دستگاه تولید سفره یکبار مصرف یکی از مهم ترین ماشین آلاتی است که برای راه اندازی خط تولید سفره یک بار مصرف نیاز دارید. سفره های یکبار مصرف در تنوعی از طرح ها تولید می شوند و معمولا در دو نوع پلاستیکی و کاغذی بسته بندی می شوند تا افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود به سراغ یکی از آنها بروند. البته سفره های کاغذی وزن بالاتری نسبت به سفره های پلاستیکی دارند و این موضوع روی قیمت آنها نیز موثر است.

راه اندازی خط تولید سفره های یک بار مصرف به مثابه راه اندازی یک کسب و کار سودده است. چرا که این سفره ها در دسته اقلام مصرفی قرار می گیرند و افراد برای این که دردسر تمیز کردن سفره را نداشته باشند، سفره های یک بار مصرف را ترجیح می دهند. اما برای راه اندازی این خط تولید پیش از هر چیز باید با ماشین آلات خط تولید و مراحل تولید سفره های یکبار مصرف آشنا باشید.

در این بخش همراه شویا صنعت باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

چرا سفره های یک بار مصرف؟!

سفره نزد ایرانیان نمادی از اتحاد خانواده و دلگرمی اعضای آن است. ایرانیان از گذشته های دور با پهن کردن یک سفره در زمان تناول مواد غذایی، دور یکدیگر جمع می شدند و این دورهمی ها، محبت و روابط بین اعضای خانواده را بیشتر می کرد.

در سال های اخیر که زمان آزاد در زندگی افراد کم شده و ترجیح می دهند همین زمان کوچک را به کنار هم بودن بگذرانند، سفره های یکبار مصرف بیشتر استفاده می شود؛ چرا که نیازی به تمیز کردن ندارند و دردسرهای قدیمی، مثل لکه های رنگی مواد غذایی مختلف و مواردی از این دست، در این سفره ها اتفاق نمی افتد. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها در زندگی های مدرن امروزی، سفره های یکبار مصرف هستند.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
خط تولید مواد شوینده ارزان

آشنایی با انواع دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

برای تولید انواع سفره های یکبار مصرف، باید خط تولید آن را راه اندازی کنید. در این خط تولید دستگاه های مختلفی قرار می گیرند که شامل موارد زیر می شود:

  • دستگاه میکسر و ترکیب مواد اولیه
  • دستگاه تولید سفره یک بار مصرف
  • دستگاه جرقه گیر سفره یک بار مصرف
  • دستگاه چاپ سفره یک بار مصرف
  • دستگاه ایجاد پرفراژ در سفره یک بار مصرف
  • بسته بندی سفره یک بار مصرف

از بین این دستگاه ها، دستگاه تولید سفره از گران ترین ماشین آلات خط تولید محسوب می شود که وظیفه دارد سفره خام یکبار مصرفی که هنوز چاپی روی آن صورت نگرفته و پرفراژ نشده را رول کند.

در واقع این دستگاه را باید یک نوع اسکترودر در نظر گرفت که می تواند با به کار گیری سیستم مکانیکی، ماده خام سفره های یکبار مصرف را به صورت رول درآورد. اکسترود مجموعه اقداماتی است که روی متریال اولیه انجام می گیرد تا سطح مقطع و ضخامت آن کمتر شود.

ماده ای که برای تولید سفره های یکبار مصرف استفاده می شود، نوعی پلمیر به نام پلی اتیلن است که به همراه کربن در سفره ها به کار می رود. درصد ترکیب این دو ماده معمولا 90 به 10 بوده و ممکن است فرمولاسیون تولید سفره ها در هر شرکتی متفاوت باشد.

با خرید دستگاه تولید سفره یکبار مصرف می توان خط تولید سفره ها را رونق بخشید و میزان تولید را بالا برد.

قیمت دستگاه سفره یک بار مصرف شویا صنعت

اگر قصد دارید در زمینه راه اندازی خط تولید سفره های یکبار مصرف فعالیت داشته باشید، می توانید با کارشناسان شویا صنعت به صورت رایگان مشورت کرده و بهترین ماشین آلات را با توجه به اهداف خود تهیه کنید.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
معرفی انواع خط تولید خانگی | پرسود ترین مشاغل خانگی

شویا صنعت در جدیدترین اقدام خود امکان خرید انواع دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز برای تولید سفره های یکبار مصرف را فراهم کرده و شما را برای راه اندازی این خط تولید راهنمایی می کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید: 09121828410 و 09124045180

5/5 - (2 امتیاز)