خرید میکسر استنلس استیل و سایر مخازن های کارآمد در صنایع تولیدی های گوناگون، همواره نیازمند اطلاع دقیق از شرایط است. برای این که بتوانید در صنعت مورد نظر خود از میکسرها و مخازن به شکل درست استفاده کنید، مهم ترین موضوع این است که بهترین میکسرها را بشناسید.

به خوبی می دانید که میکسرها و مخازن استیل برای نگهداری از مواد غذایی، سیالات آزمایشگاهی و غیره استفاده می شوند. یعنی هر میکسر یا مخزنی می تواند به تنهایی برای یک محصول یا فرآیند کارآمد باشد. شما برای اینکه بدانید کدام میکسر و چه نوع از آن برای صنعت مورد نظرتان مناسب است، نیاز به یک راهنمایی دارید.

در این بخش ما به بررسی برخی از پارامترها در زمینه خرید میکسرها خواهیم پرداخت. پارامترهای ذکر شده در این بخش هم می تواند ملاکی برای قیمت باشد و هم انتخاب شما را بهترین دستگاه نزدیک تر کند.

خرید میکسر استنلس استیل با توجه به عوامل قیمتی

برای اکثر افرادی که قصد به خرید میکسر و ابزار آلات صنعتی دارند، در وهله اول قیمت دارای اهمیت بسیاری است. همانطور که می دانید ابزار آلات صنعتی به هزینه ای که خریدار پرداخت می کند، می تواند دارای کارآیی هایی باشد. به زبان ساده و آن چه که در بازار رایج است: هر چقدر پول بدی، همان قدر آش می خوری.

اما موضوعی که باید به عنوان یک راهنمایی در نظر بگیرید این است که در بعضی از صنایع، لازم نیست شما هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در واقع در مواردی خاص می توان با حداقل هزینه ها، به بالاترین کیفیت ها دست یافت و هزینه اضافی، کارآیی و ثمری نخواهد داشت. به طور مثال در کسب و کارهای کوچک که تعداد پرسنل کاری به تعداد انگشتان دست است، لازم نیست به طور حتم به دنبال خرید میکسر استنلس استیل با بیشترین امکانات یا امکانات اضافه باشید. شکی در این نیست که تجهیزات اضافی می تواند، کار شما را آسان کند، اما در برخی از مواقع همین تجهیزات اضافی می تواند فقط هزینه هدر رفته باشند، چون عملا کارایی ندارند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
مخزن استیل دوجداره میکسر دار

برای مثال، یک میکسر افقی که حجم پایینی دارد، احتیاجی به نردبان نخواهد داشت. البته به طور کلی برای میکسرهای افقی در حجم پایین، نردبان استفاده نمی شود.

مواردی مهم تر از قیمت که برای خرید میکسر و مخازن باید در نظر بگیرید

همانطور که از اسم میکسر استیل مشخص است، بدنه این دستگاه از جنس استیل 304 ساخته شده  است. برای خرید میکسر استنلس استیل باید در وهله اول از جنس بدنه اطمینان حاصل کنید که دارای خوردگی ها یا لهیدگی نباشد. خوردگی یا لهیدگی می تواند موجب باقی ماندن موارد روی بدنه میکسر شود. این روند فرآیند اختلال هایی ایجاد می کند که فرمولاسیون محصول کامل نخواهد شد.

در بحث بدنه میکسر، اطلاع از جداره مخزن میکسری که انتخاب می کنید بسیار مهم است. زیرا تعداد جداره بیانگر نوع ماده ای است که می توانید در میکسر حل کنید. هرچه تعداد جداره ها بیشتر باشد، مقاومت میکسر و مخزن آن در مقابل خوردگی ها بیشتر خواهد بود. به طور مثال اگر صنعت مورد نظر شما تولید مواد شوینده است، بهتر است برای خرید میکسر استنلس استیل از نوع تک جداره استفاده نکنید.

به خصوص برای تولید مواد با درصد بالای اسیدی و تولید محصولاتی چون آب ژاول یا وایتکس بهتر است از میکسرها و مخازن دو یا سه جداره استفاده شود. نکته دیگری که در رابطه با خرید میکسر وجود دارد، نوع استفاده شما از میکسر است. به این معنا که شما قصد دارید نوع اختلاط چگونه صورت بگیرد. نوع ترکیب کردن یا اختلاط به طراحی میکسر بستگی دارد که دارای دو حالت عمودی و افقی است.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه عرض 90 ژوکسین | خرید، فروش و قیمت دستگاه عرض 90 ژوکسین

تاثیر نیروی وارده بر زیر شکم مخازن و تمایل به پیروی از نیروی جاذبه در عمل ترکیب، در حالت های عمودی و افقی متفاوت است. میکسرهای افقی در مرغداری و صنعت طیور کاربرد بیشتری در مقایسه با میکسر عمودی دارند.

در آخر…

اگر به دنبال خرید میکسر استنلس استیل با توجه به صنعت خود هستید، باید در نظر داشته باشید که هر صنعتی می تواند دارای پارامترهای مخصوص به خود باشد. در بسیاری از صنایع، میزان خرد شدگی و همگن شدن کامل، بسیار اهمیت دارد، اما در برخی دیگر از صنایع، مهم نیست که تمامی مواد اولیه به ذرات ریز تبدیل شود.

برای مثال در صنعت تولید مواد شوینده، لازم است که به طور حتم تمامی مواد از به حالت مایع و یک دست در آیند. یا برای تولید پودر شوینده لازم است که مواد نهایی دارای سایز یکسان باشند. به طوری که حالت مواد یکی درشت یا یکی ریز تولید نشود. کیفیت تمامی محصولات نهایی چه در نگهداری و چه در تولید آنها، به جنس میکسر، بدنه میکسر، جداره میکسر و سایر عوامل بستگی دارد.

برای توضیحات دقیق تر و بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی در شویا صنعت همراه ما باشید. بدون شک موارد بیشتری برای یک راهنمایی خرید وجود دارد که به سادگی در قالب یک مقاله نمی گنجد.

امتیاز دهید