیمت ایجاد کند.

یکی از عمده ترین دلایلی که قیمت ها را به طور معمول می تواند دچار نوسان کند، روتین نبودن تجهیزات صنعتی است. به این معنا که هر کدام از دستگاه ها و ابزارهای رایج، به سبب وظایف و کارکردهای خاص استفاده می شوند. یعنی بدون در نظر گرفتن آن وظیفه خاص، به طور عمده طراحی و ساخته نمی شوند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
سفره یکبار مصرف شیشه ای

اما درباره ثابت نبودن قیمت ها باید متغییر بودن پارامترهای مهم را نیز در نظر بگیرید. این پارامترها همان دلیل اصلی نوسان قیمت در بازار است. به طور مثال یک مخزن 316 از لحاظ قیمتی می تواند به طور تقریبی قیمتی دو برابر مخزن 304 داشته باشد. به این معنا که تنها تغییر یک پارامتر ساده که به جنس مخزن یا میکسر اشاره دارد، به سادگی قیمت را دو برابر می کند.

قیمت میکسر به طور دقیق به چه پارامترهایی وابسته است؟!

اگر موضوع نوسانات وابسته به ارزهای خارجی را در نظر نگیریم و صرفا ماجرای قیمت میکسر استیل را وابسته به عوامل تولیدی و هزینه های رایج بررسی کنیم، پارامترها به شرح زیر است:

  1. نوع جنس اولیه که به عنوان متریال برای ساخت میکسر در نظر گرفته می شود یکی از عوامل مهم در قیمت میکسر است. این جنس می تواند شامل آهن، استیل 304 و استیل 316 باشد.
  2. ظرفیت مخزن که به نوعی بیانگر شکل کلی مخزن و حجم قابل استفاده میکسر است.

برای اینکه قیمتی مناسبی بیابید لازم است ابتدا میزان حجم لازم برای فرآیندهای خود را در نظر بگیرید.

  1. تجهیزات موجود روی میکسر؛ به طبع هر چه میزان و تعداد تجهیزات بیشتر باشد، می تواند روی قیمت میکسر نیز موثر باشد. به طور مثال مجهز بودن به نردبان یا سیستم کنترلی در برخی دستگاه ها به شکلی روتین و در برخی دیگر به شکل اضافی محسوب می شود. داشتن یا نداشتن این تجیهزات گاها می تواند در قیمت میکسر موثر باشد.
  2. نوع طراحی میکسر که می تواند عمودی یا افقی باشد. این موضوعی در کیفیت و کارکرد میکسر به بررسی عوامل موثر فشار در میکسر منتهی می شود که به طور معمول میکسر افقی استیل گران تر است.
  3. موتور و گیربکسی که برای میکسر استفاده شده است می تواند بر قیمت آن موثر باشد. عمده ترین موتورهای گیربکسی با برندهای ایرانی، چینی و اروپایی قابل دسترس هستند. هر کدام از این برندها می توانند موجب افزایش یا کاهش قیمت میکسر مورد نظر شما شوند.
  4. نام خود میکسر نیز می تواند در قیمت آن موثر باشد. منظور از نام همان کاربردی است که برای میکسر در نظر گرفته می شود. به طور مثال میکسر مواد شوینده قیمتی متفاوت تر از میکسرهای ریبون بلندر دارد.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
آیا هر کسی می تواند تولید کننده سفره یکبار مصرف باشد؟ با چه شرایطی؟

در نتیجه…

اگر به دنبال خرید یک میکسر خوب برای کسب و کار و فعالیت های صنعتی هستید، قیمت میکسر استیل یکی از گزینه های مهم برای خرید محسوب می شود. این قیمت به سیاست گذاری های فروش وابسته است و بسته به نوساناتی که همواره در بازار وجود دارد می تواند کمی متغییر باشد.

در واقع از آن جایی که میکسرهای استیل دارای ساختار و تجیهزاتی هستند که برخی از آن ها به نوعی وارداتی محسوب می شوند، تاثیر قیمت ارز روی آن ها را نباید نادیده گرفت.

از طرفی دیگر کیفیت و ساختاری که برای تولید خود میکسر در نظر گرفته می شود می تواند بسایر موثر باشد. به طور مثال قیمت میکسر استیل 316 به مراتبی گران تر جنس 304 و آهن است. زیرا این جنس دارای مقاومتی متفاوت است و از طرفی برای اموری متفاوت تر نیز استفاده می شود.

در کل به منظور اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره قیمت میکسر مورد نظر خود، کافی است با ما در شویا صنعت تماس برقرار کنید. ما به عنوان تولیدکننده انواع مخازن و میکسر همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستیم.

امتیاز دهید