دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی یکی از دستگاه هایی است که برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به آن نیاز دارید. فرآیند بسته بندی را باید یکی از فرآیندهای مهم در روند تولید هر نوع کالایی دانست. این موضوع در رابطه با تولید دستمال کاغذی هم صادق بوده و نمی توان ضرورت وجود این دستگاه را در خط تولید نادیده گرفت. در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا با دستگاه بسته بندی بیشتر آشنا شویم و نکات مهم خرید این دستگاه را با شما در میان بگذاریم.

معرفی کلی دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی

دستگاه بسته بندی دستگاهی است که نتیجه فرآیند تولید را برای عرضه آماده می کند. بنابراین باید کارایی بالایی داشته و از بهترین اجزا و قطعات تشکیل شده باشد تا بدون دردسر محصولات خودتان را بسته بندی و آماده فروش کنید.

کیفیت مهم ترین نکته ای است که در زمان خرید دستگاه بسته بندی باید به آن توجه داشت. کیفیت از بدنه دستگاه گرفته تا قطعات و بخش های مختلف آن را شامل می شود. برای بررسی کیفیت این دستگاه می توانید نکات زیر را بررسی کنید:

  • یک دستگاه بسته بندی با کیفیت از فریم فولاد تخت ساخته شده است تا پایداری و ثبات بیشتری در سرعت های بالا داشته باشد.
  • سیستم پیشرفته تشخیص چشم جادویی، کنترل PLC و کنترل فرکانس کارایی دستگاه بسته بندی دستمال را بیشتر می کند.
  • امکان تغذیه همزمان با نوار نقاله عریض، کنترل تنش چرخ دستی، تنظیم سرعت، عملکرد شمارش خودکار و تاشوندگی منظم از دیگر ویژگی های مهم در دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی محسوب می شود.
  • بهتر است امکان استفاده از دستگاه در خطوط تولید مختلف از جمله خط تولید اتوماتیک دستمال کاغذی، دستمال سفره و حوله ای، دستمال جیبی و … وجود داشته باشد.
  • فرآیند انتقال مواد اتوماتیک، باز کردن جعبه، چاپ دسته ای، اسپری چسب و آب بندی از دیگر نکات مهم برای خرید انواع دستگاه بسته بندی دستمال است.
  • وجود تکنولوژی های پیشرفته از جمله صفحه لمسی، سیستم برنامه ریزی پی ال سی و … می تواند استفاده از دستگاه بسته بندی را ساده تر کند.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
طراحی و ساخت پره میکسر پلی اتیلن

برای خرید دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی به چه نکاتی توجه کنیم؟!

به جز مواردی که بالاتر ذکر شد، پیش از خرید هر گونه دستگاهی که قرار است در خط تولید دستمال کاغذی قرار گیرد، از مشخصات فنی آن آگاه شوید. بررسی میانگین بازده دستگاه و نوع مصرف انرژی دستگاه ها نیز اهمیت دارد. چرا که می تواند روی هزینه های جاری تولید تاثیر بگذارد.

از طرف دیگر با توجه به اهدافی که برای توسعه خط تولید خود دارید، بهترین دستگاه را انتخاب کنید تا بعد از چند سال مجبور به فروش آن نباشید. دستگاه های بسته بندی که بتوان از آنها در خطوط تولید انواع دستمال کاغذی استفاده کرد، کاربرد بیشتری داشته و انتخاب بهتری هستند.

سرعت بسته بندی دستگاه نیز از پارامترهای تاثیرگذار روی روند تولید و فروش شما خواهد بود. بنابراین با توجه به ظرفیت تولید و بودجه خود از بین دستگاه های موجود انتخاب داشته باشید.

خرید انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی از شویا صنعت

از آنجایی که دستمال کاغذی از اقلام پرمصرف این روزها محسوب می شود، بسیاری از سرمایه گذاران در صدد راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی برآمدند. اگر شما هم قصد راه اندازی یک خط تولید اقتصادی و خرید دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی را دارید، می توانید با کارشناسان ما در شویا صنعت در تماس باشید. متخصصان شویا صنعت با توجه به دانش، تجربه و بودجه شما، بهترین راهنمایی ها را در اختیارتان قرار می دهند تا خط تولید دستمال کاغذی راه اندازی کرده و به سود مناسب برسید.

شماره تماس های شویا صنعت برای مشاوره خرید: 09121828410 و 09124045180

امتیاز دهید