دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک چیست؟

دستگاه پرکن برای بسته بندی محصولات متنوع در خط تولید قابل استفاده و بسیار مهم و کاربردی می باشد. با کمک دستگاه پرکن کیفیت محصولات و بسته بندی حفظ شده و سرعت انجام کار بالا می رود. این دستگاه در انواع مختلف تولید شده که یکی از آنها دستگاه پرکن حجمی می باشد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با دستگاه پرکن حجمی آشنا کرده و پس از آن ببینیم نوع نیمه اتوماتیک آن چه مزایا و کاربردی را به همراه دارد. پس با ما در شویا صنعت همراه باشید.

دستگاه پرکن چیست؟

دستگاه پرکن به منظور بسته بندی محصولات پر کاربرد و پر مصرف می باشد. از دستگاه پر کن به منظور پر کردن و بسته بندی انواع محصولات استفاده می گردد. به علت تنوعی که در بین محصولات وجود دارد این دستگاه در انواع مختلف ساخته می شود و در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک وجود دارد.

این دستگاه برای انواع ظروف همچون: شیشه، قوطی، جعبه، سلفون و … قابل استفاده می باشد. با کمک این دستگاه پرکن، دیگر برای پرکردن محصول احتیاجی به نیروی کار انسانی بسیار نبوده و به همین جهت در صرف هزینه ها صرفه جویی می گردد. دستگاه پرکن همانطور که گفتیم در انواع مختلف ساخته شده که می توان به: دستگاه پرکن پودری، دستگاه پرکن مایعات و دستگاه پرکن گرانول (حجمی) اشاره نمود. هر کدام از این دستگاه ها کاربرد و ویژگی های مختص به خود را داشته و در نوع خود بهترین استفاده را می توان از آن برد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه عرض 90 ژوکسین | خرید، فروش و قیمت دستگاه عرض 90 ژوکسین

البته این را هم اضافه نماییم این دستگاه ها با یکدیگر فرق دارند و به طور نمونه نمی توان از دستگاه پرکن پودری برای مایعات استفاده نمود. حتی دستگاه پرکن مایعات نیز دارای انواع مختلفی است. مثلا برای مایعات غلیظ از دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، برای مایعات رقیق از دستگاه پرکن مایعات رقیق، برای مواد شوینده از دستگاه پرکن مواد شوینده و برای  مایع ظرفشویی از دستگاه پرکن مایع ظرفشویی می توان استفاده نمود و خرید دستگاه مایعاتی که برای مایعات مورد نظر طراحی و ساخته نشده است نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک

یکی از انواع دستگاه پرکن، دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک می باشد. این دستگاه به منظور پر نمودن مواد گرانولی به صورت پیمانه ای (حجمی) در ظروف مورد نظر قابل استفاده می باشد.

سیستم دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک حجمی مکانیکی می باشد. در قسمت های که با مواد سروکار دارند از جنس استیل استفاده شده است. جنس استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشد و به همین جهت یک انتخاب ایده آل برای قسمت های است که با مواد در ارتباط هستند.

البته این را هم اضافه کنیم که این دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک حجمی قابلیت تنظیم پیمانه را دارد و همچنین مجهز به چشم الکترونیک می باشد. این را هم اضافه نماییم که این دستگاه پرکن جزو پرکاربردترین و پرمصرف ترین دستگاه ها به منظور بسته بندی محصولات حجمی می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه پرکن حجمی

این دستگاه به علت ویژگی بارزی که دارد از مزایای بسیاری برخوردار می باشد. در ادامه شما را با چند نمونه از مزایای دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک آشنا می سازیم. با ما همچنان همراه باشید.

  • دستگاه پرکن حجمی به منظور پر نمودن ظروف مواد گرانولی به صورت حجمی قابل استفاده می باشد.
  • این دستگاه دارای سیستم مکانیکی است.
  • برای پر نمودن ظروف با کمک فشار پدال انجام می شود.
  • دستگاه پرکن حجمی دارای تنظیم پیمانه می باشد.
  • جنس ظرفی که با مواد برخوردارد از فلز استیل بوده و به همین جهت ظرف دچار زنگ زدگی نخواهد شد.
  • دارای چشم الکترونیکی می باشد.
  • از دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک برای بسته بندی تمام موادی که گرانولی می باشند قابل استفاده است.
  • در صورت استفاده اصولی دارای طول عمر بالا می باشد.
  • باعث بالا رفتن کیفیت بسته بندی محصول می گردد.
  • سرعت کار را افزایش می دهد.
  • این دستگاه پرکن احتیاجی به کمپرسور ندارد.
  • دستگاه پرکن حجمی دارای ولتاژ و توان مناسب و ایده آل می باشد.
  • حجم پیمانه مناسب این دستگاه بین ۲۰۰۰-۲۰۰سی سی می باشد.
  • دارای ابعاد بسیار مناسب است و می توان بسته به محیط (کوچک و بزرگ) از دستگاه مورد نظر خود استفاده نمود.
  • وزن دستگاه مناسب می باشد.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
ایده های خلاقانه پولساز | رازهای تبدیل یک ایده به یک کسب و کار موفق

شما حال با شناخت این مزایا می توانید انتخاب ایده آل بدون ترس برای انتخاب پرکن داشته باشید.

البته شما برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس بوده و مشاوره های لازم را در جهت انتخاب و حتی خرید دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک داشته باشید.

قیمت و خرید دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن حجمی در انواع مختلف تولید شده و به علت نوسانات ارزی که در کشور وجود دارد نمی توان قیمت دقیق و تمام شده ای را برای خرید دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک بیان نمود. اما شما می توانید با همکاران ما در قسمت فروش ارتباط برقرار کرده و با آخرین قیمت به روز شده دستگاه پرکن حجمی آشنا شوید و در صورت تمایل در این قسمت اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خواهید کرد.

از دستگاه پرکن حجمی نیمه اتومات می توان در کسب و کارهای خانگی استفاده نمود؟

خوبی که دستگاه پرکن حجمی نیمه اتومات دارد این است که در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته شده و می توان هم برای کسب و کارهای کوچک و هم برای کسب کارهای بزرگ استفاده نمود.

شما می توانید با کمک پرکن حجمی نیمه اتوماتیک یک کسب و کار کوچک در منزل خود ایجاد نمودن و تنوع کار خود را بالا برده و سرعت بسته بندی را افزایش دهید.

دستگاه پرکن حجمی اتومات به علت سبک بودن و حجم پایینی که دارد جزو انواع دستگاه بسته بندی مناسب برای کسب و کارهای خانگی و بزرگ می باشد.

در آخر

دستگاه پرکن حجمی نیمه اتومات در دسته انواع دستگاه پرکن قرار دارد و به علت سبکی و حامل حمل بودن می توان برای کسب و کار های خانگی و کارگاه های کوچک استفاده و از مزایای آن بهرمند شد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
طراحی همزن های صنعتی

این دستگاه پرکن حجمی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و در صورت تمایل می توانید به قسمت فروش رفته و پس از استعلام قیمت به روز شده دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک آگاه و اقدام به خرید این دستگاه کاربردی نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)